6 lutego 2014

chewing gum


Cześć Wam! Jej, tak ciężko uwierzyć że do mojej studniówki zostały zaledwie dwa dni.
Ciągłe przygotowania, próby, przymiarki i latanina, sprawiły że zaczęłam zasypiać na
lekcjach i to dosłownie. Dzisiaj postanowiłam że cokolwiek tu napiszę, bo moja obecność
na blogu w ostatnich dniach nieco się ukróciła. Sami wiecie, że czasem ciężko jest się
uporać z różnymi sprawami, a mając jeszcze na głowie bloga - jest jeszcze gorzej! Mam
nadzieję że nie macie mi tego za złe.. niebawem moje województwo ma ferie, między
nauką do matury, a przeróżnymi wyjazdami, postaram się włazić tu jak najczęściej się da.
Przyszłam tu głównie po to aby pokazać Wam co mi dzisiaj przyniósł kurier. W sumie, to
paczka miała dotrzeć do mnie już dawno, nie wiem co było powodem opóźnienia! Ale do
tematu. Pewnie nie wiecie o mnie tego, że zawsze jak gdziekolwiek idę muszę mieć przy
sobie przynajmniej jedną paczkę gum. Firma wrigley ułatwiła mi sprawę i dostarczyła mi
ogromną porcję gum! Starczą mi przynajmniej na dwa miesiące. Myślę że co jakiś czas tu
napiszę o konkretnych smakach/rodzajach które mi posmakują najbardziej. Super sprawa!
Wy też uwielbiacie żuć gumę? Macie przy sobie zawsze jakąś paczkę, czy nie lubicie? ;)




Mają tak intensywny zapach, że czuć je w całym pokoju!;o aaa, właśnie, a może ktoś z
Was ma jakieś swoje typy tych gum? Jakie są dla Was najlepsze? 

60 komentarzy :

  1. Ooooo mamy 100-dniówke w ten sam dzień<3 Miłej zabawy<3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ile gum, zarąbiście :) uwielbiam, yummy! Jak dla mnie najlepsze są różowe, bo można robić balony. Ogólnie noszę ze sobą, ale czasem o nich zapominam :o, hihi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ja codziennie coś żuję , a nauczycieli to już doprowadzam do szału

    www.fucklifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:02

    uwielbiam wszystkie smaki gum, a najbardziej różowe! ale niestety, we wtorek miałam zakładany aparat na zęby i niestety nie mam jak żuć na razie :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa dni do studniówki? no to baw się dobrze :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeju ale ci zazdroszczę! też chcę taką paczuszkę, uwielbiam gumy!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze są różowe i zielone (miętowe) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam gumy! nie pogardziłabym taką paczuszką ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czesto staram sie nosic je przy sobie, uwielbiam te zielone <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:38

    Tak szczerze mowiac to mi by wystaczyly na tyle dni ile jest opakowan.

    OdpowiedzUsuń
  12. "współpracowałam z nimi" i muszę powiedzić, że gumy były przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:41

    Gdzie można zamówić coś takiego? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żuję je raczej sporadycznie, ale lubię. Uwielbiam te dla dzieci i jabłkowe, a ostatnio to nawet miętowe polubiłam chociaż nigdy jakoś szczególnie za nimi nie przepadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszystkie!
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja gumy kocham, mozna powiedzieć ze jestem od nich uzależniona. Proponuje spróbować gumy Trident !

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam! Ale mi smaka narobiłaś ;D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. yummy uwielbiam gumy najlepsze owocowe i miętowe



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. tylko guuuuum, uwielbiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę takiej ilości gum <3 ja muszę praktycznie kupować paczkę co dwa- trzy dni, bo jestem od nich uzależniona!
    osobiście uwielbiam najprostsze- miętowe, bo używam je tylko do odświeżenie oddechu :) czasami wybieram wersje white, ale nie widzę, żeby to specjalnie pomagało :(
    miłej studniówkowej zabawy!
    zapraszam:

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Można powiedzieć, że od czasu do czasu mam taką obsesje na punkcie gum, jak już kupie to znikają bardzo szybko. Moim zdaniem najlepsze są miętowe i jabłkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kiedyś na wycieczce szkolnej z koleżanką całe jakieś 4 h jadąż autokarem żułam te gumy owocowe! Teraz na nie patrzeć nie mogę! Kiedyś bardzo lubiłam żuć gumy. Teraz są mi zbędne. Ale są dobre do odświeżenia oddechu :)

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy21:00

    Hej
    mam pytanie odnośnie tej sukienki na lamoda tej pomarańczowej. Nie wiem jak można w inny sposób sie z Tobą skontaktować więc mogłabym tu prosić o wymiary? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:26

    Ile zapłaciłas za to pudełko? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te gumy <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Też jestem uzależniona od gum :3 Przydałaby mi się taka paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam gumy.. <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ooooooo! <3 kocham te różowe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzie zamówiłaś taką paczkę gum ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze mam przy sobie paczkę gum. Muszę żuć gumę na lekcji, bo inaczej nie potrafię się w ogóle skupić :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile płacisz za taką paczke? :>
    Miłej studniówki :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję że po tej bieganinie którą masz teraz bedziesz sie świetnie bawić na sudniówce!:)
    Kocham gumy do żucia, w sumie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam te rozowe! Smak dzieciństwa. :)

    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy23:27

    mam takie niedyskretne pytanie. Ile zaplacilas za taka paczke? Bo sama bym sie skusila, a i na jakiej stronie mozna zamowic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:09

      Dziewczyno błagam Cię przeczytaj posta ze zrozumieniem gdzie masz podane skąd ta paczka przyszła :) "Przyszłam tu głównie po to aby pokazać Wam co mi dzisiaj przyniósł kurier. W sumie, to
      paczka miała dotrzeć do mnie już dawno, nie wiem co było powodem opóźnienia! Ale do
      tematu. Pewnie nie wiecie o mnie tego, że zawsze jak gdziekolwiek idę muszę mieć przy
      sobie przynajmniej jedną paczkę gum. Firma wrigley ułatwiła mi sprawę i dostarczyła mi
      ogromną porcję gum!" Naprawdę ciężko przeczytać...

      Usuń
  35. Anonimowy00:19

    Orbit to każde :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam zawsze gumy przy sobie :) Zazwyczaj zielone Orbit lub cytrynowe <3

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ja najbardziej lubie te w zielonym opakowaniu i w fioletowym :))

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ogólnie najbardziej lubię miętowe i takie "mrożące" :)

    pozdrawiam i obserwuję, Olga

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy17:18

    w dzieciństwie uwielbiałam te różowe a teraz to jakos w ogóle nie przepadam za tymi z "orbit" :D

    OdpowiedzUsuń
  40. bez gum cieżko mi jest. ja to wszystkie lubię, ale te owocowe szybko się wyżuwają. najczęściej kupuję miętowe różnego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy20:08

    Gdzie można kupić/zamówić taką pacze z gumami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:01

      dostajesz je za sponsorowanie na blogu, nie można ich chyba kupić.

      Usuń
  42. Anonimowy20:12

    Najlepszymi gumami jakie smakowałam kupiłam w ukrainie :) Były przeeepyszne malina, ananas były mega dobre, ale szarlotka i sernik(?) były najlepsze! Nie dorównują smakami do naszych polskich smaków orbitek, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy22:10

    KURWA CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM W POŚCIE JEST O GUMACH NAPISANE!

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy22:11

    Wstawisz zdjęcie sukienki butów i dodatków ? :) Nawet po studnówce z kolegą. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszczę takiej paczuszki haha :D

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gumy do żucia to moje uzależnienie, nie wybrzydzam, uwielbiam wszystkie, nawet tych mniej znanych firm. :)
    Zazdroszczę takiej paczuszki! :(
    ______________________________

    Nie wiem czy dodasz posta przed studniówką, dlatego już teraz życzę Ci udanej zabawy! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy10:21

    Może wydaje mi się, jednak częściej pojawiasz się tu, żeby coś zareklamować, niż żeby dodać zwykłego posta.Nie mam na celu urazić Cię w jakikolwiek sposób, mówię tylko obiektywną opinię. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:01

      A co jej się dziwić ? Teraz przygotowuje się do matury, ma dużo spraw na głowie i tak często pisze posty.

      Usuń
  48. Anonimowy12:01

    Mam pytanie, wiem, że pod zupelnie złym postem, ale czym przyklejałaś zdjęcia na ścianie w swoim pokoju? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
    Świetnej studniówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. moje ulubione to orbit white, te zielone, które ujęłaś na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  50. dla mnie truskawkowe :>

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy16:49

    ILE PŁACIŁAŚ ZA TĄ PACZKĘ GUM ? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna sprawa z taką paczuszką! mi też ciągle potrzeba gum, a cały czas ich braknie i muszę lecieć do sklepu.

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy21:00

    Ooooo orbit <3 Ja najbardziej lb orbit white z zieloną miętą pycha ! Mogłabym je żuć na okrągło !

    OdpowiedzUsuń
  54. Tez uwielbiam gumy do żucia! Jak nie mam żadnej przy sobie to czuje ze czegoś mi brakuje i jest to nie do zniesienia. Dość późno masz studniowke.. Ale w każdym bądź razie miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  55. Accchhh pozazdrościć!
    Uwielbiam gumy!
    szczególnie Orbit dla dzieci ukochane :D

    OdpowiedzUsuń
  56. jesteście bardzo podobne z kuzynką : )
    alsiaak.blogspot.com <-zapraszam

    OdpowiedzUsuń