19 grudnia 2013

nails time


Coś niesamowitego! Tyle wolnego, u mnie w szkole spotykamy się dopiero 7 stycznia. Uf,
jak fajnie że można trochę odetchnąć. Jeszcze jutro mamy klasową Wigilię z której dam
jutro dużo, dużo zdjęć. Super, bo jadę rano samochodem, przez co po pierwsze dłużej
będę mogła spać, a po drugie nie będę czekała godzinami na autobus.. świetna sprawa!!
Na jutro mam też jeden plan, jeśli wypali, to na bank jutro o nim napiszę. Aktualnie już
siedzę w domu i akurat przemalowywałam paznokcie. 




Na zdjęciach miałam dopiero pierwszą warstwę! Złoty lakier jest obecnie moim 
numerem 1, bo nie dość, że szybko schnie, to długo się utrzymuję i na serio
wygląda świetnie. Jest z firmy " Lovely " - ten brązowy także! Osobiście muszę
powiedzieć, że to jedna z niewielu firm lakierowych, które są dość tanie
biorąc pod uwagę ich wytrzymałość! :o Uwielbiam mieć duży wybór lakierów,
bo szybko mi się nudzą kolory i co kilka dni w sumie mam inne.

Lubicie malować paznokcie dziewczyny? Zwracacie na nie uwagę u ludzi?
Lubicie mieć dużo lakierów, czy raczej macie jakieś swoje ulubione? 

50 komentarzy :

  1. Ale pyszny soczek :-) ja akurat nie maluje paznokci bo nie lubie i jakos mnie to niekreci, ale nie ukrywam, ze u innych mi sie to podoba zwlaszcza jak maja fajne wzory :D Jedyne co to chetnie skusze sie na flage Ameryki, nawet mam wzor tylko teraz ktos musi sie tego podjac :-P milego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:35

    tez musze miec czesto jakis inny lakier na paznokciach. od jasnych po ciemne ;P
    beze, mieta a teraz swieta to czerwony <3 pozdrawiam! :) Wesolych ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wygląda ten złoty, kupujesz te lakiery w Rossmanie, czy ich tam nie ma?
    Lubię mieć pomalowane paznokcie, ale nie robię tego za często. Nie mam do tego cierpliwości :D

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam malować paznokcie :) Lakiery z firmy Lovely są mega! :33
    Ja wolę mieć dużo lakierów, bo tak jak Tobie szybko kolory mi się nudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam malować paznokcie, ale nienawidzę czekać aż zaschnie ;pp
    Jeśli mam swój ulubiony lakier mam go baaaardzo często i jestem mu wierna ;pp
    Świetne kolorki *.* Ile kosztowały ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na zdjęcia z wigilii klasowej!Świetne paznokcie:O
    Ja kiedyś uwielbiałam je malować,a teraz nie mam do tego cierpliwości i chęci;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kocham malować paznokcie i jest to dla mnie bardzo ważne u innych ludzi, ja nie mam wielu lakierów i żałuję



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:45

      A czego tu żałujesz? Może po prostu kup jakieś nowe?

      Usuń
  9. Ja również , "zaczynam" szkołę 7 stycznia. A później 2 tygodnie i znowu ferie! :3
    Szczerze? Nie ogarniam moich lakierów... Tyle się uzbierało :)
    Ale ulubione zawsze są! Uwielbiam pudrowe róże , brązy , szarości , to chyba takie moje ulubione :)
    Ten złoty lakier jest powalający!

    blackjuliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne paznokcie!
    Jestem osobą, która bardzo zwraca uwagę na paznokcie. No i wolę mieć kilka swoich ulubionych niż masę lakierów których nie dotknę...
    http://unrealizaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie maluję paznokci bo niestety nie możemy w moim gimnazjum.. Ale jakoś nie lubię mieć pomalowanych chociaż strasznie podobają mi się u niektórych! Twoje są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię malować paznokci ze względu na uczucie "ciężkości". Czuję, że mam nałożony lakier i według mnie nie jest to zbyt przyjemne. Po drugie lakiery sprawiają, że paznokcie żółkną. Ja stosuję tzw. bazę , ale staram się unikać malowania za wszelką cenę :) Masz wolne do 7-ego stycznia? Eh. Ja 2-ego muszę zakończyć sielankę...

    U MNIE NOWY POST. SERDECZNIE ZAPRASZAM :)
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski ten złoty lajkier i życzę udanej wigili klasowej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ma jutro Wigilię klasową;) Łądne paznokietki ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście lubię malować paznokcie, ale tylko u prawej ręki (jestem leworęczna).

