3 stycznia 2014

answers/1


Słuchajcie! Waszych pytań było bardzo dużo, dlatego stwierdziłam że dobrze będzie jak
podzielę to na dwa oddzielne posty. Będzie mi dużo łatwiej, no i bardziej będę mogła
się rozwijać odpowiadając na każde z nich! Przed chwilą pochłonęłam 2 małe h-burgery i
ledwo żyję, do tego strasznie boli mnie brzuch. Mam ostatnio małe problemy z tym jak
jem, no ogólnie z odżywianiem, ale no nie ważne. Pochwalę się przy okazji, że od 1 dnia
tego roku ćwiczę!! Haha, sprawia mi to maximum frajdy, to dopiero trzeci dzień, ale tak
sobie podjęłam decyzję że nie odpuszczam sobie. W sumie dzień w dzień przed pójściem
pod prysznic robię serie na przeróżne części ciała i zachęcam was do tego samego. Nie
ćwiczę z nikim konkretnym, bo wolę zdać się na siebie i swoje możliwości. Dlatego przy
oglądaniu wielu stron, filmów itp. stworzyłam sobie własną wizję potrzeb na tylko moje
ciało i tak to leci do teraz! Przecież mamy nowy rok, trzeba zacząć go konkretnie. Tak
dużo się już u mnie dzieje, że nawet nie wiem co mam tu napisać. Oja! Prawie wyleciało
mi z głowy że jestem tu by odpowiadać.. za jakiś czas przychodzi Monia, także muszę
się streszczać, mam nadzieję że wszystko czego oczekujecie zawrę w odpowiedziach! :)
Pytania nieraz są połączone z kilku w jedno, żeby się nie powtarzały i nie powielały.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 Jaki nosisz rozmiar spodni i ogólnie różnych ubrań?

Hmm, spodnie to ta część ubioru z którym mam często ogromne problemy.
Chodzi o to, że moje nogi straszliwie szybko chudną i przybierają na wadze,
przez co ciężko mi kupić sobie spodnie które idealnie odzwierciedlą figurę i
będą dla mnie na tyle wygodne, żebym czuła się w nich dobrze! Mam nadzieję
że teraz, skoro ćwiczę, to łatwiej będzie mi je dobierać. Aaaa! 
Właśnie,
jest jeszcze jedna sprawa, która strasznie mnie denerwuje jeśli chodzi o 
moje nogi, zawsze muszę mieć bardzo małą dziurę w nogawkach, bo mam
chudziutko przy kostkach. Najczęściej noszę rurki, te obcisłe, bo jest mi
w nich nieziemsko wygodnie i pasują do wielu rzeczy. Biorąc pod uwagę
inne ubrania, to lubię ubrać się według siebie samej. Cenię w ciuchu luz,
szyk, wygodę. Często jak coś wybieram sobie w sklepie i pokazuję to mojej
mamie, to mam wrażenie że najchętniej wytarłaby tą rzeczą podłogę w błocie!
Także nie potrafię powiedzieć konkretnie, najczęściej jednak jeśli chodzi o
koszule, koszulki i tego typu rzeczy to kupuję M, czasem S lub L, bo jak to rozmiary..

Masz rodzeństwo, jak tak to ile? Rodzone czy cioteczne?

To pytanie jest chyba jednym z najczęściej powtarzających się tu pytań od was.
Jak zwykle powtórzę się, że jestem jedynaczką, ale mam mnóstwo rodzeństwa
ciotecznego ( 11 braci i 2 siostry ) i większość z tych osób mogliście już nieraz 
widzieć na moim blogu. Mogę wam wymienić imiona, to wtedy może łatwiej
będzie wam ich tu znaleźć: Kinga, Agata, Kamil, Damian, Adrian, Mateusz, Daniel,
Marcin, Robert, Łukasz, Hubert, Tomek, Darek. Najczęściej pojawia się tu Mati,
Adrian, Damian i Kinga, bo to z nimi mam najlepszy kontakt. Reszta albo jest
starsza, albo rzadko się z nimi widuję. 

30.08.2012r. Mateusz i Adrian, jakieś przypadkowe zdjęcie, oni się tak zmienili!;o

 Ile masz dziurek w uszach? 

Może to dla was dziwne, ale uwielbiam robić sobie dziurki w uszach! haha, często
jak kiedyś nudziło mi się w domu, to przekłuwałam sobie kolejne i kolejne, aż 
wreszcie zrobiło się tego dość dużo. Według mnie jak ma się ich mnóstwo w uchu,
to wygląda na serio świetnie. Myślę że jeszcze nie jeden raz sobie przekłuję.
Problem tylko w tym że ciężko mi się przyjmują. Często po jakimś czasie zaczynają
boleć, albo mi się nudzą i wyjmuję je. Obecnie mam w prawym uchu dwie, a w 
lewym tylko jedną dziurkę. Ciekawą rzeczą dla was może być to, że w tej wyżej,
w prawym uchu nie wyjmuję kolczyka już ponad rok, ew. wymieniam stożek.


 Czy łóżko z białą ramą z ikei, które masz jest takie samo na żywo
jak w katalogu? Czy jest wygodne?

To łóżko to jeden z najlepszych zakupów meblowych jakich dokonałam w moim
życiu. Fakt, faktem, jest ogromne! Wygląda identycznie jak w katalogu, a jego
wygoda zależy od tego, jaki będziesz mieć materac, bo to na nim śpisz. Najgorszą
sprawą jest opieranie się półleżąc na jego ramie, nie jest to zbyt wygodne!

 Mogłabyś pokazać nam swój pokój? Jak wygląda po remoncie?

Mam niestety tylko to zdjęcie, zrobiłam je przed chwilą! Jakoś nie mogłam
wcześniej wam go pokazać, bo nie było jak, owszem - duuuużo się tu zmieniło!

♥ ♥ ♥

 Wiem, że jakiś czas temu byłaś w Radomsku u Beaty ( woohoo16xo )
Jak dawno to było i czy Ci się tam podobało?

Owszem, byłam tam. To chyba jakoś w 2011 w wakacje! Jeeej, to tak dawno, a
od tamtej pory widziałyśmy się już kilka razy. Nasza przyjaźń trwa do tej pory, a
dużo osób nie wierzy że tak można przez internet. Uwierzcie - bo można.

2011r.
2013r.

Jakie masz kontakty z mamą? Zdarza wam się pokłócić?

Moja mama to totalny dziwoląg! Haha, mam na myśli, że chce robić tysiąc rzeczy 
za jednym razem, przy czym ciągle wszystkim się przejmuje, a nagle proponuje że
może jednak nie, może gdzieś pojedziemy, a nagle że nie mamy na to czasu chyba.
Nie jest normalną mamą. Ale kocham ją bardzo. przyzwyczaiłam się bardzo do jej
odpałów, bo ze mną jest podobnie. Chyba jedynym co nas różni jest styl ubierania!
Pamiętam, że kiedyś jak zapytała mnie czy ma mi coś kupić w jakimś tam sklepie,
to powiedziałam jej że tak, ale niech kupuje tylko to, co jej się nie podoba! :D
Oczywiście, kłócimy się - ale zazwyczaj przez jakieś głupoty, które w gruncie
rzeczy wcale nie powinny być powodem do kłótni, czasem zdarzają się też takie
większe spory między nami, ale w pewnym momencie któraś ze stron odpuszcza i
wszystko wraca do normy! Moja mama jest piękna, cudowna i niezastąpiona! 


 Prostujesz włosy? Masz naturalnie falowane? jak o nie dbasz?
Ile je zapuszczasz już? Jak często je myjesz? 

Mam naturalnie falowane włosy, przez co czasem zdarza się że muszę wyprostować
grzywkę. Do szkoły zazwyczaj związuję je, bo tak jest wygodnie i praktycznie. 
Moje włosy strasznie szybko mi rosną, ale tak samo szybko wypadają, nie mam na celu
ich zapuszczania. Chodzi o to, że nie mam kiedy wybrać się do fryzjerki, przez co
nie obcinam ich już dłuższy czas. W sumie lubię mieć długie i jestem już mega do
nich przywiązana. Niestety minus jest taki że plączą się okrutnie i suszyć je trzeba
2-razy dłużej niż te krótsze. Dbać też trzeba dużo bardziej, bo wymagają smarowania
odżywkami, pryskania, płukania, leczenia i podcinania rozdwojonych końcówek. 
Włosy to taka ' część mnie ' przy której spędzam w łazience największą ilość czasu!


 Jakieś rady dla osób początkujących, jeśli chodzi o fotografię?
Na jakim trybie najczęściej robisz zdjęcia? Lubisz pozować jak ktoś Ci robi
zdjęcia? Jaki aparat polecasz? Skąd u Ciebie tak wielka pasja do fotografowania?
Od kiedy to Ci się tak bardzo spodobało? 

Dla początkujących? haha, sama nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale jeśli mam
wam coś poradzić, to jedna z najważniejszych rad: BĄDŹCIE CIERPLIWI! Do czasu aż
zdjęcie wyjdzie nam takie, jakiego oczekujemy musimy poczekać.. fotografia ma
to do siebie, że nie zawsze jest rewelacyjnie. Czasem trzeba bardzo długo czekać,
dużo się uczyć zanim coś nam wyjdzie. To tak jak z wiązaniem butów.. najpierw
ktoś nam pokazuje, potem my to ćwiczymy, po czym dochodzimy do tak dużej
wprawy, że robimy to już instynktownie! Błahy przykład, ale o to w tym chodzi!!
Obecnie jestem w trakcie przyuczania się na różnych podręcznikach i oczywiście
jak zwykle, wszystkiemu towarzyszy metoda prób i błędów. Uczę się robić zdjęcia
głównie na ustawieniach ręcznych. Wtedy człowiek uczy się na swoich czynach i
sam widzi co zrobił źle i czego zabrakło, aby było lepiej niż wyszło. Fajna sprawa.
Haha! Tutaj to temat do dłuższych dyskusji.. jeśli zdjęcia robi mi osoba, która
umie je robić i zna się doskonale na rzeczy, to mogę stać przed aparatem, ale
jeśli robi mi je jakaś osoba z mojego otoczenia, to raczej się śmieję i robię
głupie miny, bo i tak wiem że nic z tego nie będzie. Aparat jaki polecam.. hm.
Tutaj również mogłabym napisać dużo, bo aparatów dobrych jest dużo, zależy
kto na jakim poziomie fotografowania jest, bo wiadomo że początkującej
osobie nie zaproponujemy dla przykładu canon'a d60, a osobie rozwiniętej w
tej dziedzinie, nie powiemy że mogłaby sobie kupić canon'a 600d.. Skąd u mnie
pasja. Więc zaczęło się już dawno, dawno temu! Moi rodzice wszystkie ważne
momenty z naszego życia naznaczali klatkami z aparatu. Jak byłam w podst.
szkole, to znalazłam w domu cyfrowy aparacik i zaczęłam cykać roślinom i
zwierzętom zdjęcia. Potem w gimnazjum z siostrą raczej dla rozrywki też 
robiłyśmy MINI-SESJE. A potem w gimnazjum już tak ostro się w to wkręciłam,
że kupili mi lustrzankę! Wcześniej pracowałam na sony a390, a teraz mam canon'a!


 Jeśli chodzi o tematy jedzeniowe, to po pierwsze jak to robisz,  że
babeczki Ci tak świetnie rosną w piekarniku? A po drugie które frappuccino w
Starbucksie lubisz najbardziej? Co stamtąd polecasz? Często tam bywasz? 

Nie wiem jak to się dzieje, nie zawsze babki mi tak rosły. To być może trochę 
kwestia tego, że robię ich mniej, a więcej ciasta nakładam do pojemniczków!
Spróbuj tak zrobić, może lepiej Ci wyrosną. Starbucks? Czasem zastanawiam się
czy to nie jest już moje uzależnienie.. po pierwsze ich kawiarnie są świetne,
ładnie wyglądają, tam gdzie chodzę obsługa jest strasznie przyjemna dla klientów,
a co do żarcia to pierwsza klasa!! Ceny trochę zwalają z nóg, ale czasem każdy
według mnie powinien sobie pozwolić na coś pysznego stamtąd. Co lubię tam
najbardziej kupować.. hm. Najczęściej piję kawę. Frappuccino to raczej jak dla
mnie opcja na lato. Wtedy piję chętnie zarówno różowe jak i brązowe! Smaków
nie jest zbyt dużo, ale są różne rozmiary. W zimę akurat niedawno, miałam 
okazję wypić pierniczkową latte i polecam! Na chłodne dni jest super i bardzo
rozgrzewa. do tego, jeśli ktoś z was tak jak ja często tam bywa, polecam założyć
sobie kartę. W ten sposób zbieracie gwiazdki, z resztą wszystkiego można 
dowiedzieć się pytając kogoś z obsługi w waszej ulubionej kawiarni z tej sieci!


