6 stycznia 2014

answers/2



Dzisiaj przychodzę do was z kolejną partią moich odpowiedzi na zadane przez was jakiś
czas temu pytania. Przez dwa ostatnie dni nic ciekawego się u mnie nie dzieje, no poza
kilkoma sprawami osobistymi. Można powiedzieć że jest coraz lepiej, ten rok super się
zaczyna i mam nadzieję, że zbyt szybko nie zerwie się ta ' dobra aura ' która mi już dość
długo towarzyszy. Zmieniłam trochę podejście do kilku spraw i czuję się o wiele lepiej!
Za tydzień idę robić zdjęcia na 8-nastce, za dwa tygodnie kolejna 8-nastka. Trochę mi 
chyba tego wskoczy w tym roku, a matura tuż, tuż. Haha, no nic. Dzisiaj zajrzałam do
książek i jak to zwykle po długiej przerwie bywa, nie wiedziałam od czego zacząć, nie
pamiętam na czym się skończyło i ogólnie żeby znowu przyzwyczaić się do normalności
trochę muszę się wdrążyć. Przed chwilą zrobiłam pyszną bombę witaminową i razem z
mamą ją popijamy! Po prostu zmieszałam pomarańcze, mandarynki, kiwi i brązowy cukier
potem wszystko zmiksowałam i tyle! Smakuje na serio fajnie, ale to raczej dla osób które
uwielbiają owoce i warzywa! :) ja wolę warzywa, ale jeśli chodzi o koktajle odżywcze,
to preferuję tu raczej bardziej słodko, czyli owoce. Co kto woli! No to zaczynamy...


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dlaczego zdjęcia pionowe dodajesz w poziomie? Dla estetyki, czy
tak lubisz?

Lubię czasem dodać je bokiem, bo jednak często w ten sposób lepiej wyglądają,
poza tym w pionie ten obraz się tak brzydko rozkłada rozmiarowo, one są wtedy
takie strasznie długie.. nie podoba mi się to, wolę dodać je bokiem wtedy! 

Już wiesz gdzie na studia idziesz? Jaki kierunek? A na jaki na pewno nie?
Czy będąc na studiach też zamierzasz prowadzić bloga? Czego najbardziej
się boisz na maturze? Z czego zdajesz? Co będziesz robić po zdaniu matury?
Gdzie się wtedy wyprowadzasz i gdzie masz zamiar zamieszkać? Uczysz się
do matury już? Tak na serio? Napisałaś prezentację z polskiego?

Ciągle się zastanawiam, ale jestem na 80% przekonana że będzie to Warszawa,
z wiadomych wam na pewno względów. Kierunek? Kiedyś myślałam nad
architekturą, obecnie nie jestem przekonana, ale najpewniej kryminologia,
bezpieczeństwo wewnętrzne, bądź narodowe.. coś w ten deseń. Mam zamiar
prowadzić jak tylko będę miała możliwość, to będę tu wchodziła. A już nie
przesadzajmy, że 30 minut nie znajdę żeby tu wpaść! Myślę, że to nie będzie
problemem. Najbardziej boję się matmy, bo nie czuję się za specjalnie z
tego przedmiotu.. Zdaję z polskiego, matmy, niemieckiego, historii pods. i
tylko angielski na rozszerzeniu. Nie chcę zdawać dodatkowych na rozszerzeniu,
bo i tak ledwo wyrabiam z powtórką na podstawy.. Prawdopodobnie będę 
się starała znaleźć pracę na jakiś czas. Warszawa. Uczę, coś tam powtarzam,
ale nie konkretnie. Dopiero od tego tygodnia zaczynam się totalnie poświęcać
nauce, bo mam tylko kilka miesięcy.. Nie piszę jej sama, bo się nie wyrobię.

Nadal będziesz miała grzywkę? Zapuszczasz włosy? Myślałaś nad obcięciem?

Tak, będę miała grzywkę.. znaczy często ją zaczesuję, albo jak robię koka, to
wciskam ją tam do jego środka, dlatego że okrutnie mi wchodzi w oczy, bo szybko
mi włosy rosną i zanim się obejrzę to znowu muszę odwiedzić moja fryzjerkę..
Wcześniej nie miałam na celu zapuszczania, ale sporo mam już na całe plecy, to
raczej ich nie zetnę, chyba bym tego nie przeżyła.. nie, nie, nie. Ewentualnie
w grę wchodzi lekkie podcięcie końcówek, ale to jest u mnie norma i grzywkę
co jestem w salonie, to trochę podcinam, bo skubana szybko odrasta! :(
Co lubisz najbardziej pić z automatu w szkole? Jakie kanapki lubisz? 
Tzn. z czym jeść chleb? Co najbardziej lubisz jeść? 

