18 stycznia 2014

do it yourself


Wczoraj wieczorem zanim wybrałam się na pizzę z moją przyjaciółką, robiłam prezent
dla osoby która dzisiaj wyprawia swoje 8-naste urodziny! To szczególny dzień dla niej,
dlatego postanowiłam dać jej od siebie coś równie szczególnego. Nie będzie to dla was
coś nowego, jak napiszę że zrobiłam babeczki!:) z tymi na dzisiaj zeszło mi się jakoś
wyjątkowo długo, ale efekt zadowala mnie w 100%. Już za godzinę do niej jadę i mam
nadzieję, że się ucieszy. Myślę że ramka ze wspólnymi, najlepiej zabawnymi zdjęciami i
coś słodkiego od siebie, to najpiękniejszy prezent jaki można dać bliskiej osobie! Skarbie
jeszcze raz, nie wiem już który to będzie - ale życzę Ci uśmiechu, szczęścia, wymarzonej
18, żeby Ci się układało tak jak sobie zaplanujesz. Kocham Cię słodziaku♥




Bez obaw! Mimo że ona czyta mojego bloga, to post dodaje się w tej chwili zaplanowany,
więc nie ma możliwości, że niespodzianka się wyda! Jak wam się podoba mój pomysł? :)

60 komentarzy :

  1. Zdjęcia są najlepsze! Cudne babeczki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te babeczki :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:54

    Zrobiłam sobie kakao z piankami i z śmietaną i mysle sobie" pojdę zobaczyc czy Paula coś napisała"a tu mnie wita kakao z piankami:D Gdzie swoje kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:03

    Babeczki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki wyglądają rewelacyjnie ! świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny prezent! Taka ramka ze zdjęciami to super sprawa! :)

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to smakowicie wygląda <3

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczki najlepsze <3 !
    Świetny prezent , trafiłaś w samo sedno !

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:41

    Świetny pomysł. :D Oryginalnie i zarazem hmm... ciekawie, zabawnie? ^^ Po prostu fajnie. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczki świetnie wyszły :)
    Fajnie, że zrobiłaś prezent własnoręcznie, takie są dużo bardziej doceniane :)

    Porcelanowa marionetka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na prezent. Babeczki są piękne, zjadłabym :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci wyszły!
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny pomysł !!!
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny. Ja również przyjaciółce zrobiłam coś podobnego i była bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te babeczki są prze słodkie :3 Te zdjęcia są świetne i zabawne więc na pewno jej się spodoba ten prezent!Super pomysł i udanej zabawy :)

    nassy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia♥
    pink-mint-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moje 8-naste urodziny też bym chciała dostać taki prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezent od serca - lepszego nie ma :) Smakowite babeczki :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł na prezenty^^

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Twoje posty! <3
    robisz niesamowite zdjęcia!

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:58

    Super! ale apetyczne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17:00

    Gdzie kupujesz te pianki? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno była zadowolona z prezentów :) Aż mi ślinka cieknie na widok tych babeczek *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Z kąd masz te pianki? Wyglądają pysznie♥
    pink-mint-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł z babeczkami i antyramą! również przyłączam się do życzeń, wszystkiego najlepszego! <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie pianki kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł! ja bardzo często daję w prezencie właśnie wspólne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł ;) Babeczki wyglądają genialnie. ;*

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł jest super, mnie też niedługo czeka 18 przyjaciółki i również muszę wymyślić coś fajnego dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo dobry pomysł! prezenty robione ręcznie na pewno są więcej warte niż te ze sklepu



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezent na pewno się spodobał ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prezent na pewno się spodobał ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy20:58

    skąd masz taką ramkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie śliczne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW! Twojej koleżance na pewno spodoba się taki prezent ! Super pomysł. Najpiękniejsze są właśnie takie prezenty, które zrobimy sami.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22:25

    gdzie kupujesz te małe pianki? c:
    a prezent świetny, mała rzecz, a od serca c:

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądają smakowicie :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy11:56

    Wspaniałe te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny pomysł ;pp

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepsze prezenty to te prosto z serca <3

    Pytanie- gdzie kupujesz te malutkie pianki do kawy ? :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Smacznie wyglądają :) http://wuess.blogspot.com/ (Poklikasz w linki w obu postach i banery aupie oraz choies? Bardzo mi na tym zależy a tobie to chwilka i pomoc dla mnie :) )

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy17:53

    Paula, jak płacisz za ubrania w shesinside??

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne te babeczki !
    Pewnie byly przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy19:51

    Będą zdjecia z 18 dziewczyn ? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam babeczki *,*
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy21:41

    masz misia z tvn?

    OdpowiedzUsuń
  48. Prezent na pewno się spodoba,też taki chcę !

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy19:39

    Gdzie można kupić taką ramkę ? prosze powiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją u fotografa, pewnie w większości studiów fotograficznych znajdziesz ;)

      Usuń
    2. Anonimowy19:54

      W obi znajdzie albo auchanie albo zwykłym z upominkami też i w niższej cenie niż czasem w sklepie fotograficznym :D

      Usuń
  50. Swietny post i blog;))
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. aww, świetny prezent taki widać od serca więc jestem pewna, że się ucieszy!
    wszystkiego najlepszego dla koleżanki :)

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy17:28

    gdzie kupilas te pianki do kakao i te czekoladki w kszatlcie literek na babeczki???

    OdpowiedzUsuń