17 lutego 2014

catching the sun


Wrr.. dzisiaj wszystko działa mi na nerwy! Do tego mój laptop ciągle się zacina, a do
internetu prawie nie mam dostępu.. to chyba właśnie ten czas, żeby rozejrzeć się za
jakimś nowym. Wczoraj strasznie szybko zleciał mi dzień, a dzisiaj od rana jeździłam.
Najpierw pojechałam z mamą do miasta, załatwiałyśmy różne sprawy i przy okazji 
kupiłyśmy kilka rzeczy do domu. Później zajechałam do mojej kuzynki i przyjechałyśmy
do mnie. Nie mogłabym sobie darować gdyby dzisiejsze słońce nie zostało w moim
obiektywie! Tak!! Wreszcie znalazłyśmy chwilę na zdjęcia. Wszystko poszło dość 
szybko, niestety nie wiem kiedy będę w stanie je przejrzeć i udostępnić na stronie :(
Muszę jak najszybciej zrobić porządek z moim laptopem. Mam kilka zdjęć z dzisiaj.
Jestem taka zła. Mam ferie, mnóstwo czasu na dodawanie postów.. a tu się okazuje, że
mój komputer jest na wyczerpaniu :| jak nie urok..



Zdjęcia ledwo mi się załadowały, więc szybko kończę i lecę pod prysznic! Mam nadzieję
że to chwilowe i że mój laptop jednak jeszcze jakiś czas mi posłuży.. grr

33 komentarze :

  1. Bardzo fajne zdjecia :)))
    moze karte przeloz do telefonu jak masz taka mozliwosc... latwirj bedzie zdjecia przeslac.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na zdjęcia!

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe zdjęcia, bardzo ładne są! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Mi też się komp psuje.. a mam go dopiero dwa miesiące :D Mistrz psucia to JA :D >> MÓJ BLOG <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 masz ogromny talent,a twoja kuzynka również :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. <3 A laptopem się nie przejmuj, to tylko rzecz, szkoda złości.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej jakie śliczne zdjęcia m*.*

    www.fucklifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyszły cudownie :* Mam nadzieję, że laptop naprawi się prędko :))

    * niikablog.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:43

    Jeśli można to jaki masz internet?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też ostatnio komputer fiksuje. A to miga, a to jeszcze coś... Na szczęście jeszcze całkiem się nie popsuł :D Mam zadzieję że tobie też nic tam nie przeszkodzi dodawaniu postów. Świetne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paula skąd ten cudny szalik masz ? :) proszę zależy mi na odpowiedzi :)
    2 ostatnie zdjęcia zdecydowanie wygrywają internety <3
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje źe laptop będzie sprawny i nadal będzie wszystko ok:) Ja ferie wczoraj skończyłam i muszę się wziąść za naukę.

    Pozdrawiam, Zuza
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są zwłaszcza te ostatnie :)

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. twoja kuzynka ashgdhagds wygląda jakbyś ją zabrała z wybiegu :)




    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te zdjęcia przy szykach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy12:21

    wygnieciona koszula,brrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugie zdjęcie od końca jest mega ! :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17:03

    Jakoś mnie to nie dziwi,że akurat teraz zaczęło coś ci się dziać z laptopem,akurat wtedy kiedy mówiłaś,że będą posty. Śmieszne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak! jeszcze wjedź na mnie za to że mi laptop nie działa, PRAWIDŁOWO bardzo ;)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:19

      A jakiego? Wiesz, że w ogóle nas nie poinformowałaś o tym! :)

      Usuń
  23. Mam nadzieje, że laptop się naprawi. A propo zdjęć, wyglądają jak zrobione przez profesjonalnego fotografa. Szczególnie cztery ostatnie

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 3 ostatnie zdjęcia - MEGA! :)

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy18:07

    coś ci się stało ze starym telefonem że kupiłaś iphone ? mówiłaś zawsze ze nie lubisz iphone zmieniłaś zdanie ? jakiego masz tego iphone 4 czy 4s ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:11

      Kupiła iphona, bo teraz taka moda żeby robić sobie iphonem zdjęcia w lustrze :D

      Usuń
  26. Anonimowy19:16

    jakiego i-phona maaasz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17:44

    Ciągle się zastanwiam czy amsz rozdwojone końcówki? Jeśli tak to na ile centymetrów? haha :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Widac ze lubisz zdjecia, bardzo profesjonalne :)
    A w moj gust najbardziej wpadaja te najbardziej ukryte, przerobione zdjecia!
    Super :) Pozdrawiam, Trzymaj sie! Buziaki :*

    Zapraszam :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń