17 stycznia 2014

daily photos


O nie! To nic że jest piątek, że powinnam korzystać z weekendu, przecież czekamy na
to cały tydzień. Jednak nie!! Dzisiaj owszem, jestem zalatana od rana, ale teraz mam
chwilę żeby tu zajrzeć. Po pierwsze, wczoraj nie poszłam do szkoły, bo stwierdziłam,
że muszę się wreszcie wyspać. Dzisiaj natomiast zaspałam, obudził mnie telefon od Moni
dlaczego mnie jeszcze u niej nie ma. Haha, nie wiem co się ze mną dzieje, ale ostatnio
mogłabym spać bez końca, ciągle! Ciągle! Ciągle! Stwierdziłam że dzisiaj wrzucę wam
zdjęcia, które zgromadziły się na moim telefonie od końcówki grudnia, do teraz. Wiele
z nich było już na moim instagramie, do którego link wraz ze zdjęciami na bieżąco macie
w pasku po lewej stronie, ale dużej ilości stąd nigdzie jeszcze nie ukazywałam! Szczerze
mówiąc mam ich dużo, dużooo więcej, ale niektóre są zbyt osobiste. W każdym razie
miłego oglądania i do jutra, bo pojawię się tutaj przed wyjściem z domu, a jadę już koło
14, muszę spotkać się z dziewczynami, a wieczorem idę na 18. Chyba wcześniej pójdę 
spać, bo nie chcę jutro chodzić nieprzytomna. Mam nadzieję, że uda mi się wstać w 
miarę wcześniej i nie będzie musiała mnie budzić moja mama.. ile można spać :|


Jakie macie plany na ten weekend? :) jakieś imprezy, spotkania? Czy raczej spokojnie? 

35 komentarzy :

  1. Ją też ostatnio jestem ciągłe senna ! Cudny mix :*

    Pozdrawiam Nika ^.^ !
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. baw się dobrze na 18stce! :) jak na telefon to niezła jakość tych zdjęć. U mnie pozostaje nauczanie kuzynów (ang. + niem.), licek i filozofia, blee. Też bym chętnie gdzieś wyszła i się wyluzowała. Za to na szczęście cały luty mam wolny, uff...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja calutki weekend spędze nad książkami, super -,-


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zaplanowaną mini sesję z koleżankami :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) Ja dzisiaj postanowiłam zostać w domu. Od poniedziałku w mojej szkole nauczyciele szaleją ze sprawdzianami i kartkówkami, także non stop chodziłam niewyspana. A co do planów to zaczęłam już ferie, także szykuje się zimowe szaleństwo na śniegu :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w weekend raczej spokojnie :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w weekend raczej spokojnie :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju uwielbiam Twojego bloga haha! :)

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolaż zdjęć^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:11

    FERIE MAM ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:21

    Co swiadczy o tym ze zdjecie jest zbyt osobiste? Zrobilas m i ochote na lody przez te zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ex. są na nim osoby które nie chcą żebym je publikowała, lub przedstawiają coś czego nie chcę pokazywać tutaj :)

      Usuń
  12. U mnie na weekend jak zwykle - nuda. No tylko tyle, że jutro jadę do cioci Agi (tak naprawdę to ciocia mojego przyjaciela, ale jest mi bliższa niż własna rodzina, więc.. ;)) razem z przyjaciółmi - jak przed świętami ubieraliśmy u niej choinkę, tak tym razem będziemy ją rozbierać. hm.. jest naprawdę piękna i aż szkoda jej rozbierać. :p Ja tam zazwyczaj przez nudność mojego życia się wysypiam, ale końcówka ubiegłorocznych wakacji to był moment gdzie ciągle gdzieś chodziliśmy z przyjaciółmi, więc mowy nie było o spaniu do 12:00 ;p haha! ale mimo wszystko wolałam tamten okres, niż teraźniejszy. ;c Super zdjęcia, widziałam niektóre na insta. ;d hehe, Paula jaki ty masz właściwie telefon? Pozdrawiam. :3
    _________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:29

    kto jest na ostatnim zdjęciu z pizzą? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah, imprezy i spotkania ;) Ja nigdy na imprezie jeszcze nie byłam, a co dopiero w ten weekend. Pomarzyć tylko sobie mogę ;c U mnie w szkole właśnie trwa studniówka ale ja mam jeszcze do niej dwa lata. A ja tu tak sobie siedzę i nie mam żadnych planów. Także miłej zabawy na 18-nastce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przez cały tydzień chodziłam spać po szkole i spałam po kilka godzin :/ ładne zdjęcia, śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też mam całe mnóstwo zdjęć tego typu! ;)
    weekend zapowiada się raczej spokojnie :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy00:16

    Za kierownicą siedzi i zdjęcia robi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy akurat stałam w miejscu :)

      Usuń
    2. Anonimowy22:44

      Oj tam :D

      Usuń
  18. Świetne zdjęcia, zazdroszczę tego spania ja to jakoś nie umiem :P wuess.blogspot.com ( Poklikałabyś w banery i linki w postach choies i aupie dla mnie to bardzo ważne a dla ciebie tylko chwila :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11:17

    jaki masz nr buta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 39/40 zależy jaka rozmiarówka :)

      Usuń
  20. ja ten weekend na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle spokojnie :))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam milkę oreo! ;)
    Ja w weekend odpoczywam i przygotowuję się na kolejny tydzień szkoły, który przede mną ;)

    Porcelanowa marionetka

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog! ubóstwiam <3
    http://olciaqq.blogspot.com/ <-zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. nnnn19:03

    skąd masz tą biała bluzę? śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23:07

    Gdzie kupujesz najczęściej spodnie? i jak dobierasz rozmiar ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:45

      Poszukaj ogólnie odpowiedzi na temat rozmiaru jej ubrań pare notek wcześniej :) "answers 1"

      Usuń
  26. Anonimowy13:37

    gdzie konkretnie te macarons? zwróciłaś uwagę na cenę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:44

      L I D L :) ile ona ma pisać to samo

      Usuń
    2. Anonimowy16:51

      czy to ci wygląda na L I D L A :)))))))))) wiem że są w lidlu ale mrożone i smakują okropnie. chodziło mi o te z tych zdjęć.

      Usuń