23 lutego 2014

Questions - Answers


Jak zwykle, pod postem w którym poprosiłam o pytania do mnie na które chcecie znać
moje odpowiedzi, wszyscy rzucili się praktycznie na te same, powtarzające się. Ale jakoś
to uformowałam i złożyłam w całość. Jeżeli pytanie które zadaliście się tu nie pojawi,
oznacza to że pisałam już na ten temat we wcześniejszych postach. No to do rzeczy !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

- Kiedy są Twoje urodziny? Masz już pomysł na to jak je spędzisz? 
Mogłabyś napisać o swoim wymarzonym prezencie? -

Urodziny obchodzę 14 marca! Tak się składa, że wypadają akurat w piątek,
także idealnie jak dla mnie. Zastanawiam się nad tym żeby spędzić je z
najbliższymi dla mnie osobami. Nie mam zamiaru organizować nic WIELKIEGO,
ale pewnie spotkam się z nimi w jakimś fajnym miejscu, pogadamy, pośmiejemy
się. Dla mnie kwestia prezentu zawsze jest ciężką sprawą. Nie lubię mówić co
ktoś ma mi kupić. Najlepsze są niespodzianki! Osoby które mnie znają doskonale
wiedzą co sprawiłoby mi największą radość jeśli chodzi o prezent. Ze względu
na to, że jesteście ciekawi co jest moim urodzinowym marzeniem, to powiem
że ostatnio chodzi za mną jakiś cienki - złoty łańcuszek z malutką zawieszką i
oczywiście największą super-niespodzianką byłby jakiś obiektyw. Jeśli chodzi o
moje typy, to najbardziej obecnie zależy mi na: EF-S 55-250 IS II oraz EF 50mm!



- Co z filmikiem z mamą? - 

To pytanie powtarza się chyba najczęściej! Nie jestem w stanie tego nagrać jak
na teraz. Nie dość że samo zebranie się do tego i nagranie zajęłoby masę czasu,
to sklejanie wszystkiego i dopasowywanie, to drugie tyle pracy. Ale kiedyś na
100% dodam jakiś film! Może uda mi się nakręcić coś w wakacje! Pomyślę nad tym.

- Jaki masz telefon? -

Nie chciałam wgłębiać się w ten temat, ale skoro już tyle osób o to pytało, to
TAK - mam iPhone'a 4s. Postanowiłam że zaryzykuję i mimo tego, że nie jestem
przekonana to spróbuję się z nim oswoić. Musiałam kupić coś nowego na szybko,
bo mój stary telefon coraz częściej mnie zawodził. Obecnie jestem zadowolona!

- Jak reagujesz na prawdziwą krytykę? ( nie hejty ) - 

Jedno z drugim w sumie się wiąże, ale wnioskuję że chodzi Ci o to jak
komuś się coś nie podoba, ale przekazuje to w komentarzu w sposób kulturalny?
Takie komentarze zawsze akceptuję i dodaję! Staram się albo napisać danej
osobie co myślę o jej wypowiedzi, albo godzę się z tym i nic nie piszę. 

- Czy myślisz o związku na stałe? -

Zawsze kiedy się z kimś wiążę, to myślę o tym 'na stałe'. Nigdy
nie podchodziłam do tego, jako do sprawy która jest ' na chwilę '. Jak dla
mnie taka zabawa w związek nie ma sensu. Albo się coś czuje, albo nie..

- Polecasz swój aparat? Powiesz coś o nim? - 

Oczywiście! Od ( chyba zeszłego września ) mam canon'a 600D i jestem z niego jak
najbardziej zadowolona! Sprawdzałam go już w różnych warunkach, oświetleniu..
i jak najbardziej mogę polecić. Bateria trzyma długo, super współpracuje ze
wszystkimi dodatkami które dokupuję. Jest minus - taki że dość głośno chodzi na
automacie, ale jak dla mnie to żaden problem, bo ja fotografuję tylko na manualu.

- Ile masz w domu pomieszczeń, a ile pokoi? - 

Pomieszczeń mam 6, a pokoi 2

- Gdybyś mogła jechać na koncert ulubionego zespołu zza granicy, bilet przy
samej scenie, a dowiedziałabyś się że w tym samym czasie Twoja babcia może 
umrzeć, to pojechałabyś czy spędziła  z nią ostatnie chwile? - 

No pewnie że zostałabym! Moje relacje z babcią są zbyt silne. Nigdy nie zostawiłabym
jej w takiej sytuacji. A koncert jak nie w tym momencie, to kiedy indziej! 

- Przyszłość masz zamiar wiązać z fotografią? - 

Tak! Mam plany z tym związane i bardzo bym chciała żeby wszystko się udało!!

- Jesteś osoba wrażliwą? - 

Każdy jest na swój sposób wrażliwy, jednak nie każdy to okazuje. Są takie
sytuacje które kształtują w życiu naszą wrażliwość. Myślę, że jestem.

- Marzy Ci się sesja zdjęciowa z kimś konkretnym? - 

Domyślam się że chodzi Ci o modelkę? Nie. Nie mam żadnej wymarzonej osoby,
którą chciałabym widzieć przed moim obiektywem.

- Uczysz się do matury? Jak Ci idą przygotowania? Z czego najwięcej się uczysz? -

Przez to, że ostatnio dość często nie ma mnie w domu, moja nauka trochę poszła w
las! Ale jestem na dobrej drodze żeby to nadrobić! Najwięcej staram się siedzieć przy
matematyce, historii.. bo te przedmioty chcę zdać dobrze. Ogólnie jestem przerażona
ilością czasu, jaka mi pozostała. Ja mam tak, że jak już usiądę z książkami, to muszę
siedzieć naprawdę długo, żeby coś z tej nauki wynieść.. nie umiem się dobrze skupić!

- Z iloma firmami współpracujesz? - 

Obecnie współpracuję tylko z jedną firmą. www.sheinside.com / stwierdziłam, że 
nie chcę zawierać większej ilości współpracy, bo nie mam czasu na ciągłe polecanie
produktów. Z resztą ten blog - nie jest blogiem o modzie i nigdy nie będzie! ;)

- Ile zajmuje Ci blogowanie? Wchodzisz tu codziennie? - 

Blogowanie to coś, co bardzo pochłania czas! Tak - wchodzę tu codziennie, ale nie piszę
postów za każdym razem jak wejdę, gdyż nie wyrobiłabym się z resztą spraw jakie mam
na głowie.. poza tym, myślę że to nie ma sensu by dodawać tu coś cały czas, bo to robi
się później nudne  - " Ja w domu .. " " Ja dzisiaj na dworze .. " Ja na zjeżdżalni .. "
Jestem zdania, że lepiej zebrać zdjęcia i zdarzenia z kilku dni i ująć to w jedno! No,
chyba że zdarzy się coś wyjątkowo ważnego i muszę tu o tym napisać jak najszybciej.
Myślę że ten sposób prowadzenia bloga jest najlepszy - więcej, co jakiś czas. 

- Ile zajmuje Ci stworzenie posta? Od początku do końca. -

U mnie najwięcej czasu zajmują mi zdjęcia. Zawsze staram się żeby wyglądały dobrze i
żebym była z nich w 100% zadowolona. Dla mnie zdjęcia to główny wątek bloga, no i
oczywiście to o czym piszę. Czas samego pisania posta waha się w okolicach 20-30 min.
Czasem, jeśli chcę napisać więcej, to zajmuje mi to nawet koło 2h. Tak jak dzisiaj! :o

- Czy wyjeżdżasz gdzieś na ferie? - 

Nie. W tym roku nie zaplanowałyśmy z mamą jakichś dalszych wycieczek. Ja mam 
zbyt dużo spraw na głowie, by teraz gdziekolwiek jeździć. Myślę że w nadchodzącym
tygodniu odwiedzę Warszawę i tle z moich ferii! Ale nie ma co narzekać, niebawem
wakacje i wtedy wszystko się nadrobi. 

- Co Ci się podoba w Warszawie? Masz jakieś ulubione miejsce? W którym miejscu
chciałabyś mieszkać w Warszawie? -

Ja uwielbiam duże miasta! Dużą ilość ludzi. Lubię jak coś się wokół mnie dzieje.
Jeśli chodzi o ukochane miejsce, to na pewno Stare Miasto. Bardzo chętnie tam
wracam! Uwielbiam tą atmosferę, spokój i widoki. Nad mieszkaniem się nie w
sumie jeszcze nie zastanawiałam. Niedługo i na to przyjdzie czas! 

- Gdzie chciałabyś pojechać? Jakieś jedno wymarzone miejsce? - 

Nie muszę chyba pisać, że Barcelona jest moim numerem jeden? Ale oprócz
tego chętnie poleciałabym na jakieś wyspy. Zawsze o tym marzyłam.

- Twój patent na udany weekend? - 

Każdy jest udany, jak ma się w poniedziałki trzy lekcje! Udany weekend?
Wyspać się i odpocząć. Wybrać się gdzieś ze znajomymi i wyluzować.

- Ulubione owce i warzywa oraz te których nie lubisz? -

Jeśli chodzi o owoce, to kocham granaty, pomelo, maliny, poziomki, borówki.
Nie przepadam za bananami, jabłkami.. Warzywa uwielbiam! Najbardziej 
marchewkę taką prosto z ogródka, paprykę, kukurydzę. Nie przepadam za
 pietruszką i porem! 

- Jak wygląda Twoja rutyna rano? - 

Rano wyłączam budzik dwa razy i z trudem się podnoszę, idę po ubrania, później do
łazienki, ogarniam się z grubsza, zakładam ciuchy, jem, myję zęby i wychodzę.

- Kto był osobą o której ostatnio pisałaś? Mówiłaś że dawno się nie widziałyście. -

Pacia. 

Miłego dnia! 

42 komentarze :

  1. Moje notki też zajmują mi dużo czasu , a nie są aż takie świetne jak moje , mam nadzieje ,że uda Ci się spełnic marzena co do fotografii ,bo jestem na twoim blogu szczerze prawie dwa lata i obserwuje Cię bardzo dokładnie, każdy post i jesteś mega ,serio! *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą serie, dzięki niej można Cię choć trochę poznać ! :*
    peacelovemus.blogspot.com <--- zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie odpowiedzi na pytania :) śliczne wy :)
    noemisoul.blogspot.com
    https://twitter.com/Noemi_Soul

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam Canon 600D i jestem z niego mega zadowolona!^^ ostatnio właśnie kupiłam sobie obiektyw 55-250 mm :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo się można tutaj o tobie dowiedzieć. :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne odpowiedzi



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:11

    Hej Paula, mam pytanie odnośnie strony sheinside. Czy jeżeli zamowie jakies ubranie to normalnie mi przyslą? Bo nie jest to sklep polski, wiec jak to jest? I płace normaln ie polskimi pieniedzmi czy jak to jest ? prosze o dpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:32

      Wpisz sobie w google i od razu Ci wyskoczą posty na ten temat :) Przyjdzie do Ciebie przesyłka, spokojnie :) Paula wiele razy na to odpowiadała już :)

      Usuń
    2. Anonimowy00:02

      nie wiem czy Ci się to przyda jeszcze, ale może pomogę jakoś :-) przyślą Ci normalnie zapakowane i dotrze do Ciebie, masz wyraźnie napisane, że mają wysyłkę światową. Walutę zmieniasz sobie tam i możesz na złotówki i to Ci z konta pobierze tyle zł :)

      Usuń
  9. Anonimowy16:11

    Szkoda, że nie dodałaś więcej zdjęć jak ostatnio. Ale i tak jest ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:22

    aaa Jezu jaka Pacia jest piękna.Zrób z nią sesje koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:30

    Pacia ma instagrama? :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są Twoje odpowiedzi :) Też kocham Warszawe bo jestem zwolenniczką dużych miast i mam szczęście tu mieszkać, choć uwielbiam też Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny post :) Po twoich odpowiedziach można zauważyć,że jesteś wspaniałą osobą ♥
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:15

    wzięłaś iphona na abonament czy kupiłaś za gotówkę? możesz napisać o nim coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:32

      Wydaje mi się, że takie pytania są trochę nie na miejscu :) Ma bo ma i koniec :) Wpisz sobie w google Iphone 4s opinie ;)

      Usuń
    2. Anonimowy15:52

      po pierwsze nie pytam się Ciebie o zdanie, po drugie pytam konkretną osobę o zdanie- Paulę ;) nie pytam ją, skąd wzięła na niego pieniądze itd.

      Usuń
    3. Anonimowy13:59

      dzięki za odpowiedź gwiazdo

      Usuń
    4. Anonimowy19:55

      Jak widzisz Paula nie ma zamiaru na to odpowiadać :) Mam prawo skomentować to co napisałaś tak jak uważam, a zwłaszcza, że nie obrażam nikogo :) Co nie zmienia faktu, że to jest takie głupie dociekanie, zaraz każdy głupi hejter jak się np dowie, że kupiła za gotówkę zacznie mówić (jaka bogata), jak powie, że na abonament (jaka biedna). Paula co miała powiedzieć na temat tego telefonu to powiedziała w pytaniu zawartym w notce :)

      Usuń
    5. Anonimowy22:19

      Paula współczuję Ci czytania komentarzy od ludzi z tak niskim poziomem :) (chodzi mi o tej z gwiazdą)

      Usuń
  16. Anonimowy19:32

    Jak Pacia wyładniała! :)
    Dziękuję za to, że odpowiedziałaś nam na tyle pytań i to tak konkretnie naprawdę :) Udanych ferii do ostatniego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja rano budzik wyłączam po osiem razy i nie mogę wstać. Często zasypiam i zostaje mi 20 minut na wyszykowanie się..

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:04

    po co klaudia nakłada tyle tapety ? niedługo bd wuglądac jak 40stka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:50

      Ktoś tu powinien nauczyć się odróżniać ładną zdrową cerę od wytapetowanej ;)

      Usuń
    2. Anonimowy15:56

      ktoś tu powinien sobie kupić okulary lub przynajmniej raz zobaczyć ją na żywo i się przekonać ;}

      Usuń
    3. Anonimowy19:57

      Rozumiem, że Ty jesteś piękna skoro krytykujesz ją :) Pokaż swoją twarz i dopiero narzekaj jak ona wygląda no :) Wybacz ale nie interesuje się aż tak życiem innych ludzi :) A jeśli jesteś trochę mądra to powinnaś wiedzieć, że jestem czytelniczką Pauli i nie znam Klaudii :) Oceniam po zdjęciach jakie ma :) A jeśli to jest dla Ciebie dużo tapety to pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    4. Anonimowy22:25

      dziewczyno a czy ja ja krytykuje, ni oceniam jej urody tylko to e sie tak srasznie krzywdzi nakladajc taka taapete na twarz .
      no jak widzisz dla mnie to duzo tapety a jak dla ciebie nie to nie chce zobaczyc twojej twarzyczki

      Usuń
    5. Anonimowy23:51

      Akurat "pojazd" w moim kierunku Ci nie wyszedł bo się nie maluję :) Na tym zdjęciu nie widzę, żeby była jakoś specjalnie wytapetowana więc dziwię się, że tak to komentujesz :) Ale nawet jeśli faktycznie nakłada tyle tapety to nie jest Twoja sprawa bo to jest jej twarz i nie masz prawa krytykować jej makijażu :)

      Usuń
    6. Anonimowy18:16

      tzn ze sie juz nie mozna wypowiedziec na dany temat ? podobno zyjemy w wolnym kraju wiev nie widze nic zlego , tym bardziej ze jej doradzam bo makijaz szkodzi skorze ;] wyjdz ze swoja sztuczna inteligencja bo nia tez zygam . zegnam.

      Usuń
    7. Anonimowy00:18

      Sztuczną inteligencją? Błagam Cię przestań się ośmieszać :) Wybacz, że mam szacunek do ludzi i szanuję to, że mają swój gust i ubierają/malują się tak jak chcą :) Makijaż szkodzi skórze, a patrzenie w monitor szkodzi oczom więc zadbaj o swoje zdrowie lepiej :) A jak już chcesz wchodzić na temat inteligencji to wyrażenie "bo nia tez zygam" jest faktycznie bardzo inteligentne :) Również żegnam ;)
      A Ciebie Paula przepraszam za ten spam tutaj i mam nadzieję, że tamta dziewczyna faktycznie się już pożegnała i nie będziemy ciągnąć tej "rozmowy" tutaj już bo każda ma swoje zdanie i na siłę nie zmienimy go.

      Usuń
    8. Anonimowy14:50

      z tego co widac to ty siedzisz przed monitorem i probujesz za wszelka sile mi cos udwodnic swoja demagogia i sztuczna inteligencja ;] skrobiesz skrobiesz tylko ze nic z tego nie wynika oprocz tego ze sie podlizujesz autorce bloga. zegnam mam nadzieje ostatni raz a ty okaz wkoncu skruche .

      Usuń
    9. Anonimowy17:41

      Siedzę przed tym monitorem tak samo jak Ty więc.. :) Ale nie pouczam innych ludzi odnośnie ich wyglądu :) Znajdź jakiś lepszy argument niż tylko ta "sztuczna inteligencja" :) Podlizuję się? Gdybym chciała się komuś podlizać to nie robiłabym tego anonimowo tak więc tutaj trochę nie trafiłaś ;) Przykro mi, że nie znasz pojęcia szacunku do drugiego człowieka i nie kojarzysz czegoś takiego, że każdy ma swój gust i nie powinno się o tym dyskutować :) Żegnam również i mam nadzieję, że tym razem rozumiemy się doskonale i przemilczysz już to co napisałam bo jak widzisz nie dojdziemy do porozumienia i wydaje mi się, że nie ma sensu ciągnąć tej konwersacji w komentarzach na blogu. :)

      ŻEGNAM!

      Usuń
    10. Anonimowy13:10

      dobrze, mam nadzieje ze ta cisza bedzie wymowna.

      Usuń
  19. Anonimowy12:49

    Po jakim czasie przychodzą Ci ubrania z sheinside? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:05

      ubrania przychodzą w max 3tyg, chociaż zdarza się, że później komuś przyjdzie coś :) trzeba brać pod uwagę święta jak i to, że czasem nie mają na magazynie danego produktu :) bardzo rzadko komuś zaginie paczka ale można się z nimi spokojnie skontaktować i zwracają pieniądze albo jeszcze raz wysyłają (tzn tak wyczytałam na forum w tej kwestii). masz też możliwość wybrania szybkiej przesyłki ale czytałam, że dziewczyna zapłaciła za tą najszybszą, że chyba tam do 5dni roboczych czy jakoś tak, a mimo tego i tak przyszła jej po ok 3tyg :) więc myślę, że lepiej wziąć darmową przesyłkę i poczekać trochę :)

      Usuń
  20. Anonimowy19:47

    Gdzie kupiłaś tą bluzę z białymi sznurkami granatową? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie że napisałaś o aparacie bo mam zamiar go kupić. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:13

    Pacia prowadzi jakąś stronkę gdzie dodaje swoje zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś śliczną dziewczyną, bardzo ciekawy blog. Zapraszam do obserwacji na pewno się odwdzięczę;*
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy11:35

    Ja też mam urodziny 14 marca!
    Tyle czasu czytam twojego bloga a dopiero teraz się o tym dowiedziałam. Może to nic wielkiego, ale miło się zrobiło w serduszku.
    Więc życzę ci przedwcześnie wszystkiego co najlepsze, oby impreza urodzinowa wyszła jak najlepiej.
    Coraz bliżej już ten upragniony 14.. :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń