18 grudnia 2013

buy a teddy

Witajcie! Przychodzę dzisiaj do was z ogromną prośbą!! Otóż jak co roku telewizja TVN
organizuje akcję z misiami! Już mówię o co chodzi, o pewnie nie każdy wie - więc - z
4 różnie wyglądających pluszaków możecie wybrać sobie i zakupić którego tylko chcecie,
całe pieniądze zebrane z tej akcji idą na dzieci, które potrzebują finansowego wsparcia.
Myślę, że takie osoby powinno się wspierać w każdy możliwy sposób. Nie mam zwyczaju
pisać dużo na moim blogu o tego typu akcjach, ale jestem świadoma i w pełni wspieram
organizacje pomagające ludziom potrzebującym. To coś pięknego że są jeszcze osoby,
które często nawet bezinteresownie potrafią w ten sposób dać komuś cząstkę nadziei! :)
Ja, będąc jakoś niedawno z mamą w rossmannie spojrzałam na półkę z tymi uroczymi
słodziakami zakupiłam jednego z nich. Wybrałam Antka - detektywa, bo jakoś już patrząc
na reklamy od razu wpadł mi w oko. Wiem, że nie każdego może być stać na zakup misia
za 50zł, bo dla niektórych ludzi to może być dużo kwota, ale nic straconego.. możecie
wysyłać sms i wpłacać dowolną ilość pieniędzy na konto bankowe / tu macie dane:

1. Wyślij SMS o treści POMAGAM nr 7126 (1,23 zł z VAT)
2. Wpłać pieniądze na nasze konto bankowe:

25 1140 1010 0000 2581 1800 1001


Wiem, że niektórzy mogą chcieć zasięgnąć więcej informacji na temat całej
akcji, wszystkiego dowiecie się wchodząc na stronę:



Myślę, że to świetny gest i osobiście fajnie się czuję jak w tak prosty sposób
mogę pomóc chorym dzieciakom. Super sprawa! :) także czytajcie i szukajcie
swoich misiów, a póki co przedstawiam wam detektywa Antka..


WARTO POMAGAĆ! 

28 komentarzy :

  1. ja jak tylko będę w rossmanie idę od razu kupić misia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:05

      też tak zrobię chyba :) tzn jeśli będą jeszcze u mnie bo w tamtym roku zabrakło..

      Usuń
  2. Anonimowy13:42

    Nigdy nie pisałaś na blogu o czymś takim, a to nie jest pierwsza akcja. Co się stało, że teraz postanowiłaś? Chodzi o to, że dojrzalsza jesteś i chcesz szerzyć taką pomoc, czy jak? Niech nikt mnie nie zrozumie, ale spodziewałam się czegoś ważnego co dotyczy Ciebie, a nie posta o akcji, o której mówią w tv bądź w gazetach są wzmianki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, bo ten blog ma inną tematykę, aczkolwiek to nie zmienia faktu że jestem jak najbardziej ZA tego typu akcjami :) czy ja wiem czy dojrzalsza.. hm, zawsze byłam za tym aby pomagać ludziom, dla mnie to jest mega ważne!! / są, ale jak widać nie każdy czyta lub ogląda tv często

      Usuń
    2. Anonimowy17:35

      Ale z ręką na sercu powiem Ci, że w tym momencie naprawdę kocham Cię, chociaż to może za duże słowo, więc uwielbiam Cię jako blogerkę. Szanuję bardzo ludzi, którzy wspierają te akcje i próbują je jakoś szerzyć! :)

      Usuń
  3. Ooo, fajny ten misiu. :)
    Może gdy gdzieś zobaczę takiego to też sobie kupię. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam najpierw o tej akcji na stronie Rossmanna. Potem zobaczyłam że nawet reklamują ją. Antek ma świetne wdzianko :D Jeszcze fajną bluzę ma Mela, ale Wiktoria jest ładniejszym misiem. Fajna jest ta akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:31

    Paula a jednak cię przekonałam ;p i mega fajnie że piszesz o tej akcji na na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musiałaś przekonywać :) dawno już o tym wiedziałam!

      Usuń
    2. Anonimowy17:38

      no jasne że tak.

      Usuń
    3. Anonimowy18:00

      Dobry z Ciebie człowiek ;) Tylko brać z Cb przykład ;p

      Usuń
  6. Świetna akcja! ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten misiek : )

    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam jestem sceptycznie nastawiona do tej akcji, ja rozumiem, że oni mogą mówić, że to idzie na potrzebujące dzieci, ale ja osobiście wolałabym dać te 50zł rodzicom chorego dziecka, bo obawiam się, że tvn czerpie jakieś zyski z tego i nie robi tego bezinteresownie, nie odbieraj tego jako hejta, bo to tylko moje zdanie!


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:03

    w pełni popieram! sama kupiłam Felę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:12

    Ile ci zaplacil?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto? nikt mi za nic nie płacił

      Usuń
  12. Śliczny jest ten miś, jestem również całym sercem za wspieraniem takich akcji! :)

    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna akcja! ;D
    Uwielbiam pomagać innym! W naszej szkole robiliśmy kiedyś samodzielnie lalki, które potem inni kupowali! ;D

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się w 100% z tobą że warto pomagać :) ja już wczoraj wysyłałam smsy :)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta akcja jest genialna ! Masz rację w 100 % ;)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. no to fakt, mały gest a może ocalić zycie.. coś o tym wiem;)
    pozdrawiam i super że wspierasz akcję bo już pomogłaś nawet publikując ten post :) pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:31

    spoko ze pomagasz dzieciom,ale moglabys tez cos wspomniec o pomocy zwierzetom,tym ze schroniska albo bezdomnym.w naszym kraju ludzie okropnie traktuja zwierzeta,szczegolnie na wsi gdzie psy sa cale swoje zycie trzymane na lancuchach i przy budzie!slyszalas napewno o tym piesku,ktory zostal postrzelony przez soltysa.powinien gnic w wiezieniu!!!jakie ty masz o tym zdanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko wygram w totka pierwsze co to buduję schronisko.. serio, zwierzęta kocham ponad wszystko i szklą mi się oczy jak widzę w jaki sposób czasem są traktowane.

      Usuń
    2. Anonimowy17:00

      mozna pomagac kupujac np. koszulke z logiem karmimy psiaki,moze wspomnij cos o tym na swoim blogu.jestes spoko

      Usuń
  18. Anonimowy16:57

    Lubisz pomagac ?

    OdpowiedzUsuń