23 stycznia 2014

newspaper


Moi drodzy, witam was dzisiaj wieczorem.. co mamy? Chyba czwartek. Zdecydowanie
tak. Kolejny tydzień zleciał tak szybko... jestem przerażona biegiem czasu! Dosłownie.
Aktualnie leżę w moim ciepłym łóżku, bo przymrozek jaki jest za oknem nie zachęca do
wychylenia się z domu, a nie wspominając już nawet o spacerze. Zimy długo nie była,
a teraz jak przyszła, to już taka konkretna. Dzisiaj jak tylko wróciłam ze szkoły, zebrałam
się i pojechałyśmy z mamą w ważnej sprawie do miasta, a przy okazji zahaczyłam o 
rossmann'a i markety. W jakim celu? Otóż niedawno wpadłam na jakiś filmik w internecie
gdzie dziewczyna polecała dwie herbaty, które kupiła właśnie w tej drogerii! No i ja,
stwierdzając że jestem tak dość często postanowiłam się na nie skusić. Nie wiem jeszcze
jak smakują, ale wyglądały kusząco i dobrze się prezentują. Jedna jest o smaku karmelu i
śmietanki, a druga to zielona herbata z dodatkiem marakui i maliny. Uwielbiam herbaty,
a zielone niedawno jakoś szczególnie mocno polubiłam. Jak tylko je spróbuję, to na 100%
wypowiem się na temat smaków. Czy któraś z was miała okazję je spróbować? ;) 




Myślę że herbata, to jeden z tak zwanych must have'ów każdej zimy, a dlaczego nie 
spróbować nowych smaków? Osobiście chętnie testuję wszystkie jakie ktoś podsunie
mi pod nos. Najchętniej pijam liptona z miodem od wujka i cytryną. Ale muszę się
przyznać że moja słabość do herbat przekracza granicę i aktualnie zaczął nudzić mi
się ten rytuał. Koniecznie muszę wypić dzisiaj jedną z nich. Yummmmmmmmmmy.

Poza herbatami, dorwałam dzisiaj gazety które staram się kupować najczęściej jak
to możliwe. Wspominałam kilka razy że zdjęcia które w nich oglądam i obrazki trochę
pomagają mi dobrać pomysły na nowe sesje zdjęciowe.. doskonała inspiracja! Chociaż
według mnie prasa strasznie się zgorszyła przez ostatnie lata. Pamiętam że kiedyś jak
przysiadłam z gazetą, to potrafiłam przeczytać ją " od deski, do deski ", a obecnie te
artykuły są tak "nabite" wszystkim że wreszcie w efekcie ciężko cokolwiek tam sobie
przeczytać. No ale jak wiadomo, co za dużo.. no właśnie. Jednak kilka zdjęć mnie
dość zaciekawiło i mam wiele pomysłów na zdjęcia. Szkoda że pogoda nie jest zbyt
odpowiednia. Kupiłam trzy różne Avanti, Cosmo i Glam. Też lubicie kupować gazety? 


Jeszcze jedną ciekawą sprawą był wpis na temat zabawy karnawałowej w Indiach, chodzi
tu oczywiście o święto hola, kiedy to ludzie obsypują się proszkiem z wodą w związku z
zadowoleniem z nadchodzącej wiosny! Świetna sprawa, takie zdjęcia to byłoby coś ...


Wiele osób pyta się mnie czy mam studniówkę, czy idę i tak dalej. Postaram się jutro coś
na ten temat napisać! Jeszcze potrzymam was w niepewności. Haha. W ten weekend idę
do Moni na babski wieczór, a większych planów nie mam! W kolejny jadę do Warszawy i
koniecznie muszę odwiedzić moją starówkę, wypić gorącą kawę w Starbucksie i szaleć 
na zakupach!! Poza tym zajadę na pewno do braci, bo już dawno się nie widzieliśmy..

Jak mija wam ten tydzień? Też macie taki mróz? 

35 komentarzy :

  1. Haha :D Tak, mamy czwartek :D
    Mi tez tydzień szybko zleciał... i dobrze.
    Uwielbiam herbatkę. w mroźne wieczory, takie jak te piję ja codzeinnie przed snem :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jutro ma byc -20 stopni też nie lubię zimy , a jeden dzien bez herbaty to dzien stracony !:)
    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:26

      Te -20 to dzisiaj już miało być i jest praktycznie :)

      Usuń
  3. Anonimowy20:19

    Co z filmikiem z mamą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:25

      Napisała, że nie ma czasu bo ostatnio pytałam :) Jak będzie miał być to da nam znać na pewno.

      Usuń
  4. do mnie też właśnie nie dawno zawitała zima, ale jak na razie dość marna!

