2 stycznia 2014

beginning


Akurat dzisiaj mam sporo czasu na to, aby na spokojnie napisać coś o początku tego roku.
2014 będzie dla mnie wyjątkowy, no bo kurcze - matura, studia, praca, nowe mieszkanie,
wszystko się zmieni i obróci w sumie do góry nogami. Obecnie nie jestem w stanie tego
wszystkiego objąć myślami, tego ile zmian mnie w tym roku czeka, ale myślę że to będzie
dobry rok! Mam nadzieję, że w tym wszystkim znajdę jeszcze czas na niezłe wakacje. Jak
zawsze oczywiście będę tu z wami, na moim blogu. Nie ważne z jaką częstotliwością, ale
mogę obiecać że na pewno nie usunę go. Wkroczyłam teraz akurat w te lata, przez które
muszę dobrze zastanowić się czego chcę od życia, dążyć do marzeń, realizować plany, ja
mam taką swoją ' wish listę ' w myślach i po kolei będę się starała odhaczać wszystkie jej
punkty. Niech ten rok będzie wyjątkowy i wniesie do życia każdego z nas fajne, nowe
doświadczenia. Jestem przerażona kilkoma miesiącami jakie zostały mi do matury.. jako
jedna z ( tego co wiem ) niewielu osób, idę do szkoły dopiero we wtorek. Te kilka dni 
mam zamiar w 100% wykorzystać na sprawy szkolne. Być może zbiorę się do jakichś 
powtórek.. przydałoby się trochę obudzić i wziąć w garść, bo te wolne dni rozleniwiają..
Ah! Właśnie.. tak się rozgadałam że zapomniałabym o najważniejszym. Sylwester minął
mi w gronie tylko 9 osób, ale nie narzekam, bo było całkiem przyjemnie. Co tu pisać. 
Macie trochę zdjęć, a ja zabieram się za obowiązki i niebawem wrzucę posta z tymi
moimi odpowiedziami, do którego nadal możecie dodawać wasze pytania! (2 posty niżej)




Fajerwerki w tym roku jakoś specjalnie mnie nie zachwyciły, było ich niewiele.. ale za to
żarcia mieliśmy tyle, że poczułam się jak na drugiej wigilii w tym roku!! :D haha

Jak wasze wrażenia po rozpoczęciu nowego roku?

64 komentarze :

  1. Anonimowy14:14

    co sie smaży na 3 zdjęciu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:20

    Sylwester minął świetnie wytańczyłam się za wszystkie czasy. Trzymam kciuki kochana za zdaną maturę dasz radę wiadomo trzeba poświęcić na naukę sporo czasu ale później ta świadomość o pokonaniu trudu da ci kopa do działania. Mam nadzieję, że w tym ciężkim roku dasz radę zorganizować we wakacje jakieś spotkanie czytelników w Warszawie byłoby świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie przynajmniej było widać fajerwerki :) W Krakowie była straszna mgła ;c
    Jakoś jeszcze do mnie nie dotarło, że rok 2014 się rozpoczął, jednak wiążę z nim ogromne plany ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy rok jak na razie zapowiada się u mnie w miarę dobrze, jednak obawiam się egzaminów gimnazjalnych.

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:00

    Paula jak zrobiłaś tak ładne zdjęcia fajerwerków? nastawiłaś na dłuższy czas naświetlania czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej mam takie pytanie, czy według Ciebie lepszym aparatem jest nikon d5100 który ma Beata czy twój canon 600d? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, ciężko powiedzieć, są na podobnym poziomie :)

      Usuń
  7. Rzeczywiście ten rok będzie dla Ciebie wyjątkowy.Ja też mam do szkoły na wtorek:)
    Fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:16

    Paula trzymam kciuki żebyś zdała mature i jakoś poradziła sobie w tym roku :* Napewno dasz radę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:52

    Jakim obiektywem robiłaś zdjęcia fajerwerków?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:31

      Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  10. Oby 2014 był dla Ciebie udany ♥

    | niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm.. Babeczki ♥

    blackjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:53

    co to jest to smażone na patelni?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w nowym roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie:
    susan-susaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:09

    Czy mogłabyś odblokować instagrama ponieważ ja go nie mam . Sama interesuje się fotografią a twoje zdjecia tak strasznie mnie napędzają i motywują . A tam jest więcej zdjęć . ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17:23

    daj zdjęcie pokoju

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko sie zmienia, ja rowniez stane sie w tym roku pelnoletnia, aczkolwiek nadal czuje sie jak mala dziewczynka :(

    Wszystkiego dobrego / nowego jak i najlepszego w 2014!

    Pozdrawiam Goraco i Zapraszam do siebie! Buziaki :*

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. ^^
    Szczęśliwego nowego roku! ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też idę we wtorek do szkoły *.* Zazdroszczę Ci sylwestra, nawet we dwie osoby byłoby lepiej niż siedzenie w domu z rodzicami lub sama i tak mam co roku :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia c;
    zapraszam do mnie c;
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy19:02

    Srednie wrazenia ;d a Ty nie mialas kaca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, bo w sumie to nie balowałam mocno :)

      Usuń
  23. Anonimowy19:40

    Długo wytrzymuje bateria w tym canonie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo!:o aż sama się mamie chwaliłam ostatnio

      Usuń
    2. mi w moim Canonie ostatnio wytrzymała jakoś ponad miesiąc, przy częstym robieniu zdjęć :O

      Usuń
    3. Anonimowy14:57

      W to ja nie wierzę:D

      Usuń
  24. Ja niestety już dzisiaj musiałam iść. Ciekawi mnie tylko gdzie ta "kochana" dyrekcja ustali jakieś dodatkowe dni wolne...
    Miałam dobry widok na fajerwerki z okna. Dość blisko strzelali, ale i tak nie udałoby mi się zrobić jakichś widocznych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem na tym samym etapie życia :) cięzko mi to jakoś wszystko ogarnąć
    zapraszam: noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie też niespecjalnie pojawiły się fajerwerki ;c

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:10

    jakiej rasy jest ten piesek? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20:19

    Kiedy dodasz post z pytaniami :)? Odpowiesz na wszystkie naraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) na te które będą najczęstsze

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy23:02

    Jak zrobić takie ziemniaki w waflach :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, ja tylko próbowałam, ale myślę że zawija się masę ziemniaczaną w wafla i on się robi wtedy ciepły i przyciskasz :) pewnie jakoś tak

      Usuń
  31. Anonimowy23:19

    mieliście jedną wódkę na 9 osób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, nieeee ! było z tego co pamiętam chyba 6 czy jakoś tak, nie mam zwyczaju fotografować alkoholu :)

      Usuń
  32. Jeju, rzeczywiście dużo zmian! Praktycznie to nowe życie Cię czeka :) Mam do Ciebie takie pytanie, czy slyszalas jakies opinie o NIKONIE D3100, bo chciałabym sobie kupić lustrzankę, a wiem, że dobrze znasz się na sprzęcie fotograficznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam, poczytaj w necie, na bank coś o tym jest

      Usuń
    2. Anonimowy14:57

      Jeśli koleżankę coś zainteresuje. Aparat jest godny polecenia dla osoby początkującej ale jak już opanujesz wszystko itd to po dłuższym czasie zapragniesz czegoś lepszego :) ale jak mówiłam jest dobry

      Usuń
    3. W necie to opinie są rozbieżne, dlatego wolałam znać Twoje zdanie.
      Dziękuję za dwie odpowiedzi :)

      Usuń
  33. Anonimowy13:23

    Dodajesz dzisiaj jakiś post? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy14:02

    Opłaca się kupić canon 600d? jest to według Ciebie dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:56

      Zobacz jaki Paula ma aparat i dopiero się zastanów czy Twoje pytanie miało jakiś sens :)

      Usuń
  35. Anonimowy15:50

    u kogo to było?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile jedzonka, jak to wszystko pysznie wygląda! Ziemniaki w waflach? :o nigdy nie jadłam, jak to się robi? ;>

    http://saavemylife.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog i zdjęcia, zapraszam do mnie! : )

    http://dailykamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie śliczne zdjecia , u mnie też było mało osób ,ale przyjemnie , szczęśliwego roku 2014 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. mam Canon 600D i naprawdę polecam! z obiektywem 50mm naprawdę super! : )

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy17:45

    no Paula ma tego canona dla tego pytam, wiec o co Ci chodzi..?

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy21:03

    czeeść,co sądzisz o nikonie D3200?

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy21:08

    fajerwerki wyszły Ci świetnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy20:27

    Mam pytanie-nie wiem czy na 9 zdjęciu to Twoja ręka czy koleżanki ale ten srebrny efekt to naklejka czy lakier? Byłabym wdzięczna za odpowiedź bo zbliża się moja studniówka i chciałam coś takiego wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Paula, jaki polecasz aparat dla amatorki ( najlepiej lustrzanka ).
    Aktualnie mam kompaktówke Samsunga WB100.
    Jeżeli znajdziesz chwile odwiedz i pooglądaj moje zdjęcia. Bardzo będzie mi miło :)
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń