9 stycznia 2014

answers/3


Dzisiaj musiałam wstać wyjątkowo rano, bo przed 6. To dla mnie dość wyjątkowy dzień,
dzisiaj mija rocznica zdarzenia, które przewróciło moje życie do góry nogami.. razem z
częścią rodziny wybraliśmy się na rocznicową mszę za mojego tatę. Nie lubię poruszać tu
tego tematu, ale to wyjątkowy dzień, więc o tym piszę. Jestem zła, że tak szybko się 
ściemnia, bo z chęcią pojechałabym na cmentarz.. no ale cóż. Odbiegając od tego mało
przyjemnego dla mnie tematu, jutro już piątek!! Ten tydzień minął strasznie szybko, w
sobotę idę jako fotograf na 8-nastkę. Myślę że coś tutaj wrzucę jak wrócę, bo wiem że
sporo osób będzie ciekawiło się jak wszystko wyszło, jak wyglądało! Postaram się wam
jak najbardziej się da przybliżyć cały przebieg imprezy. Mam zamiar zabrać się trochę
za historię. Muszę poczytać na jutrzejszą lekcję, poza tym codziennie po trochu czytam
repetytorium, bo zaczęło do mnie docierać, że to już nie przelewki, a jakoś tą maturę
muszę zdać! Nie ma innej opcji. Przychodzę z trzecią, a zarazem ostatnią częścią moich
odpowiedzi. Z tego co widzę - pytań jest dużo, ale postaram się już wybrać te bardziej
istotne i się zbieram. Mam mało czasu, a chcę się wyrobić do 18. Miłego czytania! ;)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Czy można wysyłać Ci listy bądź paczki? Czy lubisz je dostawać i co najbardziej?

Oczywiście! Uwielbiam dostawać listy, ale paczki to coś niesamowitego.. a już nie
wspominając o tych, których się wcale nie spodziewamy! To takie miłe że dużo osób
wysyła mi je i to głównie tych z którymi wcale się nie znam. Super sprawa!! Gdybym
była w stanie, odpowiadałabym na wszystkie przesyłki które otrzymuję. Czasem mam
takie chwile że biorę obojętnie który z listów i na niego odpisuję. Lubię ten sposób
korespondencji, chociaż w moim przypadku to mało się sprawdza. Problemem jest
ciągły brak czasu!:( wiem, że nie wszyscy pamiętają mój adres, także jeśli macie
ochotę czymś się ze mną podzielić, powiedzieć o czymś, coś mi przekazać, to możecie
pisać na mój e-mail: paula.mroczkowska@spoko.pl i wtedy podam wam adres ;) 




Przy okazji, skoro już mowa o przesyłkach, to ostatnio jestem zasypywana tymi
od kuriera. Ciągle coś kupuję, bo wiecznie czegoś potrzebuję, dzisiaj czekała na
mnie w domu jedna właśnie z tych przesyłek, których wyczekiwałam w ostatnim
czasie. Nie będę pisała wam jeszcze co otrzymałam, bo dodam o tym oddzielny
post. Mogę tylko powiedzieć że jest to związane z fotografią :)

Noworoczne postanowienia?

Głównie to żeby wziąć się ostro do nauki, dobrze zdać maturę! Poza tym chcę
zacząć żyć na własną rękę. Ten rok będzie dla mnie skokiem na głęboką wodę!!
Oprócz tego chcę dążyć do marzeń, celów jakie sobie założyłam.

Co daje Ci największą satysfakcję? 

Najbardziej to chyba to, jak uda mi się zrobić zdjęcie dokładnie tak jak miałam
zamiar żeby wyszło. Na pewno też jak osiągam swoje cele, marzenia. 

Co ze studniówką? Wcale nie wspominasz o tym? Wybierasz się wgl? 


Tak! Nie pisałam o tym bo jakoś nie miałam kiedy i nie wydawało mi się to mega
ważną sprawą, by tu o tym gadać. Wybieram się. Mamy ją jakoś koło 10 lutego,
więc mam trochę czasu by wszystko przemyśleć. Prawdopodobnie sukienkę będzie
szyła mi krawcowa, wczoraj rysowałam sobie projekty które przychodziły mi do
głowy, a trochę tego jest. Myślę że jeśli będę wiedziała więcej, to napiszę! :)

Od kiedy znasz Monię? 

Szczerze mówiąc to od przedszkola. Wspaniała sprawa mieć przyjaciółkę która zna
calutki twój życiorys ze szczegółami i najlepiej cię rozumie. Uwielbiam ją! 


Ile nosiłaś aparat na zęby? 

Jakoś dwa lata, coś koło tego.. 

Twój sposób na nudę? 

Hm, jeśli mi się nudzi to najczęściej staram się w pierwszej kolejności zając czymś
pożytecznym. Czytam coś do szkoły, bądź ciekawe książki. Często też wychodzę
wtedy na dwór. Czasem mam takie naloty że biorę aparat i idę robić zdjęcia, dla
mnie to najlepszy z możliwych sposobów na nudę, ale wiadomo - co kto lubi!

Najlepsza recepta na chandrę? 

Rozmowa z bliską osobą. Jak dla mnie najlepsza opcja!

Twoja muzyka? 

Ciężko mi się określić, jeszcze jakiś czas temu powiedziałabym że rock, metal,
bardziej w tę stronę.. a obecnie chyba się trochę starzeję, bo tak jak kiedyś nie
byłam w stanie przetrwać słuchając disco-polo, tak obecnie jest mi tu zupełnie
obojętne, czasem nawet zdarza się że do tego tańczę na jakichś imprezach !! No
ale tak już jest. Gust muzyczny.. hm, u mnie raczej nie ma ograniczeń. Najgorzej
znoszę te monotonne piosenki, nudne i te z tekstem który nie ma żadnego sensu.

Wolisz psy czy koty? 

Zawsze byłam za tym stwierdzeniem, że psy są lepsze niż koty. Obecnie nadal się
trzymam tej opinii, ale jednak niektóre koty są tak słodkie, że nie da się ich nie lubić!

Ulubiony film? 

Muszę przyznać, że rzadko się zdarza że oglądam jakieś filmy.. chyba tylko wtedy jak
jest u mnie ktoś ze znajomych, bądź straszliwie się nudzę. W sumie wolę włączyć
sobie coś podzielonego na odcinki typu 'skins' w necie! Oglądajcie to, bo super jest!

Miejsce, które koniecznie chcesz odwiedzić? 

W związku z tym, że jestem maniaczką podróżowania, mam zamiar zjechać pół 
świata z aparatem! Najbardziej zależy mi na ponownym odwiedzeniu Hiszpanii.
Potem chcę jeszcze zobaczyć jakąś wyspę, na bank Australia i Stany Zjednoczone.
Ostatnio jak napatrzyłam się na różne zdjęcia, to jakoś wkręciły mi się te kraje
wschodu. Szczerze mówiąc to jeśli byłaby możliwość to podróżować mogłabym
ciągle. Wystarczyłoby mieć ze sobą aparat i robić zdjęcia. Miejsc jest mnóstwo!

Czy czujesz się sławna? Tylko tak serio, bez fałszywej skromności.. 

Sławna? haha, to zbyt wiele powiedziane, owszem - nie do wszystkich osób
ktoś tak ot podchodzi na ulicy, chce zdjęcie czy coś takiego, ale nie zdarza mi
się to zbyt często i na pewno nie mogę powiedzieć, że czuję się sławna! Na 
moim blogu potrzeba jeszcze wielu, wielu lat żeby cokolwiek rozwinąć. Nie czuję.

Czy masz swoją playlistę, która jest od dawna i jej wcale nie zmieniasz?

