26 stycznia 2014

night with..


Wczoraj przyjmowałyśmy z mamą księdza, cieszę się że udało mi się podnieść z łóżka
zanim przyszedł, bo szczerze mówiąc to z piątku na sobotę do jakiejś drugiej w nocy
się przewalałam z boku na bok, nie mogąc zasnąć! Porażka.. cały tydzień czekać na te
dwa dni kiedy można się wyspać, po czym nie móc spać kiedy one nadchodzą. No cóż.
Od 17 byłam już u mojej przyjaciółki, bo zrobiłyśmy sobie miły, babski wieczór i w
sumie brakowało mi tego. Po całym tygodniu każdy powinien znaleźć chwilę, żeby jak
najbardziej jest to możliwe - wyluzować. Kupiłyśmy sobie trochę żarcia i coś do picia.
Oczywiście w rezultacie wyszło tego o wiele za dużo i połowy nie zjadłyśmy, ale i tak
poszłyśmy spać najedzone. Ten tydzień będzie dość ciężki w szkole, więc pewnie za
często się tu nie pokażę, ale w miarę możliwości będę się starała. Obecnie jestem w
trakcie przed-studniówkowego szału, nie mam sukienki, butów, pomysłu.. nie mam nic!
Za tydzień jadę autem do Warszawy i pewnie wezmę brata ze sobą. Chcę wreszcie
zrobić jakieś konkretne zakupy!! Przy okazji zahaczę o moją ulubioną kawiarnię i kilka
innych miejsc. Nie mogę uwierzyć, że już za kilka miesięcy będę tam mieszkała!:o jak
zdam maturę i dostanę się do wymarzonej szkoły, to po części spełnią się moje główne
plany na ten rok. Nie ma co przedłużać, mam mało zdjęć, ale coś tam jednak jest. Cały
weekend nie zajrzałam do książek, dlatego teraz zmywam się stąd, ogarnę w domu, a
potem całą resztę dnia mam zamiar ślęczeć nad podręcznikami. Nie ma innej możliwości!




W ciągu dnia mama powiesiła u nas na tarasie resztki dla ptaków, szczerze mówiąc trochę
się naczekałam zanim któryś z nich zdecydował się " zapozować ". Ale i tak było warto!!
U was też tak intensywnie pada śnieg? :o jestem przerażona. Mojej mamie właśnie
skończył się urlop, więc będzie brała samochód do pracy, a nie uśmiecha mi się stać
rano na przystanku.. chyba muszę napisać do kolegi z klasy. Pogoda się rozkręca ...

42 komentarze :

  1. u mnie mało śniegu, ale duży mróz ;c



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam że w czas szkolny chce mi się spać ale nie mogę bo muszę się uczyć a gdy nadchodzi weekend leże do 3 w nocy wpatrzona w sufit... to na prawdę męczące.
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej nauki , świetne zdjecia i powodzenia w Warszawie :)

    l0veeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też u mnie pada :)
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ferie zaczynam 3 lutego:)
    Ksiądz już dawno był u mnie z wizytą.

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ksiądz był tydzień temu w sobotę ;-)
    Na szczęście nie siedział długo :D
    Ślicznie nakryty stół :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. smaku mi narobiłaś :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w szukaniu sukienki na studniówkę :D
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam problemy ze snem. Fajne zdjęcia ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie od rana świeci słoneczko i zero opadów śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie taki wieczorek zrobić, jeszcze z takim dobrym winem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia,jak zawsze :) Uwielbiam twojego bloga ♥♥♥
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13:54

    W Kielcach też tragedia jeśli chodzi o śnieg! Pada od wczoraj cały czas, wszystkie drogi (a co dopiero chodniki...) są zasypane! A jeśli można spytać, jaka jest ta Twoja wymarzona uczelnia i czemu? Jestem w II klasie liceum i zbieram wszelakie opinie, bo jestem strasznie niezdecydowana, ale brałam pod uwagę wyjazd do Stolicy... Z góry dziękuję za odpowiedź i powodzenia w tym tygodniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym gdzie idę na studia będzie oddzielny post w swoim czasie :)

      Usuń
  14. U mnie nie pada prawie wcale ;)
    Co to za niezdrowa żywność? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:25

    byłaś dziś w kościele czy nie chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  16. w takim razie powodzenia :) mnie czeka to samo

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jest mały śnieg ;)
    zapraszam konkurs
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. pogoda jest straszna! zimno okrutnie i tyle śniegu! :(
    nienawidzę zimy!

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie strasznie duzo sniegu i mam go juz serdecznie dosyc :c

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie masa śniegu :((
    zapraszam do mnie, obserwacja za obserwację
    olciaqq.bolgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie śniegu nie ma zbytnio, ale za to mróz :(

    OdpowiedzUsuń
  22. o Carlo Rosi moje ulubione :) a u nas za to tak troszkę poprószył, ale nie za dużo, więcej w nocy padało.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę lodów i życzę powodzenia na maturze ;)

    http://blessed-with-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny Post + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:43

    Gdzie takie chipsy można dorwać? Tzn "movie snack" ciekawi mnie to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22:44

    Co do pogody to u mnie sypie.. Ale najgorsze jest to, że drogowcy wg niczego nie robią :) napadało śniegu na drogach i każdy pług jaki jedzie podnosi "łychę" do góry i nie odśnieża.. Kpina po prostu. Ciekawe czy te mrozy do -30 się sprawdzą im. OBY NIE!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj sypie śnieg i to bardzo, ale najgorszy jest ten wiatr!

    OdpowiedzUsuń
  28. dobrze jest tak czasami sie spotkać :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie sypie bez przerwy :O Takie babskie wieczory to super sprawa :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mmm, zazdroszczę Warszawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem już po studniówce i szczerze Ci współczuję, bo wiem co tak naprawdę oznacza cały ten studniówkowy szał ; D Wielka panika, tysiąc przymiarek, a na samym końcu stwierdzasz, że i tak mogłabyś wyglądać lepiej . Powodzenia! : )
    http://seeachance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13:06

    polecasz książkę "jak zdać maturę z matematyki" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne <3 zapraszam do mnie http://julin3.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy11:16

    jak zwykle smieciowe zarcie

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy16:38

    Paula jak zrobiłaś, że Twoje zdjęcie po lewej nad O MNIE|KONTAKT jest takich rozmiarów? Moje jest znacznie mniejsze i nie wiem jak to naprawić.

    OdpowiedzUsuń