9 lutego 2014

100!


Pewnie Ci, którzy na bieżąco śledzą mojego instagrama doskonale wiedzą że wczoraj 
miałam moją studniówkę. Najlepsza impreza na świecie! Myślę, że gdybym nie poszła,
to żałowałabym do końca życia. Super sprawa.. dużo ludzi, cały czas tańce, szaleństwo,
gadanie i śmianie się z osobami z klasy i tymi nowo zapoznanymi. Osobiście jestem serio
bardzo zadowolona z tego jak wszystko się odbyło. Teraz tylko czekać na film i zdjęcia.
Jeśli chodzi o zespół - super, jedzenie - w miarę, zabawa - świetna, ludzie - super, moja
klasa w sumie nie miała jeszcze dobrej okazji by pobawić się razem, więc nie mogliśmy
się doczekać! Polonez też poszedł ( chyba ) w miarę dobrze. Wszystkie dziewczyny były
przerażone tymi spódnicami + obcasem, bo mega śliska podłoga wspomagała ryzyko, że
któraś z nas wyląduje na ziemi. Ja miałam tańczyć w wyższych butach, ale w ostatniej 
chwili zmieniłam na płaskie. Nie lubię się męczyć na wysokich butach, kolana i plecy nie
dają mi wtedy spokoju.. to taka krótka relacja + zdjęcia, jest tego mało bo nie miałam
czasu żeby latać z aparatem. Pewnie wrzucę coś jeszcze jak dostanę zdjęcia na płycie,
a fotografów było na prawdę dużo. Do tego kamera! Jestem już mega ciekawa jak to
wszystko się nagrało i jak wyjdzie po 'sklejeniu'. Teraz tylko czekać.. macie kilka zdjęć! 




Za chwilę mam zamiar wziąć prysznic, a później pewnie przejdę się do babci, bo jakoś
dawno u nich nie byłam! Niestety, nie mam zdjęć swoich sprzed imprezy, bo strasznie
się wszędzie spieszyłam i spóźniałam.. tak to jest jak się robi wszystko naraz! 

44 komentarze :

  1. O jak fajnie ♥ Kocham twojego bloga : ) Zdjęcia superowe < 3 Fajną miałaś sukienkę : ) Śliczna ♥
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś!! Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że studniówka się udała!Ślicznie wyglądałaś^^

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna sukienka :)

    zapraszam do mnie:
    flawlessflames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądałaś ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądałaś! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądałaś :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądałaś ślicznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13:28

    pięknie wyglądałaś, tak naturalnie i delikatnie ;) mega kobieco

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNE SUKIENKI MIAŁYŚCIE :) Super, że studniówka się udała. Ja na swojej nie byłam, ale nie żałuję, bo ponoć była do kitu, hihi :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądałaś na studniówce! :3
    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cuuudnie wyglądałaś! skąd sukienka? :)

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądałyście! *o*

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14:25

    Skąd miałaś sukienkę? Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądałaś!

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:33

    masz iphona?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczna sukienka *_*
    Dosc późno miałaś studniówke, ale najważniejsze, że się udała :)
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze, że świetnie się bawiłaś :) sukienka prześliczna <3

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16:01

    ja swoją miałam 3 tyg. temu i tak to jest najlepsza impreza w życiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądałaś, bardzo naturalnie. Hahaha, rozwalił mnie ten tort.
    prospecte-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie!
    ten tort wymiata (y)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz Paula *___*


    happiness-xxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam to uczucie, byłam na studniówce mojego chłopaka było niesamowicie, w przyszłym roku czeka mnie moja.:D ślicznie wyglądałyście.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowną sukienkę miałaś ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi niestety jeszcze do studniówki daleko :3 Świetne sukienki!

    http://nattssworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeeju jaka śliczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19:30

    nie poznałam Kingi! :O miałaś bardzo ładna sukienkę, skad? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy19:52

    Ładnie wyglądałaś ale tak szczerze spodziewałam się jakiejś zjawiskowej fryzury z Twoich włosów i jakiejś niespotykanej sukienki :) U mnie w tamtym roku też ciężko było jeśli chodzi o wpadnie w poślizg podczas poloneza, ale świeca bądź tarka i nie było problemu :) Najważniejsze, że się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie jest tak pobawić się. To samo miałam całkiem nie dawno na balu szóstoklasisty, było nawet fajnie:)
    Śliczne jesteście:*

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy20:44

    Gdzie kupilas sukienkę? Ślicznie wygladalas :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sukienka!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy22:26

    szkoda, że nie masz zdj. z Pacią ;( i z os. towarzyszącą :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo ładną sukienkę miałaś :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy00:05

    Ślicznie wyglądałaś <3<3

    OdpowiedzUsuń
  36. dobrze, że się udała :) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy16:19

    Wyglądałyście bardzo ładnie, ale też - muszę to napisać XD dość skromnie. Ja jestem dopiero w 1 liceum ale jak widziałam zdjęcia ze studniówki w mojej szkole i rozmawiałam z dziewczynami z 3 klas to strasznie były wszystkie powystrajane, wszystkie u fryzjera, kosmetyczki na makijaż i paznokcie, przed studniówką, próbne uczesania u fryzjera, szyte kiecki haha:o myślałam, że już wszędzie tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:07

      Bo tak jest z reguły wszędzie :) Tzn wszystko zależy od gustu maturzystek :) Jedna woli skromnie, a inna się odstroi strasznie :)

      Usuń
  38. Anonimowy23:00

    no to już wiadomo z kim byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. moim zdaniem wyglądałaś najładniej :)

    OdpowiedzUsuń