Z muzyką to jest taka sprawa, że ona ciągle się zmienia. Nie mam zwyczaju
wiecznie słuchać tego samego, ale owszem - są piosenki z którymi się nie
rozstaję wcale! Najwięcej to chyba mam piosenek bfmv, bo jakoś ostro, na
stałe zakleiły mi się w pamięci i co jakiś czas lubię wracać sobie do nich! :)

Skąd pomysł na sponsorowanie? 

Kiedyś pewna firma, nie pamiętam dokładnie jaka zaproponowała mi współpracę.
Potem było ich coraz więcej, w sumie wciąż dostaję maile z ofertami sponsorowania,
ale nie na wszystkie się zgadzam. Mam świadomość tego, że co za dużo, to nie jest
zbyt dobrze. Myślę że to fajna sprawa. Pokazać ludziom sklep o którym może nawet
nie słyszeli, do tego dla mnie to pewna forma 'nagrody' za długą działalność blogową,
oczywiście.. gdyby mnie nie sponsorowano, nadal bloga bym prowadziła, bo nie na
tym rzecz polega że dostaje się ciuszki i inne darmowe rzeczy. Trzeba sprostać temu
co niesie ze sobą blogowanie i mieć niezłe pojęcie żeby wiedzieć jak i co wybrać.
Do tego z każdą z firm współpracujących dogaduję się tylko po angielsku, co w sumie
również jest jakiegoś tam rodzaju utrudnieniem. Jak dla mnie to całkiem fair. 

Lubisz zimę? 

Nie przepadam. Zimą moje samopoczucie jest tragiczne.. w dodatku przeziębienia,
choróbska, odkopywanie się ze śniegu.. zima była fajna jak było się dzieckiem, bo
wtedy martwiłam się tylko o to, czy znajdę marchewkę jako nos dla bałwana! :)

Jak dbasz o paznokcie? Może pokażesz lakiery?

Nie mam tego dużo, dlatego nie opłaca się ich tu pokazywać. Z resztą co jakiś czas
dodaję zdjęcia, więc pewnie większość z was jest na bieżąco. Jak dbam? Jestem
osobą która strasznie zwraca uwagę na paznokcie u ludzi, dlatego sama staram się
zawsze mieć je pomalowane i dobrze wyglądające. To tak jakby nasza 'etykietka'.
Staram się systematycznie nakładać odżywki, czyścić je i wycinać skórki. Tyle.

Lubisz kupować rzeczy przez internet? To bardziej praktyczne dla Ciebie? 

Czy lubię? Sama nie wiem. Czasem bardziej się opłaca znaleźć coś w internecie,
ale kupić to w danym sklepie. Chyba że tej rzeczy akurat w nim nie ma, wtedy
mogę pokusić się o zamówienie. Nie mam zwyczaju kupować przez internet ubrań.
Może dlatego że zawsze wcześniej wolę je przymierzyć i być na 100% pewna, że
dobrze leżą. Jak kupuję to tylko jakieś dodatki do aparatu, albo inną elektronikę.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

No i dobiegłam do końca! Jutro dodam już normalnego posta, opcja pytań
pojawi się za jakiś czas. Mam nadzieję że wszystkie najważniejsze kwestie
udało mi się poruszyć. Życzę wam owocnej nauki na dzisiejszy wieczór!

36 komentarzy :

  1. Please find attached booking form for next lifeguarding course. This is a great opportunity for students especially for those wishing to work in their local swimming pool. Students that have taken the course have been able to lifeguard within the school and successfully gain jobs locally. In the meantime, you can also continue to keep your training up to date on site with us until you find a job.

    If you require any other information, please contact us!