Po pierwsze my nie mamy w szkole automatu! :D ale jeśli już coś biorę z niego,
to jest to albo herbata, albo czekolada. Kanapki? Hm, moim mistrzem jest 
Subway.. mogę tam jeść bez przerwy. W sumie jak dla mnie nie musi już istnieć
żadna inna knajpa. Uwielbiam ich kanapki, szczególnie na ciepło. Chleb to
zazwyczaj jeśli już jem, to ciemny i najczęściej jakieś warzywne kanapki. Tak
najbardziej to już napisałam, te Subway'owskie kanapki. A w domu kocham pierogi!!


W jakim sklepie najchętniej kupujesz ubrania? Czerpiesz skądś inspiracje w tym
jak się ubierasz? Czy jak coś widzisz to masz swój pomysł zawsze? 

Wiele razy zdarzało mi się już wspomnieć, że staram się ubierać tak żeby nie powielać
miliona innych dziewczyn. Nie mam czegoś takiego, że jak w sklepach wchodzi nowa
kolekcja, to lecę tylko po to, by to mieć.. by pokazać jaka to ja nie jestem bardzo
modna.. modna dlaczego? Dlatego że masz wszystko to, co nosi każdy?! Ja raczej
rzadko kupuję rzeczy z nowych kolekcji, nie ma to zupełnie związku z kosztami..
chodzi o to, że wolę pogrzebać nawet w sh i znaleźć coś czego nikt inny nie będzie
miał i kupować ubranie bez myślenia o tym, czy przypadkiem inna nie założy tego
samego, za to właśnie kocham lumpeksy! ogromny + dla nich! Mam swoje pomysły.


Po co założyłaś bloga? Czy chciałabyś kiedyś przestać blogować? Twoi znajomi i
rodzina wiedzą że blogujesz? Wchodzą tu i czytają? Czujesz się mocno zawiedziona
jak nie ma komentarzy? Wkurzają Cię negatywne komentarze? Co sądzisz o tekstach
typu że jesteś słodka, piękna, cudna? Jak to wygląda ze strony blogerki? Schlebia
Ci to, czy raczej Cię denerwuje? Myślałaś kiedyś o życiu bez blogowania? Czemu
nie nagrywasz filmików jak inne blogerki? Czy blogowanie Cię nie przytłacza? 

Bloga założyłam w wakacje kilka lat temu, żeby zabić nudę. To wydawało mi się
wtedy najlepszym sposobem, aby mieć co robić. Nigdy w życiu!! Wiedzą, wiedzą.
Większość to nawet czyta, a potem mówią mi w żartach że wiedzą co miałam na
obiad danego dnia, haha. Zawiedziona? Nie. Nie wchodzę tu non stop, a jak już, 
to zawsze coś jest. Komentarze nie są najważniejszą sprawą, ale również są 
ważne, bo w ten sposób wymieniamy się z czytelnikami różnymi poglądami i 
możemy sobie pogadać.. wiem wtedy co sądzą na temat spraw jakie akurat 
poruszam. Negatywne komentarze są ok, ale tylko wtedy gdy ludzie popierają
je solidnym powodem dla hejtu o którym piszą. Niektóre sprawiają że mam
uśmiech na twarzy, a inne za to są tak drętwe, że aż szkoda męczyć oczu by
to czytać czasem. W sumie nie przywiązuję do nich większej wagi. Nie,
kiedyś przechodziło mi to czasem przez myśl, aby skończyć.. że nie ma sensu
ciągnąć dłużej, ale wszystko już się poukładało i po tych kilku latach to już
część mnie! Czemu nie nagrywam? Jestem zdania, że jeśli się bierzemy za
kilka rzeczy, to nic z tego nie będzie, ja skupiłam się na blogowaniu, a inni
wolą nagrywać. Ja nie preferuję łączenia jednego z drugim raczej na dłuższą
metę. Jak już wspomniałam, blogowanie stało się sporą częścią mnie!! To
świetna sprawa jak o czymś zapomnę, a wchodzę tu i nie dość że widzę
dokładną datę, to mam napisane co się dokładnie tego dnia działo. Jak dla
mnie super sprawa, wydłużacz pamięci! :D poza tym, wiele osób wchodzi
tu oglądać moje zdjęcia i i nie mogłabym przecież odebrać im tej
przyjemności. Myślę że blog już na zawsze ze mną zostanie! 