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:26

    A ja próbowałam karmelowej herbaty i osobiście herbata mi nie pasuje taka, aż się zdziwiłam w sumie :) U mnie nie przymrozek a mróz konkretny, -18 stopni już jest, tragedia :( chyba do wiosny zostaję w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam herbaty! <3 Za szybko lecą mi ferie.;P Niestety nie piłam ale z chęcią spróbuję. :D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:40

    gdzie jeszcze można ciebie spotkać w Warszawie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare Miasto i okolice najczęściej

      Usuń
  8. Haha, a to przypadek! bo właśnie wróciłam ze sklepu z takimi samymi gazetami i taką samą ambicją poszukania inspiracji do zdjęć ;) Wczoraj dostałam Canona i właśnie zaczynam swoją przygodę z fotografią!
    Herbatkę z miłą chęcią bym wypiła ;)
    Pozdrawiam gorąco i uwielbiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam herbaty ! Mój numer jeden to zwykła herbata z mlekiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi ten tydzień właśie bardzo wolno leci! ;o Super zdjęcia ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie w nocy ma być -20 o:
    pierwszy upadek juz dzisiaj zaliczyłam ;p
    ciekawa jestem, jak smakują te herbaty, ja uwielbiam Lipton o smaku jagodowej babeczki :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:48

    Paula, u mnie w mieście jest organizowanie właśnie coś na wzór święta Hola. Też fotografuję i myślę, że to będzie świetna okazja. Jakbyś była chętna to zapraszam, chętnie wymieniłabym się z Tobą doświadczeniem fotograficznym. :)
    Pozdrawiam. Zzzzzzzzz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie dokładniej?

      Usuń
    2. Anonimowy23:07

      Poznań , planuja na czerwiec.

      Usuń
  13. Chciałabym kiedyś wziąć udział w takim święcie hola:3

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22:37

    Też lubię kupować gazety, a teraz jest ich tyle, że jak wejdę do kiosku prasowego to nie wiem na którą się zdecydować.. Choć najczęściej kupuje Cosmopolitan lub Elle.
    Co do herbat, duży wybór jest też... W Biedronce :). Ostatnio kupiłam malinową z kardamonem i jest naprawdę smaczna.
    Co do pogody, ech... Mróz, śnieg, owszem to coś co lubię, ale tylko gdy siedzę w domu pod kocem i oglądam go przez okno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię takie herbaty :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowych herbat z chęcią bym wypróbowała. Jednak wolę te kilka złoty wrzucić do skarbonki ponieważ muszę w tym roku bardziej oszczędzać.
    Uwielbiam herbatę z sokiem pomarańczowym Riviva! Gazety czasem lubię poczytać, kupuję je rzadko ponieważ jestem uzależniona od książek;)

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mróz daje się niestety we znaki :-/ i nadal mam darmową ślizgawkę, hihi, aż się z domu nie chce wychodzić. Do tego totalny remont w kuchni, że nawet herbaty się nie chce zrobić dlatego w tym roku dla odmiany spijam zimną wodę :). Co do gazet bardzo fajnie od czasu do czasu kupić sobie coś ciekawego jednakże zreguły szkoda mi kasy za to lubię czytać u kogoś przeróżne nowinki itp. TRZYMAJ SIĘ CIEPLUTKO!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy03:47

    hej :) wiem, że to nie moja sprawa, ale tak mało piszesz o Paci :( między Wami wszystko dobrze ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko dobrze! tak jakoś nie możemy znaleźć dla siebie chwili :(

      Usuń
  19. Ja uwielbiam kupować gazety, ale już bardzo długo tego nie robiłam. Muszę w końcu zaopatrzyć się w jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czytanie Twojego bloga wciąga! genialne zdjęcia :) tydzień wolny przez chorobę, także zleciał szybko :( a co do mrozu to przesadza! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:33

    Herbatka z cytryną najlepsza na rozgrzanie :D Na szczęście mam teraz ferie i nie muszę wychodzić na ten mróz haha
    Co do gazet, to rzeczywiście zależy jak się trafi, czasami przeczytam całą, a czasami nie ma nic ciekawego i leży nieprzeczytana, a najczęściej kupuję elle, glamour i plotkarskie.

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie jeszcze nie tak mrozno a ja jestem chora ;c




    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta z malina i marakuja u mnie w szafce jest non stop:D z kombinacji z malina to jeszcze uwielbiam malina i dzika róża

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie jest mega mróz ! :O
    Brrrrr

    http://diamonds44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham herbaty, to jest moje uzależnienie.
    Zapraszam do mnie !
    http://krainaamarzeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie okropnie zimno! Aż nie chcę się z domu wychodzić. Kiedy mam wolną chwilę od nauki (niestety) to biorę koc, kubek herbaty z miodem i sięgam po GLAMOUR. Muszę kupić, bo widzę, że już jest ;) Ciekawa jestem jak smakuje ta karmelowa herbata, koniecznie napisz czy dobra, to może i ja się skuszę ;D Super post.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie jest koszmarny mróz. Ciągle siedzę z kubkiem kakao lub herbaty z miodem.

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Karmelowa brzmi kusząco :) U mnie -15. Grrr...

    OdpowiedzUsuń