10 lutego 2014

new in


Dzisiaj pozwoliłam sobie zostać w domu. Rano dość źle się czułam i nie miałam ochoty
podnosić się z ciepłego łóżka. Ale teraz chcę nawiązać do tematu posta! Zastanawialiście
się kiedyś, czy możecie nazwać siebie zakupoholikami? Ostatnio dość dużo kupuję i dziś
dotarła do mnie myśl, że ja chyba powoli staję się osobą która przyzwyczaja się do zbyt
częstego kupowania!;o kiedyś pamiętam, że jak byłam jeszcze w gimnazjum, to jakoś
specjalnie nie przywiązywałam wagi do tego w co się ubieram, jak wyglądam i jak się
czuję w tym co noszę.. obecnie - muszę tysiąc razy okręcić się w przymierzalni danego
sklepu, żeby stwierdzić czy się sobie podobam, czy raczej nie. Myślę, że to kwestia 
indywidualna. Choć z czasem również wszystko się zmienia, coraz młodsze dziewczyny
chcą wyglądać jak modelki, a przy okazji ( często nieświadomie ) kładą na siebie zbyt
dużo, bądź ubierają się zbyt wyzywająco. Trzeba znać umiar! Jakie jest wasze zdanie na
ten temat? Kupujecie często, czy wolicie kupić więcej co jakiś czas? ;) piszcie!! Przy
okazji - do tematu chciałam dołączyć zdjęcia paru rzeczy które niedawno dorwałam w
sklepach. Jakoś nie miałam okazji on tym napisać, więc teraz jest ten moment. Będę
się starała pokazać przynajmniej jakąś część tych ubrań na sobie w outfitach. 




Skarpetki! U mnie odwieczny problem, ciągle mi się gubią, drą i niszczą! Dlatego ostatnio
poszalałam i kupiłam dwa zestawy po 5 lub 6 par, nie jestem w stanie powiedzieć, bo 
kilka oddałam mamie, w każdym razie są kupione w New Yorkerze i z tego co pamiętam
to były przecenione i to dość sporo, wiem że za każdy zestaw po 19.99zł 


pierwsza para - Bershka, dwie kolejne h&m


czarna bluza kangur - NY
niebieska bluza na suwak - Terranova 
kremowa bluza z napisem VANS - sheinside.com


 biały, ciepły sweter - Berska ( nie jestem pewna )
Trzy kolejne rzeczy dostałam od firmy sheinside.com
Narzuta o której pisałam już dawno, ale nie miałam okazji do
tej pory użyć jej w stylizacjach + dwa ciepłe wdzianka.


Dwie pary spodenek doszły do mnie dzisiaj - sheinside.com 
Są super wygodne, serdecznie polecam! Jak widać, ja już trochę przygotowuję się 
do lata, haha + długie, luźne spodnie, które też pokażę pewnie jak będzie cieplej,
 bo obecnie ciężko je włączyć do jakiejkolwiek stylizacji. 

Mam nadzieję, że trochę pomogłam Wam w kwestii gdzie dostać konkretną rzecz z tych,
które wstawiłam?  Niebawem ferie!! Mieliście je już, czy też czekacie z niecierpliwością? 

Jeszcze tydzień i 2 tygodnie wolne.

50 komentarzy :

  1. Ja nie jestem zakupocholiczką, kupuję wtedy kiedy na prawdę czegoś potrzebuję.Niestety mam słabość do butów i rurek ;ccc Śliczne ciuchy masz! Chyba mamy podobne gusta/styl :DD

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie trochę tych rzeczy jest :D ale podobaja mi sie
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:56

    ślicznie ciuszki! <3 masz super gust : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:01

    Napisze pod swiezym, ciekawa sukienka na 100. Ponadto, widze, ze nic nie zrobilam z wlosami, ale to moze lepiej.
    Kuzynka wygladala rownie ladnie w swojej fryzurce :)
    Co do ferii, jeszcze tydzien! < 3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem zakupocholiczką. Do sklepów chodzę nie za często, ale jak już idę to wydaję wszystko co mam xD

    buźka ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej kupuję rzadziej, a w dużych ilościach. Też czekam na ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:06