    Zawsze zwracam uwagę na paznokcie, jakoś tak automatycznie. Nie mam swoich ulubionych kolorów.. Nooo, może czarny. Aktualnie właśnie jestem w trakcie malowania paznokci na biało, po raz pierwszy w życiu, i przyznam, że wyglądają dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też wracam dopiero 7! :) śliczne paznokcie, ja swoich nie maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy18:56

    bardzo lubię miec pomalowane paznokcie, ale niestety u mnie w szkole kolorowe paznokcie nie sa dozwolone. :(

    http://eloswagbro.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:58

    potem będziesz miała zniszczone paznokcie z tego częstego malowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) jakoś już od koło 4 lat ciągle to robię i nic się nie dzieje! wystarczy dobra pielęgnacja

      Usuń
    2. Anonimowy12:45

      Dokładnie tak, wystarczy odpowiednia pielęgnacja i wszystko jest okej :)

      Usuń
  19. Anonimowy19:31

    Jak się ubierasz na jutrzejszą wigilię klasową?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19:42

    Ktorego masz studniowke?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten złoty jest genialny;o
    Zawsze muszę mieć stos lakierów,kolor paznokci pasuje do mojego humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna porcja witamin z tym soczkiem ;)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Złoty jest genialny.Lakiery z Lovely są świetne.

    its-okey-baby.blogspot.com ----nowy post

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny ten złoty ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku... Jakie cudowny manicure <3 Genialny ;)

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy21:47

    naturalne paznokcie? jeju *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy21:47

    coraz bliżej Maturka Plapa...

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham soki pomarańczowe! A te własnej roboty w blenderze najpyszniejsze! :)
    ]
    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że mamy podobne gusty, bo paznokcie mam pomalowane na taki sam kolor, z wyjątkiem kciuków , które są również brązowe !
    Pozdrawiam M.:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy22:51

    jaki numer lakieru ma ten brązowy, a jaki ten złoty? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie no, te kolorki lakierów są cudne.. zwłaszcza ten złoty, pięknie się stonował z tym brązowym, no elegancko i z klasa;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy12:44

    A ja znowu nie lubię lakierów z tej firmy, bardzo krótko mi się trzymają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:30

      Może trafiam na jakieś starsze czasem i dlatego to tak :) Ale każdy musi coś dla siebie znaleźć

      Usuń
  33. Bardzo dobrej jakości zdjęcia. Śliczny lakier <3
    Dodaj dużo zdjęć z tej wigilii :))

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17:00

    Mam duzzo lakierow ale moim ulubion jest czerwony <3 a Ty masz jakis ulubiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niedawno jestem zauroczona ciemnymi kolorami :)

      Usuń
    2. Anonimowy18:20

      dasz jeszcze dzis post o wigilii klasowej?

      Usuń
  35. Anonimowy11:54

    Paula, podałabyś numery, czy pelne nazwy tych dwóch lakierów?

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie dyrekcji zachciało się przyjść już 2 stycznia. Ciekawi mnie tylko kto im przyjdzie do szkoły...
    Co do paznokci to mam bloga o tematyce wyłącznie jak na razie lakierowej. Mam tego piaska z Lovely tylko w srebrnym kolorze. Aktualnie mam go na pazurkach i bardzo się z nim polubiłam. Mam kilka lakierów Lovely, ale szybko u mnie odpryskują, piasek wytrzymał u mnie aż 5 dni. U mnie to i tak rekord bo zmieniam co jakieś 2-3 dni. Uwielbiam velvetowe pazurki. Ogółem wszystkich lakierów kolorowych mam 49 i jeszcze 2 odżywki, top, matowy top(z Lovely, daje fajny matowy efekt) i żel do skórek. Jeszcze oprócz tego perełki z Lovely i dwa velvety Wibo. Lakierów z Lovely mam 11.
    Lubię mieć dużo lakierów żebym miała w czym wybierać. Lubię wszystkie moje lakiery. Zachwycają mnie piaskowce z Wibo. Cudo po prostu :)
    U innych ludzi zwracam ogromną uwagę. Lubię patrzeć na zadbane i czyste i u kobiet umalowane, niż na brud bo taki widok aż mnie odrzuca.
    Bardzo chętnie zobaczę twoje pazurki w nowej odsłonie i dodawaj takich postów jak najwięcej. Fajnie by było gdybyś dodała kiedyś post z twoją kolekcją lakierową :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo tak! Ja jestem paznokcio-maniaczką :D ostatnio kupiłam specjalne pędzelki do tworzenia wzorków, w sumie zajmuję się tym od kilku lat, tak jak fotografią i muzyką :D Tu przykłady moich ostatnich paznokciowych wyczynów : http://instagram.com/p/hRTxsKu5Ou/
    http://instagram.com/p/g_Vc0PO5Hk/ ^^

    OdpowiedzUsuń