2 lutego 2014

journey


Wreszcie! W sumie to włączyłam laptopa tylko po to, aby coś tu napisać.. przez pewien
problem o którym napiszę na końcu, nie mogłam pojawić się wcześniej ;) mam nadzieję,
że cierpliwie czekaliście na kolejnego posta w moich blogowych "4 ścianach". Chciałam
napisać wczoraj, ale natłok spraw wiążących się ze studniówką i wczorajszym wyjazdem
do stolicy mi na to nie pozwoliły. Ale jestem!! Cała, ale nie koniecznie zdrowa w pełni!
Otóż, wczoraj razem z bratem wybraliśmy się do Warszawy do kuzynów. Muszę Wam
powiedzieć że ten wypad to był strzał w 10. Nie dość że sprawdziłam jak sobie poradzę
w obecnych warunkach drogowych, to zakupy udały mi się w 100%. I teraz coś bardzo,
bardzo ważnego!! - mam sukienkę na 100-dniówkę. UF. Co za ulga, został tydzień, a ja
ostatnio działam zbyt spontanicznie. Oprócz tego dorwałam kilka rzeczy, które w 
większej części planowałam kupić. Myślę że wszystko będę pokazywać " w praniu ". 
Niestety jutro czeka mnie kolejna wyprawa na zakupy.. czemu niestety? Bo po wielu h
chodzenia po centrach mam serdecznie dość. Ale jak trzeba, to trzeba. Mam trochę zdjęć
robionych w każdej wolnej chwili, ale i tak nie było sensu brać aparatu! To już taki
nawyk. A, właśnie.. jakie znacie zabobony dotyczące studniówek? Chodzi mi o takie,
które mówią np. że trzeba mieć nowe, czerwone majtki, podwiązkę.. itp. 




Zdjęcia wrzucam na szybko, nie są ruszane, tylko zmniejszałam, bo nie mam czasu!
Cieszę się, że moja mama pozwoliła mi wziąć samochód i super że dojechałam na 
miejsce, bez żadnych nieprzyjemnych wydarzeń! Mój brat cały czas był z nawigacją
w gotowości, ale nie było potrzeby jej używać.. całą drogę przyglądaliśmy się tym
wszystkim, ogromnym zaspom, które czasem były wyższe niż nasze auto!;o Jak widać
ubrałam się na sportowo, bo na zakupy tak jest najwygodniej. Buty są moją nową
zdobyczą jeśli chodzi o obuwie z którego jestem strasznie zadowolona! Głównym
założeniem tego wyjazdu była moja sukienka. Mam ją, więc już mogę odhaczyć ten
punkt. Zostały buty i dodatki, których będę szukała jutro. Wieczór spędziliśmy grając
z kuzynami w milionerów. Weekend spędziłam bardzo przyjemnie, a teraz czas jakoś
znaleźć chwilę na książki :( .. jak tylko stąd wyjdę, to siadam do historii, a potem
wezmę prysznic i do spania, bo jestem nieprzytomna. Co się dziwić, drugi dzień z
rzędu spędziłam w większej części za kółkiem, bo oprócz wyjazdu do Warszawy, 
jeszcze zaliczyłam kilka innych miejsc. Aaaa - miałam napisać co sprawiło że nie
pojawiłam się tu wcześniej.. hm. Mam jakieś problemy z okiem. Nie wiem dokładnie
co się z nim dzieje, ale okrutnie szczypie, szybko się wysusza i promieniuje mi na
ból całej głowy.. strasznie się boję o nie. Oby nic się nie działo przed 100-dniówką..
Dlaczego takie sytuacje mają miejsce w czasie, w którym nie powinny? Grrrr. 

64 komentarze :

  1. radziłabym ci się wybrać do okulisty!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:18

      też bym tak radziła.. skoro już dłuższy czas się tak dzieje to nie wiem dlaczego jeszcze się tam nie udałaś :) z oczkami nie ma żartów :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa studniówkowej sukienki :)
    I zazdroszczę wyjazdu do Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jak zawsze śliczna ! *.*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:52

    nie malujesz się?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna parka <3
    Post genialny
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:07

    mnie tak oko kuło i okazało sie że zatoki

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze wtedy mam takie sytuacje ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:29

    Jeśli chodzi o oko, to lepiej iść do okulisty. W ostatnim czasie w mojej okolicy panowała zapalenie spojówek - nic przyjemnego. A im wcześniej wpuścisz dobre krople tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:39

    jaka masz sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:40

    czerwona bielizna to 100dniówkowy must have

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:41

    mogłabyś zdradzić wreszcie jakieś szczegóły dotyczące studniówki:) jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:42

    od 100dniówki do matury nie ścinaj włosów - taki przesąd:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:42

    świetne zdjęcie z lusterkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:43

    oby oko ci do 100dniówki wydobrzało

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:44

    Fajny patent na weekend:) udanej studniówki

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:44

    a z kim idziesz? zdradzisz nam?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20:44

    jakiego koloru jest sukienka? skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20:46

    ŻYCZĘ OWOCNYCH ZAKUPÓW I ŚWIETNEJ ZABAWY:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:46

    A JAKĄ SUKIENKĘ KUPIŁAŚ? POCHWALISZ SIĘ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobno,na studniówkę trzeba założyć czerwone majtki,schować je(nie prać) i w dzień matury wywrócić na drugą stronę i iść na egzamin w nich!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:09

    chodzisz na dyskoteki ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jakie dyskoteki masz na myśli

