29 grudnia 2013

18 party


Jakoś ciężko uwierzyć, że tydzień wolnego od szkoły już jest za nami! Te dni kiedy nie
musimy budzić się rano i tak jak w moim przypadku ( stać na przystanku X czasu ) zawsze
mijają w zastraszająco szybkim tempie. W piątek pozwoliłam sobie na cały dzień leżenia,
nie robiłam zupełnie nic! A wczoraj jako fotograf imprezy byłam zaproszona na 8-nastkę!
Było całkiem miło, dużo nowych ludzi z których większość widziałam pierwszy raz na
oczy. Wszyscy bardzo pozytywni. Mam dla was jakieś zdjęcia, ale nie jest tego zbyt dużo,
bo nie wszystko jestem w stanie wam pokazać, niestety ;) na najbliższe dni mam jakieś
tam plany, głównie sylwester, jutro pewnie pojadę z mamą kupić trochę żarcia i przy
okazji być może uda się trafić na jakieś ciekawe przeceny, a dzisiaj idę do Moni! 





61 komentarzy :

  1. Anonimowy13:26

    ale w mailach nie będzie już anonimowo, fakt czasem są durne pytania, ale niektórzy woleliby zadać je jednak anonimowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież można pytać również tutaj, na blogu :) żaden problem!

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia :) miłej niedzieli
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. \to fajnie, że miło spędziłaś czas, ja cały czas w domu jestem :) Też x czasu czekam an autobus ;((( A co do e-maila do dobrze założyć niż dostawać jakieś na asku niestosowne :P

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę ,że do aska mamy podobne zdanie... Tam chyba większość ludzi to zwierzęta.
    e-mail to dobry pomysł ;)

    blackjuliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:34

    do kogo idziesz na sylwestra ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do przyjaciółki :) będzie trochę znajomych tylko, domówka

      Usuń
    2. Anonimowy14:07

      Zastanawiam się czy kiedykolwiek pojawi się post na twoim blogu w którym nie będzie pisać "żarcie,jedzenie,głodna,obżarta,najedzona,zjeść,słodycze,coś dobrego,kuchnia,obiad,pyszne" hahaha nie ma posta w którym byś nie dodała zdjęcia na którym znajduje się jedzenie albo byś o nim nie mówiła.hahaha:D aż się głodna robię. co do ask'a ja też miałam ale zrezygnowałam bo przerażały mnie pytania.Może spróbuj zablokować anonimowe pytanie a jak nie pomoże to wtedy usuń:D

      Usuń
  6. Fajne zdjęcia i pomysł z e-mail'em:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba lepsza jest opcja zadawania pytań na pocztę według mnie :)
    Przecież to też jest tak jakby anonimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:49

    Paula, wczesnej mialas grzywkę taką prostą czy też na bok? :)
    +śliczne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13:49

    Kogo 8-nastka? Paci? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie, też Klaudii, ale innej

      Usuń
  10. Hahah, artystyczne zdjęcie buta :) Uwielbiam Twoje zdjecia, zawsze są świetnej jakości i wyglądają tak... profesjonalnie ;)
    Szalonego Sylwestra! :D
    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:54

    Bardzo dobry pomysł z tymi pytaniami na e-mailu :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13:54

    Co to za przystojniak na 9 zdjęciu od góry? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:57

      Noo właśnie??

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia ;-) Tak.. to prawda, że te dni tak szybko przeminęły. Ja się akurat nudzę, także.. już chcę zobaczyć moich znajomych ze szkoły :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę aparat nie przestawał pracować,, bardzo urokliwe zdjęcia! A co do aska.. tacy ludzie się zdarzają ;/
    alesinsane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14:07

    Ps. aż mnie dziwi że jest tak dużo zdjęć na których ty jesteś:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia :) Załóż e-maila ! Ask to trochę takie gówno, dla gimnazjum żeby się pobawić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny blog widzac ze sie starasz obserwacja za obserwacje jak tak napisz na moim blogu ze obserwujesz ja cie juz obserwuje . + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak! Dobry pomysł. Szczerze mówiąc, już wcześniej się zastanawiałam, jak nie zwariowałaś, haha! :) Myślę, że jeśli taki email powstanie ludzie pomyślą zanim o coś "zapytają" ;). Jestem jak najbardziej za. A zdjęcia genialne. Gratuluję ci, bo to chyba sukces, że ktoś prosi cię o pracę, prawda? :) Pozdrawiam, trzymaj się!
    http://yourcaer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy15:27

