27 lutego 2014

fatty Thursday


Chyba za chwilę muszę wejść na allegro i zacząć przeglądać laptopy.. mój od jakiegoś
czasu strasznie wariuje! Mam wrażenie że w pewnej chwili mnie zaskoczy i się spali! 
Nie cierpię kupować sprzętu elektrycznego typu komputer, telewizor - bo zupełnie się
na tym nie znam, ale chyba będę zmuszana podjąć jakieś kroki.. No nic. Wczoraj byłam
na noc u Ady i dzisiaj wróciłam do domu z Monią. Siedziała u mnie jakiś czas, później
poszłam do babci. Jak wasze żołądki? Najedliście się pączków? :) ja nie poszalałam, bo
jak do tej pory zjadłam jednego i pół. Ciekawe czy moja mama przywiezie mi z pracy
jakieś. Aktualnie do niej dzwoniłam i namówiłam żeby przywiozła mi pizzę, bo mam
straszną ochotę. Jestem strasznie zła na siebie, że nie wykorzystałam tych ferii na naukę,
bo od tego tygodnia zacznie się piekło.. Aż boję się pomyśleć co to będzie. Ktoś mi
wczoraj wspomniał że od poniedziałku zostaje 8 tygodni do matury! To tak mało ...




Najlepsza wiadomość jaką dziś usłyszałam, to ta że pogoda będzie coraz ładniejsza!
Uwielbiam czas kiedy nadchodzi wiosna, wszystko się budzi - do tego w marcu mam
moje urodziny.. Czas tak szybko leci. Na marginesie, czuję się fatalnie i dosłownie
modlę o to, żeby mi się nie pogorszyło. Nie chcę już zarywać szkoły :| co u was słychać?

51 komentarzy :

  1. kocham wiosnę <3
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna jest zaraz po lecie moją ulubioną porą roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłam tyle samo pączków co ty. Nie chciałam za bardzo dzisiaj szaleć z takiego typu przekąskami :D
    W moim mieście również z dnia na dzień robi się coraz cieplej, co mnie ogromnie cieszy :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Uwielbiam czytać Twojego bloga! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czym sie zajmuje twoja mama?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne paznokcie *_*
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jejeje wiosna *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz śliczne pazurki i wgl pięknie :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:43

    Mogę się założyć, że posypią się pytania odnośnie tego monitora :)
    Paula, a nie lepiej np pooglądać w sklepach typu media markt, ole ole, euro, media expert, neonet? Mają sporo i pewność, że nikt Cię nie oszuka itd :) Ja zjadłam dzisiaj tylko jednego pączka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanowię się nad tym

      Usuń
    2. Anonimowy21:01

      Jeśli będziesz chciała jakiś porad od czytelników to pisz w poście, a na pewno pomożemy jakoś:)

      Usuń
    3. http://www.kuzniewski.pl polecam :)

      Usuń
  10. Ja z pączkami też nie zaszalałam dzisiaj, ale to dlatego,że jakoś nie mam ochoty, eh
    Nie mogę doczekać się już tych cieplejszyvh dni, uwielbiam wiosnę :)

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Śliczne paznokcie ;) Ja wgl pączka nie zjadłam dziś :)
    No ja też miałam się uczyć w ferie i wgl nie zajrzałam do książek ;/ a matura coraz bliżej ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie zjadłam ani jednego xD Idealne zdjęcia *u*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne paznokietki! ;>

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. tez uwielbiam czas kiedy nadchodzi wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia!Uwielbiam wiosnę^^

    OdpowiedzUsuń
  16. no to zdrowia życze :) pogoda mimo ze ciepła, a ma byc jeszcze cieplej ale jest zwodnicza :)
    czyj iMac? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia :3
    Ja zjadłam dzisiaj 1 pączka xD Jakoś nie obchodzę szczególnie tłustego czwartku bo ogólnie nie przepadam za słodyczami ;) tak, wiem, dziwna jestem xD
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja żadnego pączka nie zjadłam :D Śliczną miętkę masz na paznokciach! Dobrze że wiosna idzie bo nienawidzę śniegu i zimna -,- Ubolewam że tylko 3 dni ferii zostało :(

    OdpowiedzUsuń
  19. też żałuję,że nie uczyłam się w te ferie :(
    wiosna w pełni *___*

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia ;) Ja też nie lubię kupować nowych sprzętów ;d

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy03:29

    pacia ma instagrama ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma konto, ale nawet tam nie wchodzi i szczerze mówiąc nie pamiętam nawet jej nazwy :)

      Usuń
  22. Anonimowy08:49

    A nie lepiej kupić z np.jakiegoś mediamarkt heh czy cos?ja też kupuje coś nowego bo moj komputer to masakra jakaś i właśnie sie zastanawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy lepiej, nie znam się

      Usuń
  23. Ja chyba tez za niedługo będę musiała myśleć nad nowym laptopem, bo mój to już tyle "operacji" przeszedł, że trudno zliczyć :P

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. urzekło mnie zdjęcie biurka , na prawdę :)
    pozdrawiam i zapraszam http://pampaarampa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne paznokietki.:) Ja zjadłam 9 pączków a dzisiaj jeszcze z 2.:P Ja urodziny mam dopiero w listopadzie.:( Oby Ci się nie pogorszyło.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zrobisz kiedyś coś w stylu room tour? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy15:55

    mogłabyś zrobić posta o swoim pokoju? jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pączki , śliczne zdjęcia <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16:42

    nie martw się ,napewno dasz radę <3 .!
    ciesz się tym ,ze masz duzzoooo dluzszeee wakacje <33

    OdpowiedzUsuń
  30. boże ja też się w ogóle w ferie nie uczyłam, a pączka zjadłam tylko jednego :)



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. też ostatnio nocowałam u przyjaciółki :) świetne zdjęcia ♥

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20:33

    jeśli chodzi o laptopy polecam ASUS, mam i nie narzekam. sprawuje się bardzooo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co doku do aparat i co Ci się najbardziej przydaje? Jak przerabiasz zdjęcia, że mają różne kształty?

    OdpowiedzUsuń
  34. udało mi się powstrzymać łakomstwo i zjadłam tylko jednego! a co nauki w ferie.. też jestem na siebie zła, że nie zebrałam się i nie wykorzystałam ferii do nauki, chociaż wiem, że to czas gdy powinno się wypoczywać ale MATURA JUŻ ZA CHWILĘ! a w sumie tyle ferii wykorzystałam na odpoczynek, że te mogłam poświęcić, niestety nie udało się.. więc po feriach nauka pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
  35. Też uwielbiam wiosnę. Ja zjadłam tylko dwa pączki

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy10:15

    Właśnie! Dodasz coś w stylu room tour?
    Powodzenia z nauką, mnie też czas goni..

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy17:00

    czy wiesz, że masz heterochromię oczu? :) szczególnie widać to na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy17:00

    czy wiesz, że masz heterochromię oczu? :) szczególnie widać to na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie zjadłam ani jednego pączka ;o
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też czekam na wiosnę! uwielbiam twojego bloga!

    olciaqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. "WIOSNA! CIEPLEJSY WIEJE WIATR! WIOSNA (..)" hahahah ♥
    ja zjadłam 5 pączków :\\

    http://wonder-woonder-land.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Paula jako, że współpracujesz z sheinside mogłabyś mi powiedzieć jak to jest z zamawianiem? Tzn np mam do wyboru cztery rozmiary, a niżej w opisie mam podane tylko dwa, to oznacza, że te dwa mają dostępne u siebie i wysyłają zaraz po zaksięgowaniu wpłaty, a jak chcę któryś z tych niedostępnych to muszę dłużej czekać aż sprowadzą do siebie dany rozmiar? Czy jeśli zamówię coś do 30euro to będę musiała zapłacić cło i vat? Miałaś taki przypadek gdy szły do Ciebie te paczki? Ile najdłużej musiałaś czekać na przesyłkę? Wiesz może jak to jest ze zwrotem, jeśli akurat rozmiar nie będzie mi pasował? Będę wdzięczna jeśli odpowiesz chociaż na jedno z tych pytań :) A jak ferie minęły?

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka piękna ! Cudowny blog, uwielbiam jego wygląd wizualny, zarówno jak tekst postów. Z chęcią będę tu zaglądała tu od czasu do czasu :)

    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń