31 grudnia 2013

walking time


Przed jakąś godziną wróciłam ze spaceru i uświadomiłam sobie właśnie, że to był chyba
ostatni jaki odbyłam w 2013! nie mam pojęcia jak to się dzieje, że nie czuję końca 
obecnego roku, tak samo jak prawie nie poczułam świąt.. fakt, co roku im jestem starsza,
tym bardziej podchodzę do takich spraw na luzie. Nie wnikam w to co od kogo dostanę,
jak będzie wyglądał mikołaj i czy wreszcie uda mi się go zauważyć. Z wiekiem tak bardzo
wszystko się zmienia. Cóż, takie już jest życie.. Mam dla was kilka zdjęć zimy, której nie
ma wcale - a raczej nie widać, bo jednak w nos i ręce trochę szczypało.



buty - confront
kurtka parka - sheinside 
chustko-komin - ny
spodnie - ny 
koszulka - sh


Lubię takie spacery, mimo mrozu i tak udało się pochodzić, pośmiać, pogadać!
Od wczoraj tworzę posta rocznego, zdjęć jest mnóstwo i nie wiem czy wszystkie
uda mi się połączyć.. staram się wybierać te najistotniejsze. Dziś wieczorem
pojawi się post podsumowujący, tak jak obiecałam, a poza tym to dalej możecie
pytać mnie o różne rzeczy jakich jesteście ciekawi na mój temat pod ostatnim postem!


32 komentarze :

  1. Śliczne zdjęcia ;-) Ja swój ostatni spacerek odbyłam wczoraj ;-)
    Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego roku ;-)

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:34

    o której będzie post??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, masz śliczny kolor oczu! Hm, to fakt. Co roku więcej rzeczy umyka naszej uwadze.. A niekiedy szkoda ;c
    alesinsane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tsaa, ja mam sylwestra z TVN.
    Szczęśliwego Nowego Roku Paulo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy wpis a jak zaobserwujes to bende bardzo szczesliwa ja juz cie obserwuje + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ! :) szczęśliwego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie czujętego nowego Roku ;p
    świetne zdjęcia! ;*
    Udanego Sylwestra i Nowego Roku ! ^.^

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 zdjecie boskie i ładne buciki :D Nietstey ja spedzam sylwetsra w domu bo moja kochana ''przyjaciółka'' mnie wystawiła.No cóż! byś ty dobrze się abwiła i szcęśliwego <3333

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez uwielbiam spacery,dziekuje za zyczenia i tobie zycze udanego sylwestra i szczesliwego roku 2014

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i outfit :)
    Szczęśliwego nowego roku ♥
    www.blog017.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia, spacery jak najbardziej na tak nawet te w mroziku :) Tobie również życzę szampańskiej imprezy i aby wszystkie noworoczne plany i postanowienia udało się spełnić :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne jesteście <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jakoś nie czuje tego nowego roku. Sylwester spędzam w domu. Masz piękne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę ci aby en rok 2014 był pełen szczęśliwych chwil abyś przeżyla go jak najlepiej możesz, żebyś spędziła go w gronie najbliższych i życzę ci wszystkiego najlepszego!


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy14:18

    ważniejsza jest dla Ciebie Monika niż Kinga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika jest moją przyjaciółką :) kń to siostra

      Usuń
  19. Jeju to 1 zdjęcie jest cudowne !
    lolz43.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy14:37

    Malujesz się na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy10:51

    DZIEWCZYNO WYJDŹ ZA MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17:07

    Czy mogłabyś odblokować instagrama ponieważ ja go nie mam . Sama interesuje się fotografią a twoje zdjecia tak strasznie mnie napędzają i motywują . A tam jest więcej zdjęć . ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy18:45

    Z kim spacer ?

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia *.*

    jeśli można wiedzieć jaki posiadasz statyw :) ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:38

    w internecie kupywałaś te buty czy w sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy15:33

    Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look
    of your site is wonderful, let alone the content!



    my weblog: ig

    OdpowiedzUsuń