 Dlaczego się zmieniłaś ostatnio? Jak reagujesz na negatywne 
komentarze? Przejmujesz się tym co piszą inni pod twoimi postami? Co sądzisz
jak pojawia się dużo komentarzy typu: ale jesteś ładna. Przyszło Ci kiedyś na
myśl aby usunąć bloga? Od początku miałaś tak dużo czytelników? 

Ludzie z biegiem czasu się zmieniają. Myślę że w moim charakterze nic jakoś
gruntownie się nie pozmieniało. Czasem życiowe sytuacje na nas wpływają. 
Negatywne komentarze zawsze kojarzą mi się z zazdrosnymi ludźmi, bo raczej
nikt normalny nie pisze pod postami tego, co niektórzy są w stanie wypukać na
swojej klawiaturze. Zawsze zastanawia mnie co chcą tym wskórać, ale tak żeby
się tym przejąć, to raczej nie. Mam ciekawsze rzeczy do roboty zazwyczaj! 
Jest mi wtedy niezmiernie miło, że to co tu wrzucam komuś się podoba, że 
idzie ' na marne '. Jest odgłos - ktoś to ogląda - czyli warto. Bywało czasem..
w mojej 3-letniej ' karierze ' blogowej miewałam już różne samopoczucie w
związku z blogiem. To żeby go usunąć również gdzieś tam przemknęło, ale
raczej tak chyba jak przyszło mi do głowy, tak i odeszło. Nie, nie. To rośnie
wraz z czasem. Im więcej lat prowadzę bloga i im częściej piszę, tym większa
ilość ludzi tutaj wchodzi, to normalne. Ale fakt, czasem sama się zastanawiam
skąd ich tu tyle! haha :D super sprawa. Kocham moich czytelników! ♥

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pierwsza tura pytań za mną! Do końca tygodnia być może uda mi się 
dodać kolejną. Tymczasem żegnam się z wami! Miłego wieczoru! A i
od tej pory, już nie odpowiadam na pytania dodawane pod postem. 
Dopiero jak kolejny raz ogłoszę możliwość pytania, bo jest ich dużo..

64 komentarze :

  1. jejku jakie śliczne włosy <3 strasznie mi się podobają :))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Większosc o Tobie juz wiedziałam. Strasznie ładnie odpowiadasz na pytania ! Jesteś kochaną osobą !<3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:19

    jeden z najlepszych postów tutaj. super, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:38

    Bardzo podoba mi się twój pokój :) Widać, że panuje tam fajny klimacik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam wszystko,uwielbiam twoje posty, wiec to nic takiego dla mnei! :)) Mam andzieję, że bedziesz robić duuużo takich postów :D

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawila mnie chyba odpowiedź comdo fotografi, dużo mi pomoglas odpowiedzią. Dziękuję ! Czekam na kolejną turę :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem jedynaczką ale mam dużo kuzynów haha ;P


    nataliaa-blog.blogspot.com || zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z takimi postami!Fajnie się czytało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że odpowiedziałaś tak szczegółowo. Nie wiedziałam, że masz aż takie problemy z kupnem spodni, Twoje nogi zawsze wydają się takie szczupłe ;) Hah, chyba będę musiała kiedyś zrobić moją pierwszą wizytę w Starbucks, ale nie chcę się uzależnić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:13

      Szczegółowo niby bo się rozpisała ale konkretnej odpowiedzi nie potrafiła udzielić :p

      Usuń
    2. No a jak ktoś tak ma, że ma różne rozmiary to jak ma to określić xd Są rozmiary które są różnie zapisane np. S; 34; 32/30; 152/158. No i weź myśl i rozpisuj to wszystko. Ja też nie mogłabym określić po prostu jak wybieram spodnie z działu damskiego to przymierzam najmniejszy rozmiar, a jak z działu dziecięcego to jakoś 152/158. Poza tym, każda rozmiarówka jest inna, z jednej firmy rozmiar S będzie na ciebie za mały, a z innej firmy rozmiar S może być o wiele za duży. Ja mam straszny problem bo pasują na mnie ubrania z działu dziecięcego, a w liceum nie będę ubierała się na różowo itp. ;p

      Usuń
  11. Anonimowy19:20

    Wow taka notki to ja lubie.Przypomnialo mi sie to jak kiedys pisalas.Za taka zdziczala Plapa tesknilam.:) Najlepsze bylo "zjadlam sobie 2 hamburgery a zapomnialam dodac ze od 1 cwicze:) "

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:31

    Jestes swieta, uwielbiam czytac twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:42

    Co ćwiczysz? Zrobisz notkę o Twoich ćwiczeniach? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:43

    fajnie by było jakbyś właśnie dała notkę, w której pokażesz jaki masz strój do ćwiczeń i jakie wykonujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:44

    Szkoda, że na pytanie pierwsze nie odpowiedziałaś konkretnie tylko się rozpisałaś a odpowiedzi nie ma tylko można się jej domyślać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodawaj jak najczęściej takie posty! Polubiłam taką formę odpowiedzi mimo że to dopiero 1 taki post. Miło się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:45

    To ile masz tych dziurek? Bo na to pytanie również nie odpowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:31

      przeczytaj jeszcze raz uwaznie !

      Usuń
    2. Anonimowy16:09

      Wcześniej tego nie było ;)

      Usuń
  18. Anonimowy20:47

    o rzeczywiście dużo się tego nazbierało :) Fajnie to wszystko ujęłaś i świetny pomysł z tymi zdjęciami :D Aaa i twoja mama na zdjęciu ma świetną bluzę wiesz może gdzie ją kupiła ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:22

    swietny pokój,pokaz kiedyś cały:D koniecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś bardzo podobna do mamy :) ps ciągle myślałam ze twoi kuzyni to twoi bracia :D
    zapraszam: ♥ noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:36

    Świetny pomysł z tego typu postami, dzięki temu czytelnicy mogą Cię poznać z innej strony. Kurde żadnej lektury nie pochłonęłam tak szybko, czytałam jak zahipnotyzowana haha. Wydajesz się być ciepłą osobą, a przede wszystkim bije od Ciebie taka naturalność, którą zarażasz. Też jestem w klasie maturalnej i zaczęłam ćwiczyć od 1 stycznia. Czasem zastanawiam się czy dam radę połączyć koniec z końcem, bo natłok nauki i moje braki mnie przerażają. Ale chyba nie ma większej satysfakcji jak zdana matura i upragnione efekty! Dlatego walczę i się nie poddaje! Tobie też życzę dużo wytrwałości i systematyczności w ćwiczeniach :) No i oczywiście zdanej matury, bo to chyba najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21:44

    Cudownie mi się to wszystko czytało,nie mogę doczekać się następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne odpowiedzi. ;))
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚWIETNE WŁOSY <3
    ciekawy blog i notki :) + obserwuje
    _______________________________

    • zapraszam do mnie - www.iamnotideeal.blogspot.com - każdy Komentarz i
    każdy Obserwator motywuje do dalszego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23:34

    Kocham Cię Paula! Jesteś świetna, uwielbiam Cię czytać! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy23:49

    Ojeju, Paula! ♥ Popatrz co znalazłam! http://kwejk.pl/obrazek/1021992/kochamwas.html <3

    OdpowiedzUsuń
  27. nie no Plapka świetna robota, bardzo fajnie, że wpadłaś na ten pomysł :) i te zdjęcia jak zawsze dodają uroku całemu postowi. Czekam na reszte. Take care! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy11:32

    hehe :D tak pacze i zauwazyłam ,ze masz 3 kubki po starbucksie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no świetny ten post ja lubie takiego typu :)
    http://inspirations-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13:08

    wciąż nie odpowiedziałas jaki nosisz rozmiar ubrań :), po prostu rozwinęłaś to tak ale konkretnie to nie odpowiedziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Super tag<3
    Obserwuję:)
    Proszę i to bardzo mocno!Weź udział w konkursie na post promujący!Nawet jeśli nie wygrasz to i tak opublikuje twój blog!<3
    Byłabym zachwycona!Proszę z całego serduszka!

    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13:41

    Lubisz zespół happysad? :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy13:48

    zazdroszczę Ci, że jesteś taka szczęśliwa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:52

      a ja nie, w ogóle bez sensu są takie komentarze, każdy jest szczęśliwy, ale na swój sposób, cieszy się z innych rzeczy ..

      Usuń
  34. Zazdroszczę włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę włosów :) !
    Świetny post :)

    http://unrealizaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej w oko wpadło mi zdjęcie pokoju gdyż sama parę dni temu skończyłam remont ;p
    Mimo, że jedno zdjęcie mogę stwierdzić, że jest świetny ;p

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21:26

    bezsensu to nie odpowiadanie pod postem.teraz już nic nie mozna bedzie sie dowiedzieć.wyszliśmy na minus;/

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy11:10

    Hej Paula :) rok temu kupiłaś dziadkom takie kubki ,, najlepsza Babcia/ Dziadek,, pamiętasz może gdzie je kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:36

      ok trudno :) ale dziekuje ze udzielilas odp :) czekam na kolejne posty z niecierpliwoscia :) trzymaj sie tam :*

      Usuń
  39. spodnie to najbardziej problematyczna część ubioru, ciężko jest je dobrać tak aby pasowały w pasie i były dobre na długość

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post kochana <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. przejrzałam prawie całe twoje archiwum, masz cudownego bloga! ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy15:52

    Jak bedziesz szla na studia to kupujesz mieszkanie, wynajmujesz czy bedziesz mieszkac w internacie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:30

      bedziesz wynajmować sama czy z kimś ?

      Usuń
  43. Anonimowy15:55

    Hej Paula? Mam pytanie, jak zrobic takie zdjecie jak po lewej http://2.bp.blogspot.com/-Q5Il3Lvpowg/UrrSzyFRfFI/AAAAAAAART0/3gMtf9TXkWg/s1600/IMG_0715-horz.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. manual, na najmniejszą ostrość

      Usuń
  44. masz prześliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Twój blog od razu przypadł mi do gustu, więc zaobserwowałam. :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy22:55

    Bedziesz miala studniowke?

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy00:24

    Gdzie planuejsz iść na studia?

    OdpowiedzUsuń
  48. zazdroszczę ci tych włosów, sama zapuszczam z 4 lata i ledwie za łopatki mi sięgają :(! Jak ja uwielbiam twojego bloga i zdjęcia - one coś w sobie mają ! :)
    www.flowingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Czytam Twojego bloga regularnie od ponad roku! Wchodzę tu codziennie! :) Jesteś najwspanialsza w tym co robisz, kocham to jak piszesz, uwielbiam Twoje zdjęcia.. Wszystko tutaj, u Ciebie wydaje się być takie idealne.. :3 Szczerze, nie zadawałam Ci pytań pod postem, bo wiedziałam, że będzie ich strasznie dużo, czułam, że moje są zbędne, nie będę zawracać Ci głowy, ale to nie znaczy, że nie jestem ciekawa.. Oki, nie przedłużając.. xD Pierwsza część pytań jest super, widać, że sporo się napracowałaś i nie mogę doczekać się kolejnej części! :>
    Pozdrowienia Paula! ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy16:39

    POKAŻESZ SWÓJ POKÓJ KIEDYŚ I DZISIAJ ? ALBO CHOCIASZ GO OPISZ Z WYGLĄDU OK?

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam długie odpowiedzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy20:04

    Dziurki w uszach przebijałaś igłą, naostrzonym kolczykiem, czy masz jeszcze jakiś inny sposób? :)

    OdpowiedzUsuń