24 stycznia 2014

18 of two


Dokładnie jutro minie tydzień od osiemnaski dziewczyn, o której pisałam jakiś czas temu.
W sumie zdjęcia dostałam w tygodniu, bo tym razem to nie ja je robiłam. Miałam swój 
aparat ze sobą, ale nawet go nie wyjęłam.. haha. Z takiego względu daję zdjęcia dopiero
dzisiaj. Jest ich niewiele, ale myślę że z chęcią je pooglądacie. Impreza była bardzo, ale
to bardzo udana. Wszyscy się wybawili, każdy zadowolony. Super! Niebawem kolejna...




Jak już mowa o imprezach, to tak! Mam studniówkę na którą oczywiście idę!
Tak, tak, z osobą towarzyszącą. Nie będę tutaj nic pisała, bo wszystko zobaczycie
na zdjęciach. Będziemy mieli kamerzystę i fotografa, ale osobiście mam zamiar 
również wziąć canon'a. Nie ma to jak swoje zdjęcia :) Na bank zasypię Was tutaj
masą fotografii. A wy będziecie mieć/ mieliście już 100? Jak wasze wrażenia? :)


Jeśli chodzi o salę, to spodziewałam się czegoś zupełnie innego, ale nie jest najgorzej!
Aktualnie wraz z klasą myślimy nad czołówką i ćwiczymy poloneza. Zostały 2 tygodnie..
to bardzo mało czasu, ale mam nadzieję że ze wszystkim się wyrobimy. Oby, oby!

45 komentarzy :

  1. Anonimowy16:42

    Skąd sukienka? Piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda- nie ma to jak swój własny aparat :)
    ślicznie wyglądałaś, piękna sukienka! <3

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam swoją rok temu i naprawdę dobrze się bawiłam ;)) Tobie też życzę udanej imprezy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że dobrze się bawiliście :D
    zapraszam do mnie :)))))))
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja studniówka to jeszcze parę lat, póki co bal gimnazjalny, na który i tak nie idę



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17:52

    Miałam w tamtym roki powiem tak, baw się do upadłego na niej bo to piękne wspomnienia :) Ja chciałabym przeżyć ją jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. udanej studniówki! <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:01

    Moja studniówka była tydzień temu. Dla większości osób nie chciało sie iść, myślelismy, że bedzie kiepsko, ale zabawa była MEGA!!!! Najlepsza impreza życia!!
    A poloneza tańczycie z osobą z kl/ ze szkoły, czy z partnerem? U nas było z osobą ze szkoły, a w innych szkołach jest różnie.
    Udanej 100! Pzdr. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam swoją studniówkę dokładnie tydzień temu :D było wspaniale! chcemy zrobić powtórkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. OO ja mam studniówkę za sobą więc życzę udanej zabawy :D
    I żebyś nie pomyliła kroków na polonezie ( jak to się niektórym zdarza ;>)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny, jak fajnie! :D
    Piękna sala :))

    Pozdrawiam!
    paulinagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:23

    to sala w Przachu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, bycie rocznikiem "osiemnastkowym" zawsze oznacza masę imprez! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:02

    To ta Ada co ma ten śliczny pokój;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak ja bym chciała mieć taką 18-tkę! <3 Zabawa rewelacyjna na maksa widzę, że była.;) Ja w zeszłym roku byłam na studniówce chłopaka, było wspaniale, nie wliczając, że w pewnym momencie mocno zasłabłam ale potem było rewelacyjnie, w przyszłym roku mam własną i mam nadzieję, że będzie super - przynajmniej tak się zapowiada.:D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja Ci zazdroszczę, że możesz się gdzieś wyrwać na impreze czy wgl zabawić się ze znajomymi. O tak, w tym roku zaczynają się 18 :) skąd ja to znam?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na zdjęcia z Twojej studniówki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. JA byłam dwa tygodnie temu jako osoba towarzysząca a jutro idzie moja przyjaciółka ;D
    Swoją studniówkę mam dopiero za rok ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19:43

    Jakie książki (podręczniki) o fotografowaniu polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej jest trafić na jakieś fajne wyprzedaże i kupić kilka o różnej tematyce, bo te grube i wielkie są dość drogie ;) nie mam konkretnych do polecenia, ale warto przejść się do empik'a - tam na 90% coś trafisz

      Usuń
  21. Cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Impreza imponująca! Się wybawisz za wszystkie czasy przed maturą :D
    Z niecierpliwością czekam na posta ze studniówki!

    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na zdjęcia,będą na pewno świetne !
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam 7 lutego i już nie mogę się doczekać lekki stresik jest też tak masz?Jakiego koloru masz sukienkę? Też chciałam wziąć lustrzankę,ale chyba za bardzo się o nią boję:-( Życzę Ci cudownej zabawy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam stresu, bo moja klasa wpływa na mnie bardzo ANTY-stresowo, u nas wszystko jest tak spontaniczne i na wesoło, że nie da się stresować :) ja zawsze biorę, już nauczyłam się co robić, żeby jej nie narażać na upadki

      Usuń
  26. Ale śliczne zaproszenie! :)
    Zdjęcia śliczne i bardzo optymistyczne, jak wszystkie Twoje! :)) Ciekawa jestem zdjęć z Twojej studniówki, ale najbardziej to chyba Twojej sukienki :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy21:47

    ile bylo ludzii :o ? na 18 ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zaproszenia ja ma 100 dniówkę tydzień po tobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy22:04

    jejku, ile tam było ludzi?:) zabawa udana widzę ;) i też już nie mogę się doczekać zdjęć z twojej studniówki :D idziesz w rozpuszczonych włosych czy może jakieś upięcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 70 osób około, taaaak udana! :) póki co to tajna sprawa

      Usuń
  30. tego samego dnia mam bal gimnazjalny ^^ uwielbiam twojego bloga, zdjecia, Ciebie, wszytsko ! tego samego dnia bedziemy balować :D

    OdpowiedzUsuń
  31. studniówkę mam 8 lutego, tak jak Ty :) już się nie mogę doczekać! stresujesz się? bo ja trochę, że coś źle wyjdzie + polonez, a jestem parą prowadzącą :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz obiektyw tzw. rybie oko czy to zdjęcia panoramiczne? To na fotelu i zdjęcie stołu jest świetne :) Grupowe też super wyszło, nawet jak było dużo osób na zdjęciu to i tak wyraźnie widać. I to jak sama sobie robisz to chyba obiektyw właśnie "rybie oko" prawda? :) U mnie w szkole studniówka już była 17 stycznia i to na sali gimnastycznej. Zawsze było w domu kultury jak słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. no w końcu 18 kończy się tylko raz :)
    Wszystkiego najlepszego !

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczne zdjecia! *_* Wyglada na swietna zabawe <3

    blog ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia i wspaniała sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy13:02

    http://www.reserved.com/pl/pl/woman/all/dresses/z4354-01x/yfl-lace-dress czy to ta sukienka? :)

    OdpowiedzUsuń