25 stycznia 2014

sushi time!


Wczoraj pojechałam z przyjaciółką kupić kilka rzeczy na dzisiejszy - babski wieczór i
przy okazji w lidlu trafiłam na coś, czego dawno chciałam spróbować, a mianowicie sushi!
Pamiętam że kiedyś, kiedyś miałam to w ustach, ale musiałam być mała, bo ledwie to
kojarzę, a smaku nie pamiętałam już zupełnie! Skusiłyśmy się i wczoraj wieczorem przy
winku włoskim od mojego wujka jadłyśmy sushi, a co najlepsze - WIDELCAMI! Haha, akurat
nie mam w domu pałeczek i tak wyszło. Może przez to, danie nie przypadło mi do gustu..
Jednak podobał mi się sposób w jaki dołączyli ten sos, czy jak to się nazywa. Pojemnik
w postaci ryby strasznie mi się spodobał i wrzuciłam go do szafki, bo może się przydać!



Myślałam że to danie przypadnie mi do gustu, jednak smak śmierdzących wodorostów i
surowa ryba, to nie jest to czego szukam, haha. Jedliście kiedyś sushi? Smakuje wam? ;)

31 komentarzy :

  1. Ja bym BARDZO chciała spróbować. *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja suszi nie lubię

    www.fucklifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nigdy nie jadłam sushi ;c zawsze chciałam na nie wstąpić,ale obok nich czychały zawsze fast foody i jakoś one zawsze wygrywały ;c

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz na prawdę świetne zdjęcia. Podoba mi się zawsze kompozycja twoich zdjęć i to, że wszystko pięknie wygląda!♥
    Sushi jeszcze nie jadłam, ale jakoś nie mam zamiaru próbować

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam sushi.. i szczerze mówiąc boję się to jeść :D
    Ale na talerzu ładnie wygląda :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam okazji próbować ,ale chciałabym bo jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteście do siebie podobne!
    Ja nigdy nie jadłam, choć kiedyś chciałam spróbować, jednak mnie nie zachęciło i zrezygnowałam. Po Twojej opinii chyba w ogóle sobie odpuszczę :D

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:19

    dokładnie tak samo myśle co do sushi , dla mnie to jest okropne , nie wiem jak tyle osób może to jeść

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie podobne jesteście <3
    best-frieend.blogspot.com ~ ♡ zapraszam ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię sushi, jadłam dwa razy i tyle mi wystarczy.

    itstini.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  11. spróbowałam, ale nienawidzę tego smaku :( ledwo co przełknęłam, ohyda! fuj! :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię sushi :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jadłam nigdy sushi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jadłam sushi raz jak byłam na wakacjach i więcej tego nie zjem, nie lubię



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie jadłam sushi, ale jakoś specjalnie nie żałuję- nie ciągnie mnie do surowej ryby! :o

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jadłam ale myślę, że surowa ryba zbytnio nie przypadnie mi do gustu. ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jadłam sushi! Uwielbiam to danie haha :)

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że próbując sushi pierwszy raz nie powinnaś kupić go w supermakecie :) Pewnie sushi od chińczyka bardziej by Ci smakowało.
    prospecte-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja uwielbiam sushi *-*

    Niby na początku nie lubiłam, ale jakoś potem tak wyszło, że je pokochałam hahha


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Próbowałam i według mnie sushi ma smak mętnego i brudnego morza ;))
    Uwielbiam czytać twój blog Paula!

    http://kmemok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18:00

    Jadłam sushi i szczerze mówiąc, zasmakowało mi, na pewno będę czasem wpadać gdzieś na sushi.
    Kiedyś robiłam swoje własne w domu i co prawda zajęło mi to 3h... (dużo jest zabawy z ryżem). I to jest fajna opcja, bo mogłam użyć to na co miałam ochotę np.: kurczak w przyprawie, krewetki, ogórek, avokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam sushi, ale tylko i wyłącznie domowe !
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jadłam nigdy sushi i raczej nie spróbuję. Kiedyś w Simsach pamiętam kazałam simowi je zjeść i potem miał negatywną ikonkę bo zjadł surową rybę :D Na pewno to było traumatyczne przeżycie dla niego xD

    OdpowiedzUsuń
  24. O, zawsze chciałam tego spróbować! Mmm
    pozdrawiam!
    paulinagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jadłam sushi raz w życiu i nie przepadam :)

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sushi jem dosyć często, tak mniej więcej co miesiąc. Moja mama mówi, że jest to danie do smaku, którego trzeba się przyzwyczaić. Pierwszy raz, gdy miałam w ustach sushi od razu je wyplułam, bo było okropne. Potem zjadłam kolejnym razem i kolejnym i z każdym gryzem było coraz smaczniejsze. Teraz bardzo mi smakuje, ale tylko z sosem sojowym lub majonezowym :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podziwiam, że spróbowałaś, bo ja śmię twierdzić, że by mi to przez gardło nie przeszło, już na samą myśl mnie odrzuca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy02:48

    Sushinin tadi nasildi :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka razy jadłam sushi jednak jakoś nie mogę się do niego przekonać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy22:43

    Nie jadłam i po tym co napisałaś utwierdziłam się w przekonaniu, że niczego nie straciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy17:17

    Blee. :D Kiedyś baaaardzo chciałam spróbować sushi, niedawno kupił je mój brat, i myślałam że wypluję od razu. Tak samo ciekawił mnie smak owoców morza. Niestety smród jak z akwarium już na początku mnie zniechęcił, a potem to już było tylko gorzej. :D

    OdpowiedzUsuń