22 grudnia 2013

hello my city ! Warsaw.


Warszawa w każde święta wygląda świetnie. Dzisiaj udało mi się odwiedzić moje 
ukochane stare miasto, ale niestety - jak było widno - przez co nie byłam w stanie
zobaczyć jak " na żywo " wyglądają iluminacje. Mam nadzieję że jakoś pomiędzy
świętami, a Sylwestrem dam radę jeszcze tam wpaść. Wczoraj wyjechałyśmy dość
rano, a dzisiaj już po 15 byłyśmy w domu.. czas tam tak szybko leci. Niestety, całe
szczęście że Warszawę mam tak blisko!! Nie pojawiłam się wczoraj, więc dziś dam
do oglądania ( szczególnie osobom, które nie mogą, bądź nie mają możliwości
zobaczyć Warszawy obecnie ) dość dużą ilość zdjęć. Myślę że chociaż trochę uda mi
się przekazać nimi tej atmosfery, mimo że brakuje śniegu i bałwanów.. jak zawsze
nie zabrakło pysznej, gorącej kawy z mojej ukochanej kawiarni! Yummy




czy ktoś z was miał okazję widzieć iluminacje warszawskie na żywo?
Jestem strasznie ciekawa waszych opinii. Przygotowania do świąt
trwają pełną parą?

45 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mieszkam daleko od Warszawy :) A zdjęcie 2 cudne <3

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. iluminacje po zmroku są przepiękne :) byłam wczoraj żeby choć trochę poczuć święta i udało się, jest mega świątecznie. najpiękniej wygląda oczywiście choinka pod kolumną Zygmunta :) dodatkowo uroku dodają ludzie którzy ustawiają się po prostu na chodniku i grają/śpiewają kolędy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    Ja niestety nie widziałam iluminacje, bo do Warszawy mam za daleko ;(
    newwordlbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:00

    Mam ten widok od 17 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Warszawę, to moje ulubione miasto, niestety nie mam okazji często tam bywać :(
    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, u mnie już wszystko gotowe na święta


    http://enemiesblogs.blogspot.com/2013/12/211213-vogueccom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miasto! Kocham stolice :D
    Śliczna maja choinkę :D Taka.. bogata :D
    Ślicznie ujęte chrapy konia :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pięknie *.* chciałabym tam pojechać. :)

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Warszawa jest cudowna, a w okresie świątecznym to brak słów, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w domu dopiero jutro zacznie sie kocioł :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I was there years ago, this brings me back.

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja byłam, jest naprawdę pięknie, mimo że wtedy również nie było śniegu to te światełka, ozdoby to wszystko razem daje taki niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i mnie przygotowania trwają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka choinka! magicznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy21:37

    Paula masz może takie dni, że byś jadła ciągle?

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wawkę w takim nastroju :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja widziałam wszystko na żywo i jest to niesamowity urok ! :) + do tego muzycy grający kolędy, coś pięknego.! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ta wielkaa choinka jest prześliczna <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę namówić rodziców na wyjazd do Warszawy. Nie wiem ile jest od ciebie, ale ode mnie jest około 50 km. Szkoda tylko że nie ma śniegu bo wszystko by wyglądało jeszcze magiczniej :) Ja już mam w pokoju srebrny łańcuch i lampki powieszone na karniszu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22:45

    zamierzasz się uczyć w święta ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. święta trwają tylko chwilę, potem mam praktycznie dwa tygodnie wolnego

      Usuń
  24. ale wspaniała choinka i jakie cudowne zdjęcia <3
    Kochana życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia. ;) Mają w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  26. byłam ostatnio ze swoim chłopakiem na spacerze wieczorem na Starówce! jest przepięknie♥ zapraszam do mnie na instagrama, tam możesz zobaczyć! :) @siecina :)

    OdpowiedzUsuń
  27. genialne zdjęcia :*

    http://myboooringlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13:05

    Jak tam pięknie:o ja niestety do wawki mam 6h więc odpada a szkoda. Co do świat,jakoś nikt u nas nie może się do niczego zebrać! Tylko choinke narazie mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy13:08

    Piękna Warszawa <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy15:27

    Warszawa jest piękna! Chciałabym jeszcze kiedyś ją odwiedzić. Miło ogląda się takie zdjęcia... a przy okazji wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy16:03

    Ile km masz do Warszawy ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh, jak byłoby pięknie, gdyby każde polskie miasto zostało rozświetlone przez świąteczną iluminację świetlną ♥
    Co do przygotowań, urwanie głowy! Ciągle tylko coś. Jeszcze mój ukochany kot nie daje za wygraną i wszystko co zrobię - niszczy.
    Życz mi powodzenia, kochana :)

    Każdy ma jakieś skromne, świąteczne marzenie. Jedni tak bardzo pragną nowego laptopa, a inni tony słodkości. Ja jednak mam nietypowe marzenie. Chciałabym, by mój blog przekroczył tą magiczną granicę stu obserwatorów. To niestety nie uda mi się bez twojej pomocy! Oczywiście ja także odwdzięczę się tym samym - z chęcią się zrewanżuję ♥ Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź :)

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mieszkam w Warszawie, ale jestem nieco pochorowana i nie byłam na starówce w te święta jeszcze ;(
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17:37

    Ja mieszkam w Warszawie prawie 20 lat i szczerze...nie lubię tego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:34

      więc dlaczego się nie przeprowadzisz?

      Usuń
  35. Cudowne zdjęcia! :)
    Kocham starbucks ! *.*
    http://unrealizaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Łał, ale super choinka :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy11:18

    Gdzie kupiłaś spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  38. swietne zdjęcia! ja niestety nie miałam przyjemności spróbować starbucksa :C

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy00:43

    przepraszam, ale mam pytanie. w jaki sposób umieszczasz zdjęcia na tym blogu? klikając ikonkę powyżej pola tekstowego notki i to wszystko? bo ja mam straszne problemy z układaniem zdjęć, przesuwają się co chwile, zmniejszają,zmieniają kolejność itp.
    ..masz jakis sposób?

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy12:46

    Właśnie skąd spodnie ;d

    OdpowiedzUsuń