20 grudnia 2013

with my class


Mam teraz chwilę żeby do was napisać. Wcześniej musiałam załatwić kilka spraw, a 
potem Monia zgarnęła mnie do Przasnysza. W tym roku odbyła się ostatnia nasza 
klasowa wigilia! Jakoś nie czuję że minęły te trzy lata z nowymi ludźmi, nauczycielami i
szkołą. Szok.. czas tak szybko leci!! Nie mam dużo czasu, bo jestem z Moniką, więc do
jutra, bo na pewno coś się tutaj pojawi. Miłego oglądania i koniecznie napiszcie jak tam
wasze wigilie klasowe, zawsze chętnie czytam to co piszecie. Miłego odpoczywania.




Nie miałam zbyt wiele czasu żeby coś więcej robić z tymi zdjęciami i je przeglądać,
dlatego dodaję to co mi się nasunęło, żeby nie przedłużać! Jutro z samego rana jadę
do Warszawy, ale biorę laptopa, więc prawdopodobnie będę tu na bieżąco! 

50 komentarzy :

  1. Moja wigilia klasowa była w środę i było świetnie dużo śmiechu i ogl.i cieszę się że na reście wolne od szkoły i święta świeta co raz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:10

    to jest Patka na tych ostatnich zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam pierwszą wigilię z nową klasą i było super :D Mnóstwo zdjęć, śmiesznych zresztą ale mnie na żadnym nie ma bo ja jestem jak ninja XD Chowam się przed nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. czas niestety szybko leci ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. U Mnie wigilia dopiero 10 stycznia! :(
    Widzę , że u Ciebie się udała!
    Spontaniczne zdjęcia się udały! :3
    Miłego wieczoru^^

    blackjuliett.blogspot.com <---- nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Wigilia klasowa była prześwietna :) Mimo że to nasza pierwsza wspólna Wigilia czułam się jakbyśmy wszyscy znali się od zawsze :) Będę ją długo pamiętać! :)
    Bardzo ładne zdjecia, pozytywne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:36

    mogłabyś obracać zdjęcia ? bo strasznie źle się ogląda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:38

    Mogłabyś odwracać zdjęcia? Byo by łątwiej patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, mi się niektóre w ten sposób podobają :)

      Usuń
  9. ja całe liceum nie mam wigilii klasowej, bo moja wychowawczyni mówi że nie będzie nam wigilii robić. ... bo wigilia to dla rodziny a nie klasowa ,dla niej to głupota tak więc moja klasa jako jedyna w szkole jej nie ma -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:38

    Piękne zdjęcia ♥ Moja wygilia była nieziemska!Nie będę się rozpisywać bo wszysto opisane jest na moim blogu ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:46

    kurcze szkoda że nie dodałaś zdjęcia paznokci swoich byłam ciekawe jakie sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAPOMNIAŁAM :( ale mam je nadal, więc spokojnie, bo na pewno się pojawią jutro!

      Usuń
  12. Fajne zdjęcia. Czy mi się wydaje, czy ty masz podobne spodnie do moich ?
    Ciekawy blog, więc zapraszam do mnie ;)
    http://very-dreams.blogspot.com/
    http://angel-full-of-sins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:58

    Czy ta dziewczyna w koku to Pacia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wczoraj miałam swoją wigilię klasową , również ostatnia moja taka szkolna :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ajjaja,ja miałam dzisiaj drugą wigilie, a już tęsknie za moją klasą:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:19

    bardzo dobrze,że nie odwracasz niektórych :) oryginalnie i ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20:21

    Zazdroszcze Ci Warszawy, że tak często tam jedździsz;))


    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy21:06

    Zafundowałaś tymi zdjęciami niezły trening szyi :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:12

    mam takie pytanie odchodzące od tematu jakich obiektywów używasz?
    wesołych świąt i udanego sylwestra :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, używam tamrona 70-300 i kita

      Usuń
  20. ja nie poszłam na wigilię klasową, hehe mam rodzinę w Przasnyszu ;)


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna klasa :)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22:00

    ale Patka jest ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie ty masz piękne długie włosy *.* fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Free Vacations and Fee Cars - Too good to be true or is it?
    Crosss kiing games

    OdpowiedzUsuń
  25. To samo sobie dziś uswiadomilam :/ fajnie sie czyta twojego bloga ! Oczywiście obserwuje :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy10:39

    to wy mieliscie strasznie ładną wigilię jeśli wiesz o co chodzi ;) u nas masakra,głośno,bałagan okropny..chyba że to tylko w gimnazjum tak wygląda. Oby! Pozdrawiam,a notka jak zwykle bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy10:41

    nasza Wigilia spokojna i w sumie udana :) masz już Paula choinkę? Jakieś ozdoby świąteczne? Będzie jakiś post o tym jak udekorujesz pokój,jeśli wogóle? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Natalia11:25

    Doszła już kartka ode mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doszły różne, więc możliwe :)

      Usuń
  30. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy15:35

    Zrobiłaś już zakupy przedświąteczne?

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy15:56

    Moja wigilia utwierdziła mnie tylko w przekonaniu, że mam niezgraną klasę. Było tak nudno, że tylko co chwila zerkałam na zegarek i odliczałam ile do końca. Odbiegając od tematu wiem, że lubisz próbować różnych nowości dlatego mam pytanie znasz jakiś sprawdzony przepis na sałatkę? Chcę z siostrą zrobić coś innego niż tradycyjną sałatkę warzywną, która każdego roku pojawia się na naszym stole. Z góry wielkie dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z piersi kurczaka polecam! przepis na bank jest gdzieś w necie :)

      Usuń
  33. Ja bym chciała ciut dłuższą wigilię, ale i tak była ok :) Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22:39

    te legginsy sa z allegro, cos z nazwa: BLOGERSKIE marmurkowe legginsy ? :> wygodne? moje niezbyt..

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz świetną klasę i pewnie też zgraną :)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    dysia-dysiaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy15:45

    Hey, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Opera, it looks fine
    but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.

    I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, fantastic blog!

    Also visit my web-site LennyVStoen

    OdpowiedzUsuń