    Super zdjęcia:)
    Ja sądzę że to dobry pomysł z tym e-mailem, ask jest coraz gorszy.. Za dużo tych anonimków które wtrącają się w to co nie mają, i interesują się za bardzo czyimś życiem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:55

      Ale na poczcie może być ten sam problem :) każdy może sobie założyć pierwszego lepszego maila i być anonimowym :) osobiście uważam, że możesz też na fb coś zrobić :) ewentualnie na asku zrobić tak żeby tylko Ci co mają konta mogli pytać :)

      Usuń
  21. Anonimowy15:45

    Pacia ma tyle samo lat co ty? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. na asku już niestety tak jest ;c śliczne zdjęcia :))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy16:23

    jakiej muzyki słuchasz? ulubieni wykonawcy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko określić jakiś zakres.. wszystkiego po trochu :)

      Usuń
    2. Anonimowy00:56

      A ja wciąż czekam na notkę o tym jakiej muzyki słuchasz, Twoich ulubionych piosenkach :) mam nadzieję, że doczekam się wreszcie bo od wakacji piszę o tym i niestety jeszcze niczego nie napisałaś:(

      Usuń
  24. Anonimowy17:07

    na przed ostatnim zdjęciu, ta dziewczyna koło ciebie strasznie mi przypomina Kasie Maruszak od Causeiloveu1 :ooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, nie znam dziewczyny o której mówisz, więc ciężko mi coś powiedzieć

      Usuń
    2. Anonimowy09:51

      jepinknow? o nią ci chodzi? podobna ale to nie chomik jets:D

      Usuń
  25. Dobry pomysł z tym mailem ;) Śliczne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jejuu, śliczne zdjęcia! ♥

    wyrazajac-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne zdjecia *o*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia :))
    Z mailem pomysł bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, u mnie sezon na osiemnastki zacznie się pewnie w wakacje i potrwa do końca 2015, hahah. Co do Aska to popieram, sama usunęłam to dziadostwo, niektóre pytania i ludzie którzy je zadają są.. może nie będę kończyć.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy22:02

    Paula jeśli można, skoro masz prawko to dlaczego nie możesz jeździć sobie samochodem do szkoły? Kiedyś był jakiś post, w którym była mowa o "micra" i chyba tym bwm czy czymś więc tak się zastanawiam dlaczego ciągle autobus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze mogę nim jechać

      Usuń
    2. Anonimowy00:56

      Rozumiem :)

      Usuń
  32. Wydaje mi się że w poście jest błąd, tam że zostałaś zaproszona na 18-nastkę. Jest że na 8-nastkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytaj sobie to jeszcze raz, bo chyba nie rozumiesz ;)

      Usuń
    2. Anonimowy09:49

      gdyby było na 18-nastke to by brzmiało na osiemnaścienastkę a jak jest 8-nastkę to brzmi osiemnastkę geniuszu.

      Usuń
  33. Widzę ,że impreza się udała , ślicznie , kocham twoje zdjęcia <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22:38

    Fajne byłoby zadawanie Ci pytań pod postami, a Ty odpowiadałabyś w ramach filmiku... :) Tylko nie wiem czy znalazłabyś na to czas

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję. Śliczny wygląd bloga♥
    www.teen-blo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, zrób co jakiś czas taki post z pytaniami :))

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. 18 piękna i smakowita. Pomysłowe zdjęcia.;) Ach pycha!!! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20:50

    Gdzie była ta 8 - nastka? Daleko musiałaś jechac ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:17

    Ta 18-nastka była może w Baranowie?

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy11:02

    czy to są geje?

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy14:42

    Mysle ze spoko pomysl, ale na tego e-maila bd mogli wszyscy pisac?

    OdpowiedzUsuń