14 stycznia 2014

new in


Dawno nie wrzucałam tutaj recenzji na temat rzeczy, które systematycznie trafiają w 
paczkach do mojego domu! Czasem są to małe paczki z jakimiś drobiazgami, a innym
razem ogromne paki, które ledwo daję radę podnieść. Nawiązując do tematu, chcę 
wam napisać o współpracy, którą podjęłam z kilkoma firmami. Przeglądając różne strony,
nigdy nie wpadłabym na pomysł żeby podjąć się partnerstwa blogowego! Teraz, kiedy
już mam w tym temacie tako-jakie doświadczenie, muszę wam powiedzieć że to całkiem
fajna sprawa.. nie każdy może wiedzieć o co chodzi, więc szybko wytłumaczę! Taka
współpraca polega na tym, że bloger otrzymuję paczki z różnymi rzeczami ( zależy jaka
firma z nami współpracuje ) i później w różnych formach ukazuje to co dostała. Myślę,
że jeśli ktoś ma już ponad 3-letnią obecność w blogo-sferze, to spokojnie może pozwolić
sobie na coś takiego. Na własnym przykładzie, powiem wam że to w pewien sposób 
napędza mnie do pisania, przy okazji wy możecie znaleźć coś ciekawego dla siebie, bo
akurat wam się to spodoba! Fajna sprawa.. i dzisiaj chcę wam pokazać co nabyłam przez
ten miniony tydzień. Dzisiaj dostałam jeszcze jedną rzecz, na którą poświęcę oddzielnie
posta z outfitem, postaram się to dodać jutro! 




Po pierwsze - szminki! Te czerwone, mocne kolory ostatnio bardzo mi się podobają! 
Mam zamiar częściej nakładać je na usta, jeśli ktoś jest zainteresowany, to ta którą 
mam na ustach, to próbka z AVON od mojej koleżanki z klasy, myślę że ten kolor
dorwiecie w każdej, dowolnej drogerii! Ta druga jest jasna i mało widoczna. 


Jakiś czas temu otrzymałam dwie koszule od firmy sheinside.com niestety nie jestem teraz 
w stanie wrzucić wam do nich linków, w każdym razie na pewno są dostępne na stronie.
Według mnie obydwie są mega śliczne, gdyby nie te rozmiary " na styk " :( z pewnością
za jakiś czas będziecie mogły nabyć je na moim sklepie. Mają przyjemne materiały.

No i to na co polowałam już kawał czasu! Czarny, najzwyklejszy komin z mohito, jak
dla mnie to pasuje on do wielu, wielu rzeczy i do tego jest strasznie wygodny! Obok
kolejna rzecz z sheinside, czyli szalik z motywem kraty w kremowym kolorze, za
którym też rozglądałam się już od jakiegoś czasu. 

A wy macie jakieś fajne zdobycze z ostatnich kilku dni/tygodni ? Aha, no właśnie
wrzućcie mi tu jakieś ciekawe linki ze sklepami z sukienkami lub jakieś sukienki i
piszcie gdzie mogę dostać jakąś ciekawą! Bo doszłam do wniosku że jednak nie
będę szyła własnej, bo nie mam czasu, ale w takim razie rozglądam się za czymś!

34 komentarze :

  1. Anonimowy19:47

    A mogłabym się dowiedzieć z jakiej firmy złoty lakier? ;) Bo widzę, że ma ciekawą strukturę, mam kilka złotych, ale żaden nie daje takiego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafa Lovely dostępna w Rossmannie seria Snow dust :)

      Usuń
    2. Podejrzewam, że to ten piaskowy taki z lovely :D Snow dust?

      Usuń
    3. Anonimowy17:23

      Dzięki dziewczyny ;). A Paula jak zawsze pomocna... Heh : )

      Usuń
  2. http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/bershkapl/pl/bershkasales/155095/Sukienki#all:false,page:0,cat:0,price:0:125,special,size,color

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny i ciekawy blog ! a zdjecia cudowne !

    zapraszam na mojego bloga :

    http://dailykamila.blogspot.com/

    oraz bloga mojej kolezanki ( pomagam jej w reklamie bo dopiero zaczyna )

    http://dailyilona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:03

    dostajesz to za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sukienki to w h&m są fajne, zależy jakiej szukasz, bo jak jakiejs na codzien to nawet na dziale dzieceym cos sie znajdzie a jak takiej eleganckiej to na damskim cos na pewno wpadnie ci w oko. w dodatku h&m ma ostatnio dobre przeceny!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale żadna mi nie wpadła :)

      Usuń
    2. Anonimowy17:50

      Często jeździsz w kierunku Warszawy, na Marywilskiej(nie wiem jak to się pisze poprawnie) kupiłam w tamtym roku fajną sukienkę, duży wybór był i nikt nie miał takiej na mojej studniówce a o to chodzi :) bo w tych firmowych 3/4 ludzi zazwyczaj kupuje sukienki :)

      Usuń
  6. Ładny odcień szminki :))
    zapraszam do mnie :3
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne , też mam swoją ulubioną szminkę i podobny komin <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:41

    http://4.bp.blogspot.com/-y2DZys7JJ9w/UtV9LIGTJtI/AAAAAAAASR0/VrYAmtyDs0U/s1600/IMG_2337.png żaden hejt, ani nic takiego na początku uprzedzam! ale dlaczego masz czerwoną buzie tutaj? okropnie to wygląda szczerze mówiąc :) a i farbowałaś włosy bo jakiś odcień tutaj mają inny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest czerwona.. to przez okropne światło widać kości policzkowe..

      Usuń
  9. Anonimowy20:59

    Sukienki proponuje zobaczyć w lookbookstore! Mają super oferty + meega dużo propozycji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. współpraca w twoim przypadku to bardzo dobra sprawa :) kominy strasznie mi się podobają <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam pytanie. Jak zacząć taką współpracę, i czy trzeba mieć spełnione jakieś warunki, liczbę obserwatorów czy coś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, oni podają warunki i to oni do Ciebie piszą, no przynajmniej u mnie tak było :)

      Usuń
  12. Anonimowy21:27

    Mamy styczeń, filmik z mamą miał być jakoś w listopadzie. Naprawdę nie masz nawet chwili żeby go nagrać przez tak długi okres czasu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to głównie ona nie ma czasu, zrozum że są też inne sprawy, a nagranie tego zajmie dużo czasu.. nie wspominając o sklejaniu

      Usuń
    2. Anonimowy17:49

      Ale ja się tylko pytam czy nie masz chwili. Nie odbieraj tego źle bo to rozumiem ale po prostu myślę, że jak wszyscy czekam na to więc się zapytałam:)

      Usuń
    3. Anonimowy22:27

      Chyba założę tutaj wreszcie konto bo dziwnie tak pisać anonimowo :)

      Usuń
  13. Ta koszula ombre jest cudowna! Szkoda że nie dodałaś zdjęcia całej twarzy, ale i tak domyślam się że jest ci w takiej szmince do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna ta koszula! Zresztą oby dwie są boskie ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne nabytki :) zwłaszcza ten szal i koszula w kratkę. Ja ostatnio miałam okazję kupić sobie kilka zwykłych koszulek na długich rękaw. Tak żeby mieć pod kamizelki, albo marynarki :).

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna jest ta koszula ombre! *.* czasem zastanawiam się nad zakupem czegoś od nich, ale boję się, że przesyłka do mnie nie dotrze, bo już miałam nie miłe doświadczenia z firmami typu Japan Style :(

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16:46

    a kiedy masz studniowke ? :) bo w Ciechanowie w mohito mają być dostawy sukienek wiec moze tam cos znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:48

      dostawy to nie tylko w Ciechanowie mają:P

      Usuń
  19. Anonimowy15:09

    masz tunele/rozpychacze? na przed, przed ostatnim zdjeciu tak to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:32

    będziesz miała swój sklep ? :)

    OdpowiedzUsuń