12 stycznia 2014

18 party time


Byłam na 8-nastce znajomego, jako fotograf. W sumie i tak się bawiłam.
Świetni ludzie, fajna atmosfera, śmiech, zabawa. Takie weekend'y są najlepsze! po tym
tygodniu powoli powinnam się budzić. Nie wiem czy uda mi się dziś zajrzeć do książek, 
bo w sumie to ledwo wstałam z łóżka. Niedługo mam zamiar trochę ogarnąć w domu i
pewnie spotkam się z Monią. Nie mam zbyt dużo zdjęć, ale coś tak udało mi się cyknąć!




jak wam minął weekend? odpoczywaliście, czy raczej nie bardzo? 

30 komentarzy :

  1. Uwielbiam czytać Twoje posty ! :)
    Zapraszam peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze sobie mówię, że odpocznę i nic z tego nie wychodzi jak przychodzi sobota :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :) Ja jak najbardziej odpoczęłam przed tym ciężkim jak dla mnie tygodniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:28

    Byłaś w legginsach? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem dzisiaj jakaś taka nie do życia! Zupełnie nie rozumiem dlaczego.
    A jutro najgorszy dzień tygodnia! :o

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wczoraj cały dzień na zakupach, a dzisiaj w domu i zaraz biorę się za naukę



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wczoraj spotkałam sie z koleżankami, a dziś sie uczę :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. ;) Mi weekend minął bardzo fajnie. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:50

    poszłaś jako fotograf i udało ci się zrobić tylko kilka zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dodaję zdjęć z imprez:) robię zawsze kilka, które mogę tu wrzucić :)

      Usuń
    2. Anonimowy20:43

      Mialam pisać to samo ;p nastepnym razem lepiej dobierz slowa :)

      Usuń
    3. Anonimowy23:48

      Boże nie przesadzajcie.. Po prostu czytajcie ze zrozumieniem i zrozumcie, że Paula nie ma obowiązku wrzucania wszystkich zdjęć z imprez, które nie są jej :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię Twoje zdjęcia! Świetny tort ;)
    Weekend zawsze mija za szybko! :)

    Porcelanowa Marionetka

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia. Ja odpoczywałam i nic nie robiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie ten weekend to tylko praca, praca, praca :) teraz chwila czasu dla siebie i nauka :( bleee.
    Bardzo fajnie byłaś ubrana i jak zawsze nice photos! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. oj odpoczywałam, ale nie tak bardzo jak ty :))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog !!!
    Zapraszam do nas ;) : shotsdose.blogspot.com
    Obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:59

    mnie czekają teraz próbne matury . Ciebie też ? piszesz jutro?

    OdpowiedzUsuń
  18. W sobotę byłam w Warszawie, nałaziłam się aż za bardzo, a dzisiaj nadrabiałam szkolne zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22:58

    Piłaś alko?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22:59

    To aż tak się najebałaś żę nie pamiętasz jak się nazywasz? I tak wiem że nie dodasz tego pytania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy23:48

    Miejsce wydaje się świetne :) Jeśli można, co to za lokal? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetny blog! Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Supcio zdjęcia <3 fajny blog ! Odzwiedź mój ! Może obserwacja za obserwacje,chyba ,że tego nie tolerujesz ...To zrozumiem ,ale i tak możesz zobaczyć <<3
    http://kara-karka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń