25 grudnia 2013

Wigilia

Uf! Już po całym tym po-wigilijnym sprzątaniu. Wczoraj wieczorem pomagałyśmy babci
uporać się z ogromem naczyń do zmywania i innych porządków.. dzisiaj czuję się bardzo
źle. Myślę że to też trochę przez wczorajszy wysiłek. Posprzątałam calutką łazienkę, 

dom ( tak, zdarza się! ) + poodkurzałam, umyłam okno, a na domiar trochę pomagałam
mamie w kuchni. Co za dużo.. no właśnie. Ale Wigilia była spędzona przyjemnie, w 
gronie bliskich, niestety trochę uszczuplonym. Dzisiaj chyba przesiedzę cały dzień w
domu, boli mnie brzuch, a moja mama namawia mnie żebyśmy odwiedziły jeszcze
ciocię. Nie wiem czy będę w stanie się podnieść, obecnie nie mam na to najmniejszej
ochoty. Nie - nie byłam na pasterce, bo ostatnio załączył mi się ' szybki sen ' .. serio!!
Jestem śpiąca już od godz. 22 i ciągle ziewaaaaaam, ciągle! Nie wiem czemu tak mi
się dzieje, być może to efekt zmęczenia i jeszcze trochę odsypiania od codziennego
wstawania do szkoły. Zrobiłyśmy z mamą trochę smakołyków, a najbardziej cieszę się,
że wreszcie mam 3bit'a. Własnego, swojego 3bit'a. Choruję na to ciasto już od jakiegoś
czasu i przyznam szczerze, że aż mi szkoda je zjadać, pychota. Zdjęć nie mam zbyt 
wielu, bo głównie chciałam pokazać wam świetną skórkową spódniczkę od sheinside.
Nigdy nie byłam do nich przekonana, ale niedawno jakoś tak doszłam do wniosku,
że można stworzyć z nią fajne połączenie. Nie wiem dlaczego, ale ja w święta jakoś
zazwyczaj stawiam na stonowane kolory, do tego dobrze czuję się w czarnym kolorze.




skórzana spódniczka & żakiet / sheinside
koszulka / h&m

Jak widać postawiłam na minimalizm i prostotę. Pewnie zauważyliście, że nie lubię
dużej ilości dodatków, bo ogólnie ich zbyt wielu tu nie pokazuję, ale przyznam się
że wczoraj z pośpiechu po prostu o nich zapomniałam! :o nie wiem jak to się stało,
że nie założyłam nawet kolczyków, haha. No cóż, czasem bywa i tak. Brawo dla mnie!

Ich choinka jest taka malutka, a ma w sobie tyle uroku i świątecznej, ciepłej atmosfery!
Jak wrażenia po wigilii? Co wam najbardziej smakowało? Jakie macie prezenty?? U mnie
w rodzinie wszyscy doszli do wniosku, że wolą dać pieniądze, niż kupić coś z przypadku..

109 komentarzy :

  1. Jak zwykle świetne zdjęcia, wigilia u mnie wypadła tak sobie, chociaż nie aż tak źle jak się tego spodziewałam. :) Co do prezentów to po prostu nie były zbyt trafione. :c Moi dziadkowie postawili na prezent dać mi: dezodorant (których mam już w domu z 10), 3 lakiery do paznokci (których nie używam, bo u mnie w szkole nie można), szampon do włosów (który nie nadaję się do mojego gatunku włosów) i rajstopy (których nie noszę), ale dostałam jeszcze od nich kopertę, a w niej na szczęście 50 zł . :d No i oprócz tego prezent od cioci i wujka, którzy pomyśleli i postanowili również postawić na pieniądze i cukierki. ^^ Ale cóż, liczą się dobre chęci, bo od moich drugich dziadków np. nie dostałam nic . :c Trochę mi się przykro z tego powodu zrobiło, bo oni nie mają mało pieniędzy, a ani na mikołajki, urodziny, dzień dziecka ani żadne inne święto od nich nic nie dostaję. ;c Pozdrawiam. :))
    ___________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah no ja też po części dostałam kaskę xd



    http://enemiesblogs.blogspot.com/2013/12/211213-vogueccom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej smakowała kutia, sałatka warzywna i ryba po grecku ^^ A Tobie?
    Masz śliczną sukienkę!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. wigilia jak to wigilia, była i się zmyła :) za oknem wiosna to tak jaby wielkanoc, hihi :D. Ja zajadałam się tylko krokietami, pyszotka, a co do prezentów to wyjątkowo dostałam kase na prawko, wow, bo nigdy tak drogiego prezentu nie dostałam, aaa i bliżej wiosny mama ma mi kupić lustrzanke jak wszystko dobrze pójdzie :) Także dreams come true :) BARDZO ŁADNIE WYGLĄDAŁAŚ, a Twoja mamka tak młodziutko wygląda, dosłownie jakby Twoją siostrą była. Take care! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też rodzice dali pieniądze,I tak lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo rodzinne swieta :) wesołych :*
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz w tej spódniczce :) najbardziej smakował mi łosoś i barszczyk <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na pasterce, choć też już czułam się strasznie zmęczona ;) i przejedzona po Wigilii ;)
    Dostałam książkę, zgodnie z życzeniem, więc teraz resztę wolnego czasu mogę w końcu poświęcić na czytanie ;))
    _________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak rok temu dodawałaś taki sam post, strasznie szybko to zleciało :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:43

      Ja tak samo! Masakra pamietam jak pisala ze ma urodziny 17 a juz nie dlugo beda 18:)

      Usuń
    2. Ja też to pamiętam xd

      Usuń
    3. Anonimowy17:46

      Ale Paula już ma 18! :D

      Usuń
    4. Anonimowy00:57

      Jezuuuuu masz problem anonimie chodzilo mi o 19 ale sie pomylilam i tyle tez mi problem-,-'

      Usuń
    5. Anonimowy21:40

      Ej ale nie ma ktoś problemu tylko Cię poprawił, aktualnie sama problem stworzyłaś xd

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że. Jak odpoczniesz to się lepiej poczujesz :)
    Fajne zdjęcia !

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:40

    Po wigilii u mnie bardzo rodzinnie :) prezentami się chwalić nie będę ani nic takiego ale powiem tak, że każdy dostał to co chciał i oczywiście też troszkę pieniążków jakby ktoś wolał coś innego sobie kupić :) z potraw to pierogi! Paula a mogłabyś podać przepis na te ciasto? Poszukuję jakiegoś sprawdzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedostatnie zdjęcie Twojej Babci i Dziadka jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wigilia minęła b. dobrze z rodiznką :) Gralismy w scrabble, gadalismy bylo super :)

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:41

    masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14:42

    na przedostatnim zdjeciu są Twoi dziadkowie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:32

      to zdjęcie Twoich dziadków kojarzy mi się z tamtym rokiem bo prawie w tym samym miejscu było robione :) http://4.bp.blogspot.com/-xUnih2IyIaU/UNmxBQ9WU7I/AAAAAAAAKm0/cxLjH5DJDok/s1600/DSC01236.jpg

      Usuń
  16. Anonimowy14:42

    dużo osób było u Ciebie na Wigilii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, bo sporo osób mieszka daleko od nas niestety

      Usuń
  17. fajnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15:08

    Jesteś strasznie podobna do mamy (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy16:00

    Kinga była na wigilii ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ślicznie wyglądałaś. Przed ostatnie zdjęcie jest takie urocze po prostu świetne.
    http://weronikaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:35

    co dostałaś na gwiazdkę ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy16:42

    Nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze.Ja wigile spedzilam tylko z mama:/ bo rodziny juz nie mam.tata nie zyje dziadkowie tak samo a wszyscy sa jedynakami:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądałaś :)
    Cudownie wszystko było przystrojone <333

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia,miło sie je ogląda:3
    Ja też dostałam pieniądze głównie.

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie też było bardzo mało osób, ale i tak atmosfera była przyjemna + ładnie wyglądałaś w tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17:34

    masz łzy w oczach czy to światło się odbija ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia! bardzo fajny, prosty zestaw na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super spódniczka :)
    Ja wigilię spędziłam nawet miło, ale raczej milej spędziłam dzisiejszy dzień. Najlepsza była ryba po japońsku. Dostałam od rodziców i dziadków pieniądze. Od cioci 2 lakiery do paznokci, małe, urocze lusterko, odżywkę do włosów w sprayu i pyszną czekoladę z maliną i migdałami. A i jeszcze od babci zabawne kapcie z psem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia:)
    Świetnie wyglądałaś!
    newworldbycaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19:30

    Myslalam,ze Twoja mama to Kinia :o
    Bardzo mlodo wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też ostatnio ciągle jestem śpiąca. Fajna jest ta spódniczka! Ja czekam na przesyłkę z sheinside, bo niestety nie doszła na Święta, a siostra kupiła mi jakiś sweter :D
    Na tym zdjęciu przed dziadkami to Twoja mama? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20:16

    dlaczego nie ma nigdzie Kingi :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem :) tak jakoś wyszło, haha

      Usuń
  33. Ale Twoi dziadkowie świetnie razem wyglądają :)
    Pogratulować im tylko wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jak zawsze-pierogi ruskie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy23:31

    kiedy będzie filmik na którym Twoja mama będzie odpowiadała na pytania dotyczące Ciebie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem w sumie.. ciągle nie ma czasu

      Usuń
  36. Anonimowy23:48

    Prostowalas moze tutaj wlosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bardzo, tylko przód trochę

      Usuń
  37. Podoba mi się, tak bardzo rodzinnie i nastrojowo :) Na prawdę dobre zdjęcia, podziwiam je nadal i szczena opada :P Tyczy się to całej galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ją również nie lubie wielu dodatków. Urokliwa rodzina ^^
    alesinsane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszczę włosów ;c
    +ślicznie wyglądałaś :)

    tutajsiedzieje.blogspot.com zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy10:02

    możesz napisać w jaki sposób płacisz na sheinside i ile czekasz na przesyłkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie płacę ;) czekam średnio od 5 do 7 dni

      Usuń
    2. Anonimowy13:09

      jak to nie placisz??

      Usuń
    3. no jeeej.. współpracuję z tą firmą

      Usuń
    4. Anonimowy08:06

      mówiłaś że nie masz zamiaru z żadną firmą współpracować a teraz co ??

      Usuń
    5. Anonimowy21:41

      nie rób problemu o to, że zaczęła współpracę z kimś :) to jest wielka szansa dla niej :) ja się cieszę, że jej blog się rozwija w takim stopniu!

      Usuń
  41. Anonimowy11:09

    Kto jest na 3zdjeciu od dolu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:05

      w pierwszym momencie myślałam, że to Kinga :o niewiem czemu haha ;O

      Usuń
  42. Anonimowy11:09

    Kiedy te odpowiedzi Twojej mamy? :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy11:10

    Ci dziadkowie co są na przedostatnim zdj to rodzice Twojej mamy?

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z jednym komentarzem, cała mama ;d
    Jesteś śliczna, a zdjęcia są przepiękne ;)
    Ja wigilię spędziłam miło, z rodziną, było tak miło, aż tryskała pozytywna energia!;d

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/ <--- Nowy post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam ciasto 3bitowe <3 Świetne zdjęcia :)
    My też raczej sobie dajemy pieniądze, bo to się zawsze przyda, no i możemy kupić sobie, co nam się spodoba, czego potrzebujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie też wolą dawać pieniądze niż kupić coś co by się mi nie przydało :) chodź dostałam nowy telefon.

    OdpowiedzUsuń
  47. kim jest twoja mama z zawodu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. kim jest twoja mama z zawodu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. twoje włosy są cudowne *.*
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudnie wyglądasz <3 Wesołych świąt ! wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy15:14

    Bedziesz kupowac sobie obiektyw 50mm 1.8 ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy16:19

    można Cię jakoś poznać, albo coś?

    OdpowiedzUsuń
  53. Zmieniłbym balans bieli Paula, bo pomarańczowe wyszły te zdjęcia ;))
    Ale czuć klimat wigilijny, a o to chyba chodziło co nie?
    Ps. masz serio ładne włosy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie miał być! :) dziękuję

      Usuń
  54. Super wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. super blog! ;3
    zapraszamy na http://fredzianke.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoja mama jest bardzo ładna i również pomyliłam ją z Kingą! *.*
    http://unrealizaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Choinka jest przesłodka. A potrawy wyglądają pysznie i Ty ślicznie wyglądasz. ;*

    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy22:59

    Paula jak ma na imię brat Kingi?:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy11:43

    Wrażenia spoko ;) bylo bardzo rodzinnie i milo ; d a co kasz zamiar sobie kupic za te pieniadze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaa, mam plan! :)

      Usuń
    2. Anonimowy13:21

      Jaki ? Jaki ? Jaki ?

      Usuń
  60. Udanego Sylwestra <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy14:10

    idziesz do kogoś na domówkę na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny post <3
    wpadajcie do mnie http://fashionandsecret.blogspot.com/
    miło jeśli zaobserwujecie :D <3333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  63. ślicznie wyglądasz ♥
    Szczęśliwego nowego roku Kochana!
    -Jak tam święta?-

    blackjuliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ślicznie wyglądałaś :) Świetne zdjęcia, bije od nich rodzinna atmosfera przepełniona miłością. Ja dostałam głównie kasę i szczerze mówiąc cieszy mnie to, bo kupię sobie to co będę chciała :)

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba skomentuj lub dodaj do obserwowanych :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ślicznie wyglądałaś! ♥
    Magiczne zdjęcia, takie świąteczne ^^
    Piękna jesteś :)

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba skomentuj lub dodaj do obserwowanych :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ta rodzinna atmosfera uwieczniona na zdjęciach... <3 :)

    artdependence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy21:27

    Zrób post o tym co dostalas na swieta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:10

      a co ma w nim napisać skoro dostała kase? ma zrobić zdjęcia pieniędzy i dodać na bloga?

      Usuń
  68. Anonimowy21:36

    Plapa pisz częciej posty, póki masz jeszcze wolne od szkoły! <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Ślicznie wyglądałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz bardzo sympatyczną rodzinkę a ty wyglądałaś naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy22:07

    walk-on-the-water.tumblr.com mój tumblr. Zauważyłam, że mamy podobne gusta, więc pomyślałam, że może chciałabyś kiedyś zerknąć. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ta spódniczka jest cudowna! Boję się jednak, że jeśli kupię przez internet będzie na mnie za duża lub za mała. Dlatego od jutra robię poszukiwania w sklepach :) A na tobie leży na prawdę idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  73. Swietnie wyglądasz! Wigilijne sprzątanie trzeba przeżyć ;) co powiesz na wspólna obserwacje?
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy21:42

    Kiedy dodasz nowy post? :D widzę, że zaglądasz ale cichutko tutaj :(

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, niesamowity post. Strasznie miło się go czyta! ;) Zdjęcia są niesamowite, oddają cały urok temu wszystkiemu. *.* Ślicznie wyglądałaś, piękny zestawik! <3 Obserwuję.:* Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i też zaobserwujesz.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy10:25

    jak płacic w tym sklepie sheinside ?

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczna stylizacja! Jestem chyba 100 komentarzem <3

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy09:54

    Ładne Zdjęcia i widzę że miło spędziłaś wigilie

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy15:27

    Everything is very open with a very clear clarification of
    the challenges. It was really informative. Your
    website is useful. Thank you for sharing!


    Also visit my web-site DeenaYOhlen

    OdpowiedzUsuń