    Jako, że jestem na studiach w innym mieście, to kiedy wpadam do domu, ciągnę mamę do galerii :). Zakupoholiczką chyba mogę się nazwać bo mimo, że nie zawsze mam czas wybrać się do sklepu, to zawsze muszę sobie coś kupić, tak dla dobrego humoru. Jestem strasznie wybredna więc czasem ciężko mi cokolwiek znaleźć, ale kiedy to już znajdę to jestem w siódmym niebie ;). Przyjemność sprawi mi nawet zakup lakieru, czy biżuterii, więc taaaak to chyba mała obsesja..
    Zazdroszczę ferii, ja po zdanej sesji mam tylko tydzień wolnego :(, tęsknię za czasami liceum, gdzie te przerwy były dłuższe, tak więc w środę wracam na studia, a do domu nie wiem, kiedy znów zawitam.
    Fajne szorty, strasznie ciężko mi dobrać jakieś dobre na mnie, bo często odstają mi z tyłu, mimo, że są dobre na długość i nie uciskają mnie w okolicy ud :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zakupoholiczką. Ciągle kupuję coś nowego, uwielbiam chodzić po sklepach i przymierzać ciuchy.
    Mam teraz drugi tydzień ferii, które są wspaniałe. Tobie także życzę, aby się udały.
    Uwielbiam Twojego bloga. Czytam od baaardzo dawna. ;)
    rocovcoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jał ile ubrań!!
    A i tak najbardziej urzekły mnie skarpetki!
    Sama kupuję ich masęęę i wprost je ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba muszę udać się do Berski! :o

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio dość opanowałam się co do kupowania ubrań ;) skarpetki i spodenki <3

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ile ciuszków.. ja rzadko chodzę na zakupy :p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne ciuszki :)
    u mnie dziś też troszkę nowości i lumpeksowych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że dobrze zainwestowałaś w te ubrania :D
    Mi właśnie skończyły się ferie i dzisiaj byłam po nich 1 dzień w szkole.. :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22:47

    http://2.bp.blogspot.com/-Q5uqgKbSxsM/Uvkow7qcFoI/AAAAAAAASf0/JLaekAYUsCE/s1600/IMG_2887.png Paula czy te biało czarne z "92" mają czarne "palce" czy białe? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam skarpetki z różnymi śmiesznymi obrazkami/napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ile ciuchów, ja "oszczędzam" ale czasem dość cieżko mi to idzie i jak się na coś uprę to koniecznie muszę to mieć :) ale że mi się mało rzeczy podoba to na szczęście nie wydaje zbyt wiele, ale w galeriach mogłabym spędzać całe dnie :P

    Ps: Kupuję sobie teraz canona i chciałabym Ci się zapytać jaką Ty masz kartę pamięci? Bo nie wiem jaką kupić, tak żeby po prostu dobra była :) będę wdzięczna za odp.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urodziny obchodzę pod koniec listopada, mikołajki, imieniny gwiazdka, potem jeszcze styczeń luty... przez ten okres robię takie największe zakupy, ponieważ z okazji tych świąt dostaję pieniądze na moje wydatki. Potem przez cały rok daję sobie spokój ;) chyba, że czegoś koniecznie potrzebuję. Lubię zakupy, ale nie chcę mamy naciągać zbytnio, sama nie zarabiam. Jestem też chora na wadę serca, więc leki też kosztują. Takie moje zdanie ;)

    Bluzy są świetne! Uwielbiam kangury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ubrań! :D Ja kupuję rzadko, ale konkretnie :P Skarpetki to i u mnie odwieczny problem - wiecznie giną, ale tkwię w przekonaniu, że pożera je pralka :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Skarpetkiii <3
    Ja od piątku w domku c:
    http://ciastczkowypotworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ciuszki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ferie już się niestety kończą :C

    OdpowiedzUsuń
  24. supeeer skarpertki :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze koniecznie zakupić sweter z bershki, jest śliczny i te kremowe spodnie z hm *_*
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. też czekam,jeszcze tylko 5 dni ;3

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16:26

    czy placisz za ubrania ktore CI przysylaja?

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy17:02

    Ja niestety już miałam ferie, które zresztą strasznie szybko minęły. Także radzę - wykorzystajcie je w 100%! :)
    A co do ubrań - wszystkie są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy17:21

    Ja już niestety po feriach :( też uwielbiam zakupy! hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja zaczynam ferie już od następnego poniedziałku, ale wątpie żebym miała czas na odpoczynek, bo codziennie mam coś zaplanowane + liczę na to, że spotkam się parę razy ze znajomymi + za dwa miesiące mam egzaminy gimnazjalne więc będę się musiała uczyć, czyli generalnie ferie zapowiadają mi się bardzo pracowicie



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja raczej wolę kupić więcej, a co jakiś czas, w sumie może dlatego, że mam trochę daleko do galerii :P
    Świetne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też mam wolne od 17 lutego :o jeszcze 3 dni jeju :D świetne skarpetki! ja jeszcze nie przywiązuję zbyt dużej uwagi do mojego wyglądu, a jestem w 1 liceum. Jedynie męczę się z włosami żeby jakoś wyglądały, bo do włosów akurat przywiązuje uwagę. Do ubrań tak podchodzę normalnie, bylebym nie wyglądała jak worek i nie obciskało mnie za bardzo. byle by było właśnie wygodnie. Makijażu jeszcze nie nakładam pomimo tych wszystkich "niedoskonałości". Mogłabym sobie zrobić wolne, ale chodzę bo szkoda mi zmarnować bilet miesięczny, który kosztował nie mało.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18:19

    Jaki masz przepis na mufinki? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj tego, bo pisałam wiele razy ;)

      Usuń
  34. Anonimowy18:56

    jedno pytanie, jak oszczędzasz pieniądze, że możesz sobie pozwolić na ubrania z takich sieciówek? podejrzewam, że jeszcze nie zarabiasz. Zdradzisz swój sposób? czy moze to sprawa zbyt osobista?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:41

      Najgłupsze pytanie jakie czytałam... Trzeba mądrze gospodarować oszczędnościami :) Serio to nie jest coś trudnego.. Masz wiele promocji w sklepach, jakiś kart dzięki, którym masz jakieś dodatkowe zniżki :) A jak się nie mylę to Paula również współpracuje sobie z sheinside :)

      Usuń
  35. Super są te ubrania *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. http://3.bp.blogspot.com/-_jiaMplWqyA/UTotTwSTOdI/AAAAAAAAMoI/wNteqgVSS5Q/s1600/PicMonkey+Collage.jpg jak zakręciłaś tak włosy?????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju śliczne ubrania oddaj sweterek ! <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy11:12

    mi już mija ostatni tydzień ferii. :(
    mam pytanie odnośnie strony sheinside. Jak to jest z wysyłką ubrań? Darmowa do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy12:45

    byłaś ze swoim chłopakiem czy z osobą towarzyszącą na studniówce ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy14:04

    Hej Paula, cudowne ciuszki *.*
    Powiesz mi jak zamawiać na sheinside.com ? Trzeba mieć własne konto, placić w dolarach? Po ile jest obecnie dolar?
    Z góry dzięki za odpowiedz, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś pisałam tutaj na ten temat, poszperaj w archiwum postów :)

      Usuń
  41. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 post też ciekawy i pomysłowy! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy15:31

    jaki masz rozmiar spodni ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne rzeczy.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy14:05

    Thanks , I've just been looking for information approximately this
    topic for a while and yours is the best I've found out so far.
    But, what concerning the bottom line? Are you certain about the supply?


    Have a look at my page: JenifferYEdmundson

    OdpowiedzUsuń