21 stycznia 2014

like every year


Na szczęście byłam dzisiaj w szkole samochodem, przez co nie musiałam zamarzać na
przystanku, tylko pojechałam sobie wcześniej i na spokojnie się wyrobiłam z dojazdem.
Nie wiem jak u was, ale u mnie pogoda jest okropna, ciągle na minusie, dzisiaj rano jak
patrzyłam, to było chyba -9.. to już sporo, na drogach strasznie ślisko! Wczoraj wybrałam
się na zakupy, żeby między innymi dorwać coś dla moich ukochanych dziadków, bo 
przecież dzisiaj ich święto! TAK, znowu zdecydowałam się na kubki, ale tym razem w
nieco ciekawszym wydaniu, bo do są one z zaparzaczami. To coś takiego, gdzie wrzuca
się herbatę sypaną i przykrywa taką specjalną pokrywką. Super sprawa. Nie wiem czemu,
ale lubię dawać bliskim prezenty. Myślę że moja babcia i dziadek nie będą narzekać na
brak kubków, bo jak tylko jest okazja to ich nimi obdarowuję. Haha, moja babcia jak
zawsze płakała, bo jest bardzo wrażliwą osobą, a dziadek jak to dziadek. 


Nie muszę chyba wspominać znowu jak szczególnymi osobami są dla mnie moi 
dziadkowie, bo wiele razy to pisałam! Mieć takich ludzi, to prawdziwy skarb!!

A wy czym obdarowaliście swoje babcie i dziadków? :)

43 komentarze :

  1. ja mam tylko jedną babcię i dałam jej kwiatki w przeuroczej doniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety moja babcia i dziadek mieszkają daleko ode mnie i nie widzę się z nimi w tym dniu.
    prospecte-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tradycyjnie złożyłam życzenia ;)



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorowa z Ciebie wnuczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mogłam się z nimi spotkać :( Ale zadzwoniłam z życzeniami !
    Fajny, choć krótki post :)

    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie są te prezenty. Dobrze że dla twoich dziadków się podobały.
    U Ciebie z rana -9 a u mnie -15 ! To jest dopiero masakra hahaha.
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety w tym roku skromnie bo tylko kwiatkiem. Mówią jednak że liczy się gest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bardzo chciałabym, żeby mnie ktoś samochodem do szkoły odwoził...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w rodzinie raczej nie ma w zwyczaju dawania sobie prezentów w ten dzień.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie także pogoda beznadziejna! ;c

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudownych dziadków, kiedyś wstawiłaś ich zdjęcie! Cudowne było!

    OdpowiedzUsuń
  13. przypomniałaś mi o tym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja złożyłam im tylko życzenia :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja obu babcią dałam bombonierki i takie słodkie poduszki :)

    Zapraszam do siebie! I do odwiedzenia bloga zwycięzcy mojego konkursu!
    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie widziałam się z dziadkami, ale przynajmniem mogłam złożyć życzenia przez telefon:(

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja obie babcie straciłam rok temu.. :(
    Dziadków nawet nie zdążyłam poznać..
    Jak dla mnie owe święto jest już dniem jak każdy inny, ale w głębi serca pamiętam. :(
    Zazdroszczę, że masz oboje dziadków i w dodatku tak blisko.. :3
    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł z tymi kubkami :) ja postawiłam na coś całkiem od siebie..

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obraz :)
    zapraszam :3
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:58

    Ask.fm gel 2 dk

    OdpowiedzUsuń
  21. kwiatuszki i słodkości <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham swoich dziadków najbardziej na świecie. Wiadomo, czasem jest jak jest, ale jak to w każdej rodzinie :) Świetny pomysł na prezent!

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne prezenty:3

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:54

    Ja dla babci i dla dziadka kupiłam kwiatki i słodycze. Tylko obdarowałam dopiero babcię bo dzień dziadka jest jutro :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:55

    Paula tylko babcię, nie babcię i dziadka :p dzisiaj tylko dzień babci jest :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22:12

    Ja mojej babci i dziadkowi dałam wspólny prezent, był to kalendarz z rodzinnymi zdjęciami wykonany w programie komp., a zdjęcia były dobrane według miesiąca, babcia była zaskoczona i bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nie miałam okazji odwiedzić dziadków ;)
    Śliczne te kubki!

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22:30

    Hej Paula! Co czujesz jak myślisz o maturze i tych wszystkich zmianach niedługo? Ja jestem w podobnej sytuacji i cieszę się oraz boję na raz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się cieszę! :) matura, jak to matura, przyjdzie szybko i szybko zapomnimy, trzeba dać radę

      Usuń
    2. Anonimowy21:31

      spoko studia to matura co pół roku i imprezy co tydzień ;p

      Usuń
  29. Anonimowy23:07

    Też kupiłam kubek z odlotową babcią i bombonierke :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety nie mam jak, bo mieszkają bardzo daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10:42

    jedyne co ja mogłam podarować dziadkom to kwiaty i znicze. ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11:36

    "dziadek jak to dziadek " to znaczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio nie rozumiesz? haha, ucieszył się, ale tego nie okazywał :)

      Usuń
  33. Tak bardzo podoba mi się Twój blog! Cieszę się, że go znalazłam :) piszesz tak bardzo ciekawie i robisz śliczne zdjęcia :) bede tu zaglądać coedziennie :* zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwowac, będzie mi baaardzo miło ♥♥♥ www.natalie-natallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie też pogoda nie za ciekawa ;c

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne kubki , podoba mi się twój blog , fajnie go prowadzisz ;)
    Obserwujemy ?jak tak to zacznij i daj znac , a się odwdzięczę
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja babcia też zawsze w takich sytuacjach płacze ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. jak ci zazdroszczę, że masz już prawo jazdy;p

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super blog, sliczne zjecia i fajne posty !
    Zapraszam ! Dopiero zaczynam, wiec jak zostawisz komentarz bedzie to dla mnie duzo znaczylo !
    http://alexaspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. zdecydowanie herbaty to must have na zimę! również jestem ich wielką smakoszką :)
    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. kwiaty i znicze, taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń