21 lutego 2014

eighteenth


Pewnie zauważyliście, że ostatnio ciągle dodaję zdjęcia z jakichś imprez..szczególnie
często z 8-nastek. Sama jestem w szoku, że nie ma nawet połowy roku, a już tyle się
wybawiłam. Ten rok wyjątkowo obfituje.. ciekawe ile jeszcze przede mną. Dzisiaj tak
jak już mówiłam dodam trochę zdjęć, jakie udało mi się wydobyć z 500 innych. Raczej
niezbyt dobrze wychodzi się na takich zdjęciach, dlatego ilość ograniczam zawsze do
minimum, żeby mieć tutaj tylko namiastkę tego co się działo! ;) 




Za chwilę lecę pod prysznic, bo jestem nieprzytomna.. pół nocy męczyła mnie bezsenność
a do tego nie czuję się najlepiej. Jak tylko wyjdę z łazienki, to jadę na jakiś czas do 
osoby o którą często pytacie, bo już dawno się nie widziałyśmy. Wiecie o kogo chodzi? 


31 komentarzy :

  1. Jeju jakie słodkie ostatnie zdjęcie <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tort *_*
    peacelovemus.blogspot.com <--zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:14

    Do Adriana Mamysa? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:14

    do Paci ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku jeszcze nie miałam okazji się wybawić, ale jeszcze mam czas:)

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:47

    skąd sukienka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:05

    o pacie?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:53

    Kitowym obiektywem robilas zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:14

    Ślicznie wyglądałaś! :)
    Paula jeśli można robiłaś te zdjęcia aparatem czy telefonem? Masz fisheye czy jakoś inaczej coś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję / pisałam, że nie biorę aparatu:) to fisheye, owszem - ale nie mój tylko kolegi

      Usuń
    2. Anonimowy19:48

      Haha ślepa jestem czasem, przepraszam :) Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  11. świetne zdjęcia, jak obserwuję twojego bloga od niedawna to faktycznie tych osiemnastek już troche bylo



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle pięknie wyglądasz! Zazdroszczę tylu imprez! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:13

    Pacia?Masakra jaka ona jest piekna! Zrob z nia jakas sesje czy cos;) a tak wgl to ten chlopak jest tak przystojny ze mmmmmm haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:17

    skąd sukienka ? :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny design i zdjęcia :)
    Pozdrawiam ;)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22:06

    będziesz może sprzedawała tą sukienkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22:14

    pewnei do jakiegos uroczego chloapak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeeeezu też bym sięwybrała na 18tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i bardzo dobrze że masz imprezy :D Przynajmniej jest taka odskocznia :)



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16:31

    Świetne te zdjęcia! Szczególnie "z rąsi" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem baardzo ciekawa jak przerabiasz te dwa ostatnie zdjęcia :))
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:24

      A przeczytaj komentarze wszystkie i powinnaś wyłapać, że to obiektyw fisheye ;)

      Usuń
  22. Anonimowy14:19

    pewnie o Pacię? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy14:20

    kiedy masz jakąś kolejną 8-nastkę bądź jakąś inna imprezę?

    OdpowiedzUsuń