15 lutego 2014

Saturday baking


Witajcie. Dzisiaj jak tylko wstałam zabrałam się za sprzątanie, bo od jakiegoś czasu nie 
mogłam się zebrać na większe porządki! Aktualnie jest już po 17 i niedawno skończyłam
pieczenie babeczek, które planowałam zrobić już dawno. Nie wiem co dzieje się z moim
laptopem, ale mam wrażenie, że robi wszystko żeby tylko utrudnić mi funkcjonowanie i
pisanie posta! Źle! Niedługo powinna pojawić się u mnie Monia, więc przejdę już do tego,
o czym chciałam Wam dziś napisać. Otóż stwierdziłam że to dziś jest ten odpowiedni 
dzień, kiedy mam chwilę na zrobienie czegoś pysznego i postanowiłam spróbować 
przepisu na kopiec kreta w formie babeczek! :) nie wiem czy to nowość, czy może ktoś
z was już wcześniej słyszał, ale koniecznie muszę dać tu przepis, bo są obłędne. Może
najpierw pokażę jak wyglądają te które udało mi się dzisiaj 'zlepić' i później podam
przepis. Oczywiście jak zwykle musiałam zmodyfikować kilka składników, ale to już
rzecz gustu. Wiadomo że każdy woli dodać więcej czegoś, a inna osoba mniej..




Przepis jest banalny! Nie trzeba kupować wielu produktów.. w moim przypadku - gdzie
mama dość często piecze, większość z nich miałam już w domu. 

  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 3 łyżki kakao
  • 1/2 szklanki oleju
  • 1 szklanka maślanki
  • 1 jajko

Połączyć suche składniki (cukier, mąkę, proszek do pieczenia), dokładnie wymieszać!
Dodać do wymieszanego roztworu mokre składniki (olej, maślankę, jajko). Wszystko
razem dokładnie zmiksować. Nałożyć do foremek. Piec 20 minut w temp. 180stopni.

  • 400 ml śmietanki kremówki
  • cukier puder (3 czubate łyżki)
  • 1 banan
  • sok z cytryny
Z ostudzonych babeczek za pomocą łyżki lub nożyka wykroić środki. Wykrojone ciasto
pokruszyć w misce. Banana pokroić - położyć w środki babeczek i skropić sokiem z 
cytryny (żeby nie ciemniały). Śmietankę 30% ubić na sztywno z dodatkiem cukru pudru.
Masę nakładamy na babeczki tworząc mały kopiec, który posypujemy wydrążonym
wcześniej ciastem. Jak już to zrobimy, babeczki wstawiamy do lodówki na 30 minut.

GOTOWE!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Właśnie od poniedziałku zaczynają mi się ferie! Jestem w siódmym niebie, bo strasznie
brakuje mi czasu na wszystko i koniecznie muszę wykorzystać na maxa te wolne dni. 
Na jutro mam plany. W poniedziałek póki co jeszcze nie wiem co będę robiła, ale na
pewno coś wymyślę. We wtorek idę na 18 kolegi, a później to już się okaże. Cieszę 
się że wreszcie znajdę trochę czasu dla bloga! UF. Jakoś na dniach, być może nawet
już jutro dodam posta pod którym będziecie mieć możliwość zadania mi pytań, a 
za kilka dni to zbiorę i odpowiem na nie w poście. Jak wam mija sobota? Piekliście coś?

54 komentarze :

  1. Ja zraz sprzątać będę bo bf przychodzi do mnie XD Kurde a mi się kończą ferie :(((( Mmm uwielbiam babeczki, wczoraj jadłam ze sklepu ^^

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm ale smakowicie wyglądają, muszę takie zrobić <3
    ______________________________________
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 post też ciekawy i pomysłowy! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. babeczki wyglądają apetycznie :) koniecznie muszę wypróbować. U mnie wczoraj mama piekła zwykłe ciasto z galaretką, kremem i owocami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju mniam, az jutro spróbuję zrobić :*

    www.fucklifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka pzchotka ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smakowicie, na pewno kiedyś spróbuję.
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie, i na pewno takie są *_*
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:18

    Kiedy dodasz filmik jak mama odpowiada na pytania związane z Tobą?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:44

      za rok może dwa :D nie no mówiła, że jak będzie czas to doda..

      Usuń
    2. Anonimowy19:49

      chyba nigdy :/

      Usuń
    3. Anonimowy16:46

      właśnie

      Usuń
    4. Anonimowy20:50

      po co w ogóle pytać,jak wiadome,że takiego filmiku w 99,99999% NIE będzie :)

      Usuń
    5. Anonimowy14:36

      warto spytać :P może akurat sobie o tym przypomni ;)

      Usuń
  10. mi też już się ferie zaczynają , w końcu bo klasa maturalna to niezła harówa. Też jakoś na dniach mam zamiar coś upiec ♥ I może skorzystam z Twojego przepisu, bo samo ciasto kopiec kreta jest pyszne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają te babeczki, zaplanowałam sobie, że zrobie je w przyszły weekend. :)

    Mi ferie właśnie się konczą. :/

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda i pewnie smakuje pysznie :) Przepis też nie wydaje się być skomplikowany, na pewno sobie go zapamiętam i kiedyś wykorzystam.
    Powiem Ci, że moje ferie właśnie dobiegają końca i były... okropne niestety. Nie zrobiłam totalnie nic produktywnego, z moich planów nici, mam nadzieję, że Twoje będą lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądaj super i muszą też super smakować....(kurde każdy umie piec ciasta/ciasteczka tylko ja potrafię spalić wodę :( )

    http://polish-girrls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie ferie niestety się kończą i zleciały zdecydowanie za szybko:)
    a babeczki wyglądają świetnie i pewnie tak smakują ! :D

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mm, może kiedyś wypróbuję Twojego przepisu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi sie kończą ferie :( miłego odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Babeczki wyglądają przepysznie, jeju! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają przepysznie! Z pewnością kiedyś wypróbuję ten przepis :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kiedyś spróbować je zrobić^^

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam kopiec kreta <3

    OdpowiedzUsuń
  22. mmm.. wyglądają pysznie. widziałam je ostatnio w intermarche i muszę je przy najbliższej okazji kupić jak będę w mieście. ja moją dzisiejszą sobotę zmarnowałam bo nie zrobiłam nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają przepysznie *.* Niestety ja nie mam talentu kulinarnego. Ale może spróbuje je zrobić. Też mam teraz ferie, więc będę miała na to trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda świetnie, muszę wypróbować ten przepis! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. o ja ja chce zrobić, pysznie wyglądaja!

    OdpowiedzUsuń
  26. piekłam je w sylwestra, przepyszne są:)!

    OdpowiedzUsuń
  27. pysznie wygladaja, moze sie skusze zeby upiec takie :)

    http://6th-july.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Napędziłaś mi ochoty na babeczki! Haha. Chyba je zrobię :D >> MÓJ BLOG <<

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż mi ślinka pociekła! Na pewno kiedyś je zrobię z mamą, ale póki co zajadam się sernikiem :) Też mam moje upragnione ferie i niesamowicie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  30. tez nareszcie zaczynam ferie :)
    jak smakowicie wyglądają ;3

    zuuziaa.blogspto.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniam, wyglądają pysznie <3
    Chętnie wypróbuję przepis :3
    zapraszam
    http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mmmm... Te babeczki wyglądają i pewnie też smakują przecudownie! Może w następny weekend spróbuję takie zrobić :)

    julia-gawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba skuszę się na pieczenie twoich babeczek ;]
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jeju to wygląda pysznie, jako, że mam ferie to jutro biorę się do dzieła



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądają przepysznie, muszę kiedyś wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy18:30

    Czy zamierzasz robić ten filmik co mówiłaś, że Twoja mama będzie odpowiadać na pytania? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrobiłaś mi smaka na taką cudną babeczkę:)!

    http://julia-julson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. moje pytanie brzmi: jak masz foremki to ile do jednej z nich lejesz ciasta? Ja zawsze za dużo i babeczki w ogóle to nie przypomina :<

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy00:03

    Paula czy Ty czytasz jeszcze nasze pytania pod postami? Szkoda, że nie masz już ask'a gdzie odpowiadałaś często na wiele pytań. Teraz pełno pytań bez odzewu.. Może załóż konto na askme.pro? Fajny portal gdzie możesz ustawić sobie tak, że tylko osoby, które mają tam konto mogą widzieć Twój profil :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają bajecznie ! Muszę koniecznie wypróbować ten przepis :)
    Mi też się zaczynają ferie, wreszcie można odpocząć :)


    OdpowiedzUsuń
  41. Paula, czy ty jak kupowałaś statyw dostałaś do niego ten szybkozałacznik?

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy23:24

    dzisiaj postanowiłam zrobić i muszę powiedzieć, że babeczki wyszły świetne ;) dzięki wielkie Paula za ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzisiaj też zabieram się za robotę babeczek *.*

    http://szesnastymarzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy04:34

    Hi there friends, its enormous paragraph concerning educationand fully defined, keep it up all the time.


    My web-site dino hunter deadly shores hack android

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy08:51

    That is a good tip particularly to those new
    to the blogosphere. Brief but very accurate information…
    Thanks for sharing this one. A must read article!

    Here is my web blog Ice Age Adventure Hack

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy21:44

    Appreciate the recommendation. Will try it out.


    Feel free to visit my weblog: Mighty warriors glacial Winds Android hack

    OdpowiedzUsuń