Jak udaje Ci się łączyć bloga z życiem codziennym? Skąd bierzesz inspiracje
do napisania postów? Jak to się dzieje, że masz aż tylu czytelników? Podaj
jakiś sekret interesującego blogowania! Jak dzielić obowiązki blogowe ze
szkołą? czy miewasz ' kryzysy blogowe ' ? Utrzymujesz kontakt z czytelnikami?

To ciężka sprawa, moi czytelnicy się o tym ciągle przekonują! A ja już czasem
nie mam pomysłu co mam robić żeby ich przepraszać, bo jest mi wtedy z tym
jakoś bardzo źle.. czuję że czegoś nie zrobiłam, że nie zdążyłam. Porażka! :D
Inspiracji jako takiej nie ma.. w głowie zawsze przyświeca mi lampka, która
mówi ' pamiętaj, to mają być Twoje wspomnienia na zawsze! ' i jakoś tak to
idzie. Czytelnicy.. hm, ciągle ktoś tu wchodzi, kolejna, kolejna i jeszcze
kolejna osoba. W gruncie rzeczy 2,000 to jeszcze nie jest aż tak dużo! Bardzo
chciałabym poszerzyć to grono, mam nadzieję że z czasem więcej ludzi tu
będzie wchodzić. Ja wiem i widzę to że mam wielu takich 'stałych' tubylców,
nie myślicie że tego nie zauważam! :D niektóre nazwy mam w pamięci.
Sekretu nie ma, ważna jest systematyczność, płynność w pisaniu i konkretne
informacje w poście. Ja osobiście czuję że od kiedy zaczęłam, strasznie
poprawił mi się sposób pisania. Na początku wszystko było takie porozrzucane,
a teraz staram się bardziej spójnie ujmować to co chcę przekazać ludziom :)
Jak już mówiłam, dzielenie się na bloga & szkołę jest strasznie trudną rzeczą!
Z blogowych kryzysów już dawno wyrosłam. Obecnie najgorszym jak dla mnie
problemem jest ciągły brak czasu na pisanie. Tak bardzo chciałabym z wami
wszystkimi utrzymywać jakikolwiek kontakt, uwierzcie mi! Ale to trudna sprawa,
bo osób jest tak dużo, że nie dałabym rady, dlatego raczej kończy się na 
rozmowie poprzez komentarze! :(

Optymistka czy realistka? 

REALISTKA!! czasem tylko zdarza mi się być do czegoś nastawioną 
optymistycznie, ale to tylko jak mam dobry humor!

Najlepsza chwila w życiu? Najlepsze wspomnienie? 

Tutaj nie mam się nawet co zastanawiać! Hiszpania - Barcelona - 2012
Spełnione marzenie, łyk wody w Barcelonie, miasto o którym marzyłam,
odwiedziłam, wrócę tam niebawem. Serio, to niesamowite uczucie jak
siedząc w samolocie wiecie że za 2h i 10minut zobaczycie coś o czym
marzyliście od dziecka! Suuuuuuuuuuuuuuuuuper sprawaaaaaaaaaaaaa!! :)
Mam mnóstwo zdjęć i cieszę się że już wtedy prowadziłam bloga, przez
co wszystko mam tu udokumentowane! Szkoda tylko że nie miałam już
canon'a - bo wtedy nagrałabym dla was jakiś super długi dokument z tej
mojej wyprawy życia, a teraz poszaleję ze zdjęciami.


Trochę zdjęć z Hiszpanii mogliście już zobaczyć zarówno tu, na blogu jak i na moim
tumblr'u :) bo tam też wrzuciłam jakąś ich część. Muszę wam powiedzieć, że ten wypad
był dla mnie super doświadczeniem, jeśli chodzi o fotografię i teraz z canonem chętnie
znowu bym się tam wybrała! tu macie tumblr: paulamroczkowska.tumblr.com

Jakie są Twoje marzenia? Cele? Zamiary na tę chwilę?

Marzeń jest na serio wiele, nawet pewnie nie jestem w stanie ich zliczyć. Chcę
dobrze zdać tą maturę, iść na jakąś fajną uczelnię. Jeszcze więcej i jeszcze
intensywniej wziąć w ręce sprawę sesji, fotografii. Jednym z takich największych
marzeń jest koncert Eminema, nawet jak o tym piszę to mam łzy w oczach! Haha.
No i tak już najbardziej to podróże!! Kocham podróżować, jeździć, zwiedzać,
bo przy tym robię mnóstwo zdjęć i to sprawia że przy okazji się douczam.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

To tyle na dzisiejszy wieczór! I tak macie tu co czytać ;o ostatnią partię dodam
jakoś w najbliższym tygodniu, bo jeszcze trochę pytań zostało! Mam nadzieję,
że was nie zamęczyłam ilością zdjęć, ale nie ma to jak wspomnienia zapisane
na fotografii. Napiszcie mi jak tak stoicie ze szkołą! Przygotowani na jutro?

41 komentarzy :

  1. Anonimowy19:03

    Przygotowani, przygotowani, ale jak zwykle "poświąteczne sprawdziany". Eh, szkoda gadać, nie można leniuchować za długo ale u nas można by było to jakoś rozłożyc, mając 16 przedmiotow haha.
    Jak ty sobie radzisz ? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O i kolejna część pytań! Już zaczynam brać się do czytania, w ogóle zazdro, że rosną Ci szybko włosy.Ja mam tak zakadowane genetycznie, że nie rosną mi już dalej niż mam obecnie eh

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zupełnie nie jestem na jutro przygotowana. Mam do odrobienia ponad 50 zadań z matmy (spokojnie, 36 jest abcd), a jeszcze nie zaczęłam! haha Najlepiej mi się myśli wieczorem ;)
    Ja w tym roku chciałabym pojechać do Hiszpanii albo do Grecji :D
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:44

    Nie potrafię sobie wyobrazić, że jutro muszę wstać o 6... Przez ten czas kiedy było wolne budziłam się koło 11,12 a teraz znowu tak wcześnie wstawać i chodzić cały dzień nie wyspana :( Nie jestem wgl przygotowana na jutro eh.. Na szczęście za dwa tygodnie mam ferie, uff. A co do postu, świetnie! strasznie podoba mi się jak piszesz, zdjęcia też super :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnej części odpowiedzi, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany Paula, uwielbiam to w jaki sposób tu piszesz, serio! :))) Wchodzę tu po kilka razy dziennie, żeby zobaczyć czy jest coś nowego. c: Masz taki słodziutki uśmiech na który się tak przyjemnie patrzy, haha :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:49

    Zupełnie nienaszykowana. Te wolne dni tak szybko zleciały, nie mogę uwierzyć że od jutra znów zaczyna się męczarnia. Ale na szczęście ferie idą co raz większymi krokami, tym się pocieszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje rozwinięte odpowiedzi na pytania :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie mi się czyta twoje odpowiedzi. ciesze sie ze są rozwinięte bo to sprawia ze nie są nudne :)
    zapraszam:♥ noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jutro planuje zrobić sobie wagary, a w sumie mam tylko seminarke więc uff... jak patrze na te zdjęcia z wakacji to aż mi się ich zamarzyło, ale do nich jeszcze spory szmat czasu :) o tak ja dzięki Tobie zrozumiałam, że fotografia to naprawdę fajna sprawa i warto mieć chociaż kilka pamiątkowych zdjęć z tego gdzie się było. Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja mama ma szczęście, że przygotowujesz dla niej takie smakołyki :D Bardzo chciałabym też odwiedzić Hiszpanię! :) Twoje zdjęcia są zawsze takie ładne i w dobrej jakości, coraz bardziej chcę zmienić mój aparat ^^
    Nie wyobrażam sobie jutrzejszego dnia szkoły ;c

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia z wyborem kierunku na studia :)
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobał się taką seria postów :) Ja w przyszłym roku jadę do Hiszpanii :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze musiałam iść 2 i 3 :/ Kompletnie nie chce mi się jutro wstawać. Przygotowana jestem i przynajmniej dobrze że mam jutro jakieś luźniejsze lekcje. Ja chcę już ferie! Szkoda że w mazowieckim tak późno są, ale przynajmniej będzie wolne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:42

    napiszesz o swoich ulb. blogach? Skąd czerpiesz inspirację na każdy post? I wgl :)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czerpię inspiracji z żadnych blogów które przeglądam :)

      Usuń
  16. Anonimowy20:46

    Macie w szkole studniówkę , czy jakąś imprezę w tym stylu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy, mamy! napiszę o tym w swoim czasie

      Usuń
  17. Anonimowy20:49

    Paula nie bój się o maturę !!!! wiem że to jeden z bardziej stresujących momentów każdego ucznia ale jeśli zdawałaś z klasy do klasy bez większych problemów to na 100% będzie dobrze, a wiem to z własnego doświadczenia nigdy nie byłam orłem ani nie miałam świadectwa z paskiem i przekonałam się że szkoda tracić nerwy na te egzaminy. Co do matmy to od dawna wiadomo że lubi ludziom uprzykrzać życie ale matura to jeden z ostatnich dni kiedy możesz dać jej porządnego kopa i pokazać kto tu rządzi ;)
    Takich kilka słów wsparcia dla Ciebie
    Martyna ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Przemyślane odpowiedzi, super zdjęcia!~
    Zapraszam: http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:18

    szkoła to największe gówno ale jedyne w które warto wejść. Dziękuje że istnieje taka osoba jak Ty. uwielbiam czytać twojego bloga. Pozdrawiam. Ślę Ci kopa na szczęście, abyś zdała maturę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chętnie wróciłabym do Barcelony :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha :D Myślałam że masz w szkole automat, bo gdzieś widziałam na zdjęciu. Jutro do szkoły i muszę wstać o 5:30 :o ale na szczęście jeszcze tylko miesiąc i ferie od 16 lutego mam bodajże ;) Jakoś nadal nie mogę się odnaleźć w liceum w nowej klasie i chodzenie do szkoły jest nudniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna barcelona <3 chętnie zobaczyłabym walkę człowieka z byczkiem ;3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale odpowiedzi! ;) Mniam pycha koktajl, muszę sobie taki zrobić.:D Ja preferuję owoce.:D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne są te zdjęcia z Barcelony, może kiedyś odwiedzę to miasto <3



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy16:39

    Czytając ostatnią odpowiedź czułam się jakbym czytała swój wpis do pamiętnika kilka dni temu ;o Szczególnie ten koncert Eminema i plany związane z fotografią... :) ~~Pozdrawiam Dominika :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś bardzo interesującą osobą. Nie znam Cie, więc napiszę wydaję się, natomiast pewnie tak jest, ale jesteś inteligentna :) Lubię czytać twojego bloga ;)




    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17:34

    Kocham zaliczac w pierwszym terminie. Teraz kazdy do piatku zalicza po 5 przedmiotow, a ja mam luz :) i czytam Twojego bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, ja już po tym pierwszym dniu mam dość szkoły! haha całe dwa tygodnie zawalone sprawdzianami i kartkówkami... Nie wierze, żebym dała radę :d
    Naprawdę świetne odpowiedzi. Zazdroszczę ci włosów, są takie gęste i długie, ja mam mega cienkie i na dodatek jak ustały to już chyba z pół roku mi nie rosną! :(
    Na pewno zdasz maturę, wierzę w ciebie! :*

    http://julia-gawlik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi.
    wchodziłaś kiedyś na bloga lucy-luucy.blogspot.com ? Co myślisz o jej łączeniu blogowania z nagrywaniem?


    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjęcia i ciekawe odpowiedzi:)
    wchodziłaś kiedyś na bloga - lucy-luucy.blogspot.com?
    co myślisz o jej łączeniu blogowania z nagrywaniem?

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy19:49

    moze to śmiesznie zabrzmi, ale zawsze mnie to ciekawiło, w Barcelonie nie ma pająków? haha, w sensie, że jak tam jest tak gorąco to jest dużo tych pająkow czy raczej się z nimi nie spotkałaś?

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy22:26

    ambitne kierunki, oczywiście żartuje, co zamierzasz po tym robić? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe odpowiedzi :) powodzenia w przygotowaniach do matury, na pewno ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy19:34

    jak masz na imię, Paula czy Paulina? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy23:28

    If some one wants to be updated with latest technologies after that he must
    be go to see this web page and be up to date every day.


    My blog post ... Diamond Digger Saga hack tool 2014

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy08:37

    Je me ρermets d'écrirе ce commentɑire dans le bbսt de congratuler le webmaster

    my wеb blog; belle salope

    OdpowiedzUsuń