      Usuń
    2. Anonimowy21:28

      typu energy 2000 albo pomarańcza ?:)

      Usuń
  22. oby nic ci nie było z oczkiem :)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. te buty są świetne!
    oby z tym okiem nie działo się nic poważnego! :o

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale się obkupiłaś :D Jak będziesz mogła to pokaż sukienkę. Jestem jej strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:43

    Paula widzę, że posiadacie Micrę. Jak się nią jeździ? Tzn poleciłabyś ten samochód dla studentki rok starszej od Ciebie? :) Jeśli chodzi o zabobony to nowe czerwone majtki i na pewno podwiązka czerwona :) Jest jeszcze jeden zabobon ale to dla osób +18, śmieszny jest, ja osobiście płakałam ze śmiechu jak go usłyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:13

      Jeżeli chodzi o przesąd +18 to faktycznie, nie mam pojęcia kto go wymyślił haha :D

      Usuń
    2. Anonimowy00:36

      Paula to powiesz jak się jeździ nią?
      Śmieszny ten przesąd ale widocznie ludzie wierzą :D

      Usuń
    3. Anonimowy21:27

      A co to za przesąd +18 ? Bo chyba nie znam ;)

      Usuń
    4. Anonimowy00:52

      Paula serio nie możesz napisać ani "dobrze" albo "źle"? Chyba nie proszę o zbyt wiele :) Innym odpowiadasz na pytania, a takiego pytania jeszcze nie miałaś z tego co kojarzę i chyba odpowiedzi się nie doczekam już

      Usuń
    5. kurcze! jest tego tyle, że nie zauważyłam :o przepraszam. tak, tak polecam ten samochód. + jest jego wielkość, wszędzie zaparkujesz bez problemu :) jestem na tak

      Usuń
    6. Anonimowy18:40

      Dziękuję bardzo i nie przepraszaj! Po prostu myślałam, że nie chcesz udzielić odpowiedzi w tym temacie :) Już wcześniej życzę miłej studniówki!

      Usuń
  26. Anonimowy22:57

    Masz nowy telefon?

    OdpowiedzUsuń
  27. ja slyszalam tylko o tych czerwonych stringach...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:36

      o majtkach ogólnie, nie o stringach :D

      Usuń
  28. Anonimowy01:12

    Paula masz iPhone 5 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że zakupy się udały :)
    Na pewno sukienka śliczna :)
    Ładne zdjęcia.
    Mam nadzieję, że to faktycznie nic poważnego, trzymaj się, miłego dnia :)

    wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com/

    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. No to miło spędziłaś czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy13:30

    Jakiego masz iphona? ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Drugie zdjęcie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:36

      buty możesz kupić na targu zwykłym, bądź jeśli bardziej oryginalne chcesz to w sizeer np. ewentualnie timberlandy (jeśli nazwy nie przekręciłam)

      Usuń
  34. Anonimowy15:48

    Juz nie mogę sie doczekac jak pokazesz sukienke. A te spodnie dresowe to z jakiej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy17:30

    Jejku Paula gdzie kupiłaś te dresy? Też za takimi poluje a nie moge znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:35

      słabo szukasz bo ostatnio w wielu sklepach były takie ;p tzn podobne

      Usuń
    2. Anonimowy15:10

      Stradivarius, mam takie same :D ich już raczej nie znajdziesz.

      Usuń
  36. Anonimowy17:59

    Paula co najczęściej jesz w Subway'u? + Twoim zdaniem o warto zamówić w Starbucksie (posiłek+kawa) ? :* buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze jem to samo, malą kanapkę z podstawowymi dodatkami ( szynka, podwójny ser ) pieczywo miodowa posypka i warzywa :) bez sosów

      Usuń
    2. w Starbucksie jest dość drogo, dlatego jeśli nie posiadasz karty, to nie radziłabym tam kupować jedzenia :) ew. kawkę, bo jest świetna

      Usuń
  37. dość późno macie studniówkę :) ja miałam tydzień temu i w sumie sukienkę, tez znalazłam w ostatniej chwili
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy18:19

    ooo już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyc twoją sukienkę *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ohh.. oby to oko nie było niczym poważnym, ja mam pełno tego typu problemów + nie od zawsze, ale od dłuższego już czasu moje oczy są jakieś bardziej... wrażliwe, mianowicie że jak tylko zacznę się z czegoś mocniej śmiać to one już potrafią łzawić, to straaasznie wkurzające. :// grr.. życzę ci udanej studniówki . :)) Pozdrawiam! :3
    PS : śliczne zdjęcia - jak zawsze . :p

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam taką samą kurtkę! haha XD

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna kurtka i dresy *-*
    Zapraszam do mnie.
    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy22:38

    to buty z Confront'a ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy13:16

    HAHhahahahahha nie mogę z tego :D
    kocham Twojego tumblra:D

    http://pl.tinypic.com/r/xeom5f/8

    OdpowiedzUsuń
  44. ja ciągle zabieram się do zakupy dresów, ale zawsze zapominam ;(

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy19:37

    Lusterka masz elektr. czy manualne w Micrze?

    OdpowiedzUsuń
  46. fajnie wyglądasz i strój na pewno wygodny na podróż;)
    więcej nowych postów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:31

      stroj moze wygodny,ale samochod?!nie wolisz czegos wiekszego?a moze wolisz male

      Usuń