    Regards,
    Sam and Sara

    Pool Co-Ordinators

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jeszcze jak czytałam ten post o twoim tacie rok temu. Strasznie szybko to zleciało, aż nie mogę uwierzyć że to już rok :O Czytałam twojego bloga jeszcze zanim założyłam swojego. Byłaś jednym z kilku blogów, które nakłoniły mnie do założenia go i w miarę systematycznego prowadzenia. Dziękuję ci za to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka przyjaciółka to na pewno świetna sprawa ;3 Też marzą mi się podróże i nadal wierzę, że kiedyś to marzenie uda mi się spełnić :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:34

    Jaką masz grubość włosów w kucyku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mam ci to powiedzieć?

      Usuń
    2. Anonimowy23:36

      Mierzysz włosy za gumką..

      Usuń
  5. strasznie późno masz studniówkę :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ty rysowałaś te projekty sukienek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam dostawać paczki :*Czekam na więcej tego typu postów, bo naprawdę miło się je czyta ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super odpowiadasz!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne odpowiedzi



    enemiesblogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:41

    studniówka sama czy z kimś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:00

    stresowałaś się bardzo przed swoją 18-stkę, proszę odpowiedz, bo ja się straaasznie denerwuje, a to już w sobotę! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie! :) to raczej przyjemne

      Usuń
  12. Anonimowy21:00

    To już rok? Szybko zleciało, współczuję :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:02

    Twój adres to ten co miałaś w kontakcie kiedyś tam?

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno jeśli ci mocno zależy to przyłożysz się do nauki <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym chciała jechać do Hiszpanii :)

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe odpowiedzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mi sie nudzi to też często biorę aparat i robię zdjęcia ! <3
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16:12

    Nie wiem dlaczego Twój tata nie żyje, ale naprawdę Ci współczuję. Dasz radę Mała :*
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17:12

    czemu tak późno macie tą Studniówkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17:12

    kiedy jedziesz do Wawy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do wycinania skórek paznokci. O wiele lepszym sposobem jest podpychanie skórek, niż ich wycinanie. Słyszałam wiele opinii i dużo osób poleca ten sposób. Dobrze jest po każdym myciu rąk, podepchnąć sobie skórki czy wyrobić sobie nawet podpychania ich podczas na przykład oglądania telewizji. Sama od około roku tak robię, a już po miesiącu widziałam różnicę. Skórki ładnie wyglądają i nie jest to tak uciążliwe jak wycinanie ich. Warto spróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17:19

    Co do wycinania skórek paznokci. O wiele lepszym sposobem jest podpychanie skórek, niż ich wycinanie. Słyszałam wiele opinii i dużo osób poleca ten sposób. Dobrze jest po każdym myciu rąk, podepchnąć sobie skórki czy wyrobić sobie nawet podpychania ich podczas na przykład oglądania telewizji. Sama od około roku tak robię, a już po miesiącu widziałam różnicę. Skórki ładnie wyglądają i nie jest to tak uciążliwe jak wycinanie ich. Warto spróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy18:08

    Jakieś szczegóły dotyczące sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:19

    Znasz Kamille Baar?

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twojego bloga! Jest naprawdę świetny i przyjemnie się go czyta! <3

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19:57

    Jeny Paula, obserwuję twojego bloga od początku i z przyjemnością mogę stwierdzić, że jesteś tak ciepłą i kochaną osobą :) Na pewno najlepszym wzorcem dla wielu osób. Tak trzymaj! <3 /Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam czytać Twojego bloga!

    ~ http://alsiaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy12:56

    Wiem jak to jest stracic członka rodziny. Ja osobiście niedawno pochowałam moją mamę, często mi jej brakuje i nadal nie zdałam sobie z tego sprawy, ze nie ma jej już wśród żywych. Ciągle myślę, ze jest w pracy, że kiedyś wróci...
    Było ci trudno zaakceptowac śmierc taty?

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna notka jest na co popatrzeć i na czym oko zawiesić
    awrr śliczny deasing bloga c;

    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/
    przydałby się komentarz kogoś z większym stażem
    ♥ ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Też wolę psy, ale ostatnio nawet polubiłam koty, ciekawe pytania i odpowiedzi ;)


    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń