28 stycznia 2014

smile every day!


Dzisiaj jak dla mnie - dzień był wyjątkowo ekstremalny! Przejście od przystanku do 
mojego mieszkania to jakieś nieporozumienie.. w związku z tym, że praktycznie dzień
w dzień jeżdżę do szkoły ze znajomymi z klasy autem kolegi, to już zdążyłam już w
sumie całkiem odzwyczaić się od autobusów. Nie dość że sama podróż jest nieprzyjemna,
bo często jest praktycznie tak zimno jak na zewnątrz, to później jeszcze z 7 minut idę
do domu! No porażka. Jeszcze trochę i te pogody mnie wykończą, haha. Mam nadzieję,
że w weekend się wyklaruje i nie będę zmuszona kierować moim samochodem podczas
gdy ciągle będzie padał śnieg! OBY NIE! Na najbliższe dni mam sporo planów, jutro może
będę jechała z moją mamą na zakupy, a w czwartek też mam zamiar coś załatwiać. W
piątek muszę podjechać do brata i ustalić z nim czy jedzie, co i jak. Dzisiaj chciałam się
zapytać Was, jakie macie sposoby na radzenie sobie z zimową chandrą? ;) mój sposób, to
mój kubek! Dostałam go od przyjaciółki i jest w 100 procentach trafionym zakupem! 




Do gorącego kakao, koniecznie coś słodkiego!! :) myślę że takie drobiazgi jak ten super
nadają się jako upominek. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć wam gdzie można
go dostać, bo kupiony był gdzieś za granicą.. myślę że na allegro powinno być coś takiego!

67 komentarzy :

  1. Oj tam nie narzekaj, ja pieszo idę do domu co najmniej 30 min. :') Świetny kubek .. WIem, że to torchę dziwne pytanie, ale gdzie kupiłaś pianki? XD

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pianki są razem z kakao połączone. takie opakowanie z misiem , ja znalazłam je w Polo market

      Usuń
    2. Anonimowy00:35

      nie wszystkie są razem łączone..

      Usuń
  2. Ja mam tak samo jak ty i zupełnie sobie z zimą nie radzę , nawet w tej chwili jest mi zimno,a przyszłam do domu jakąś dobrą godzinę temu ...

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dostałaś ten kubek od przyjaciółki :) Ja niestety nie mam żadnych sposobów na zimową chandrę :(

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, świetny kubek!! <3
    mmmmmniam.. ;>>
    pozdrawiam!
    paulinagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten kubek! *.*
    myślę, że ulubiony napój to dobre rozwiązanie na ponury zimowy dzień :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kubek! :) Jeju przez Ciebie to chyba zacznę robić takie kakao z piankami haha :) wygląda przepysznie!!

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi smaku narobiłaś! :)

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie po prostu gorące kakao, muzyczka, blog, coś słodkiego <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19:59

    Ja jestem na studiach i powiem Ci, że w każdą stronę idę jakieś 45 minut... ;d to jest dopiero trasa, ale jakoś daję radę mimo śniegu :)
    a sposób na zimową chandrę? chyba pogadanie z przyjaciółką i wypicie czegoś ciepłego, niby nic wielkiego, a jednak pomaga :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej.
    Mam pytanko gdzie kupujesz te małe pianki.?
    A moje sposoby na zime to koc. ciepły kubek z kakao lub herbatą.:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekolada z oreo, nutella i kakałko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:21

    Od kiedy masz ferie?

    OdpowiedzUsuń
  13. tez bym chaial taki kubek *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki podwieczorek ;-)
    Haha.. dodawanie takich zdjęć tylko kupisz mnie, by sięgnąć po coś słodkiego ;-)
    Ale ja nie dam się pokusom :D
    Haha :D
    A mam do Ciebie takie pytanie, moja drga. Nie wiesz może, dla czego za każdym razem, gdy odwiedzam Twojego bloga.. tnie mi się komputer na parę minut? ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki kubeczek :) Bardzo pozytywny!

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kubek:3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też ciężko znoszę zimno, ciepłolubna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kubek ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak patrzę na zdjęcia i te słodkości to aż jeść mi się chce :); takie drobne upominki są najfajniejsze :D, mój sposób na chandrę to przeglądanie Twojego bloga poraz enty i podziwianie tych wszystkich zdjęć, poza tym Twój uśmiech od razu poprawia mi humor ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny ten kubek, jak najbardziej pozytywny! ;) Ja zawsze wieczorami słucham muzyki, to mnie uspokaja, ale też jakoś tak napełnia energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:15

    Gdzie kupujesz te pianki? *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:18

      dołączam się do pytania, co to są za pianki i gdzie je można dostac? oraz czy to tak dobrze smakuje? :)

      Usuń
  22. Anonimowy22:02

    wiecznie jesteś zabiegana i masz jakieś sprawy nawet w niedzielę, i do kościoła nie chodzisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życie! :) ale co tobie do tego? haha

      Usuń
  23. Anonimowy22:21

    a ja mam pytanie zupełnie odległe, szybko minęło Ci liceum? jestem dopiero w pierwszej klasie a już mam dość ;) nie lubię tej szkoły i mojej klasy :) wiem, chodzimy do szkoły żeby się uczyć...biore rozszerzenie z matmy i tego sie najbardziej obawiam...masz jakieś rady jak przetrwać w szkole? która klasa była dla Ciebie najgorsza?

    +uwielbiam Cie! jesteś strasznie pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzoooooooo szybko minęło!:o 2 klasa to mnóstwo godzin w szkole i ogrom nauki, dlatego jak dla mnie była najgorsza! rady? hmm, ucz się na bieżąco i CZYTAJ LEKTURY

      Usuń
    2. Anonimowy17:06

      dziękuję! :) nawet sie nie spodziwałam że mi odpiszesz, a jednak:) jestes gernialna! i trzymamy za Ciebie kciuki żeby jak najlepiej poszło Ci na wszystkich maturach próbnych, w szkole i wgl :) no i oczywiście na maturze:)

      Usuń
  24. świetny jest ten kubek <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kubek ładny i oczywiście napis mu dodaje tego uroku. Ja kocham w zimę pić herbaty, zawsze była to gorąca czekolada ale teraz uwielbiam herbaty!

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy23:38

    Jak robisz to kakao?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie! dodaję proszek do gorącego kakao

      Usuń
    2. * do gorącego mleka

      Usuń
  27. z takim kubkiem codziennie bym witała nowy dzień z uśmiechem , nawet poniedziałki : )
    przy okazji zapraszam na mojego : ) nowiutki :)
    http://paulienss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kubek jest prześliczny.;) Ja nie pijam kakao.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny blog! Ja to mam dlurzsza droge do domu! :$ nie lam sie! Just smile!! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny ten kubek. ;)
    Ja do domu idę jakoś z ponad 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny kubek, podobają mi sie takie duuuuuuże :D

    OdpowiedzUsuń
  32. mniam <3 fajny kubek !

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak to już jest jak sie do czegoś przyzwyczaisz, a potem trzeba przerzucić się na coś innego. Super kubek.
    Świetny szablon bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy16:19

    pytanie nurtujące mnie od jakiegoś czasu, powiedz proszę Paula na którą stronę zaczesujesz grzywkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. masakra! ta pogoda jest straszna!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/2014/01/270114-konkurs-z-okazji-100-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę nie ma co narzekać na zimę i mrozy, bo to zabija bakterie w naszych organizmach.
    Ja również zaliczam się do grona tych którzy wolą ciepło. Ale mimo to postanowiłem dziś razem z grupą znajomych przy siedmiostopniowym mrozie wybrać się na nadbałtycką plażę w naszym mieście i spędzić miło czas przy ognisku.
    A na zimowe dni polecam kakao, a po dzisiejszym gorącą herbatkę z miodem. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  38. gorące kakao <3

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jest plus pogody, nie poszłam do szkoły ;D

    http://tutajsiedzieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny kubek :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy16:57

    hej;) myslalas moze o studiach na wat w warszawie ?:d

    OdpowiedzUsuń
  42. Na myśl o gorącym kakao cieplej mi się zrobiło ;3

    http://nattssworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Paulo, ty się znasz na fotografii! Słyszałaś o lustrzance Sony A58? Bo mam dylemat pomiędzy nią a canon 600d. Jak sprawuję się twój Canon? ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy12:13

    masz iphone ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy12:20

    Sposób, w którym po trzech Słoneczne?

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy12:21

    Jakie kierunki?

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdzie kupujesz te pianki do kakałka? ;>
    Świetny masz ten blog, świetnie się go czyta i chętnie się tu zagląda :)
    http://about-two-girlfriends.blogspot.com/ My dopiero zaczynamy blogować, zapraszamy cieplutko ;3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie na widzę jeździć autobusami za to kocham chodzić na spacery tym bardziej że lepiej dla zdrowia :)Śliczny kubek, uwielbiam kakao, wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. mm.. kakao! <3 A co w nim jest na wierzchu? To są pianki czy co? :p
    Ja zazwyczaj piję herbatę z cytryna, i otulam się kocem <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny kubek *.*

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam takie kubki :) Mój ulubiony jest w kolorze żółtym z m&m'sów ^^. Myślisz, że zwykłe pianki typu jojo nadają się do gorącego kakao, bądź capuccino? :) A jeśli chodzi o pogodę.. dobija mnie dzień w dzień :((
    Pozdrawiam serdecznie,
    nnatsuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze do tego jakiś dobry film i żyć nie umierać *.* <3
    Zapraszam na swojego bloga :)
    http://barcio20079.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy19:14

    Hey there, You've done a fantastic job. I'll definitely digg
    it and personally suggest to my friends. I am sure they'll
    be benefited from this website.

    Look at my blog DaneJArvez

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy16:00

    Hola! I've been reading your web site for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Porter Texas!
    Just wanted to mention keep up the fantastic work!


    Feel free to visit my homepage ValrieEVanhoy

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy18:15

    What's up, just wanted to say, I liked this blog post.
    It was helpful. Keep on posting!

    My site: ClarethaUButh

    OdpowiedzUsuń