21 grudnia 2013

my christmas tree


Aktualnie nie ma mnie w domu, ale postanowiłam, że dodam tego posta. Wczoraj u mnie
w domu zawitała - uwaga!uwaga! - żywa choinka! chyba pierwszy raz.. bo jakoś nigdy
nie byliśmy do nich przekonani. Spadające igły i te sprawy, ale obecnie u nas w domu
stoi sobie właśnie taka mała, ładna choina! Wczoraj koło południa udało mi się jeszcze
zrobić babeczki dla moich chłopaków. Tym razem postawiłam na orzechy i czekoladę.
A JAK U WAS Z CHOINKĄ? CZEKACIE DO ŚWIĄT Z JEJ UBIERANIEM, CZY ROBICIE TO DUŻO
WCZEŚNIEJ? A MOŻE KTOŚ Z WAS WCALE NIE UBIERA TRADYCYJNEGO DRZEWKA? :)




Uwielbiam zapach pieczenia! Jak tylko wrócę z Warszawy, bierzemy się z mamą
za wypieki i tworzenie różnych, pysznych dań świątecznych. Najgorsze jest to,
że obydwie nie przepadamy za gotowaniem, co dla was może być dziwne ze względu
na ogromną ilość żarcia u mnie na blogu, ale serio kuchnia to nie jest moja mocna strona!

44 komentarze :

  1. też już mam choinkę,ale w tym roku mieliśmy problem bo było ich mało :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna choinka ♥
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. choinka wyglada pięknie ! Babeczki też :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te babeczki, ja mam w domu taką choinkę w kształcie stożka i na niej są różne ozdoby i lampki hehe


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne zdjecia <3 kiedy wracasz do domu?

    juka-juku.blogspot.com skom? ja obserwuje od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. My co roku mamy żywą choinkę, ale moja mama brzydko ją ozdabia :P

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia.Ja choinkę chyba w poniedziałek ubieram:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że lubisz piec babeczki :D nieźle Ci wychodzą!
    a drzewko jest śliczne! U mnie zawsze były żywe choinki aż do sufitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13:19

    W moim domu tez bedzie zywa choinka i tez pierwszy raz.Strasznie mnie to denerwuje bo pewnie igly beda wszedzie-,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:27

      jak trafisz na starą to będzie pełno a jak na taką dobrą serio to praktycznie wcale :)

      Usuń
  10. ładne drzewko :) u mnie już kilka dni stoi choinka :)
    pozytywne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka łądna! U mnie będzie dopiero w Wigilię ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczna choinka <3
    ja tez uwielbiam zapach pieczenia!

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna choinka! (:
    zapraszam:http://julia-julson.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wczoraj ubrałam :) Też nigdy nie miałam żywej choinki w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:37

    Ja zawsze ubieram w ostatnia niedziele przed wigilia i jest to niestety sztuczna choinka ;x spędzasz wigilie z chłopakami w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie.. już jestem u siebie :) po świętach mam 8-nastkę, więc nie dam rady do nich jechać, ale zastanowię się nad tym jeszcze przed sylwkiem

      Usuń
  16. Na zdjęciu w bombce, najlepszy jest mistrz drugiego planu w szlafroku, tak uroczo :)

    U mnie w domu choinka będzie ubierana dziś lub jutro, od zawsze ta sama, sztuczna, piękna choinka, i złoto-czerwone bombki i lampki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17:34

    magiczna ta twoja żywa choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:00

    a kiedy wracasz z Warszawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18:00

    paznokcie dodaj

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia :) ja zawsze miałam żywą choinkę i nie wyobrażam sobie innej, sztuczna nie ma takiego cudownego zapachu, który wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda, że u mnie nie ma żywej choinki, bo moja mama rz kupiła i powiedziała, że nigdy więcej, bo musiała codziennie odkurzać przez te sypiące się igły, które były poroznoszone po całym domu
    proszę was wszystkich o klikanie w linki podane w tym poście http://enemiesblogs.blogspot.com/2013/12/211213-vogueccom.html kto napisze mi o tym w komentarzu tego wypromuję w następnym poście!

    OdpowiedzUsuń
  22. mogłabyś dać przepis na te babeczki, wyglądają przepysznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22:55

    wiem, że to pytanie nie będzie do tematu twojego posta, za co przepraszam, ale jestem strasznie ciekawa, który aparat jest lepszy Twoim zdaniem (sony czy canon) ? bo planuje kupno, i kompletnie się na tym nie znam, mam nadzieję że pomożesz. pozdrawiam i wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi, że nie do tematu! :) spokojnie, każdemu odpowiada co innego, obojętnie na co się zdecydujesz, tylko jeśli już miałabyś wybierać to nie kupuj tych " lepszych " - bo tam wszystko trzeba ustawiać ręcznie ;) żeby nauczyć się choć trochę fotografować, to według mnie nie trzeba drogiego aparatu :)

      Usuń
  24. jak zawsze babeczki wyglądają pysznie :) u mnie odkąd pamiętam jest żywa choinka, ale w tym roku coś felerna bo cztery razy już się obaliła, hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie choinka jak najbardziej ubrana,a twoja żywa jest prześliczna <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie nigdy jeszcze nie było sztucznej choinki. Zazwyczaj jest taka z długimi igłami, ale taką podobną do twojej też mieliśmy. Szkoda tylko że dopiero na 24 ją ubieramy :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy09:12

    Haha w tle mamcia w szlafroku nadzoruje. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy11:56

    ta choinka w twoi domu czy Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie wyobrażam sobie świąt bez żywej choinki, którą zawsze z mamą ubieramy na czerwono. U mnie stoi już od wczoraj. Niestety znów nam się przewróciła... na szczęście dużo bombek się nie zbiło. Rano kupiliśmy nowy stojak, więc mam nadzieję, że już więcej nie będziemy jej zbierać z podłogi..
    Uwielbiam Twojego bloga, robisz świetne zdjęcia ;)
    http://rocovcoco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jeeej, jakie cudowne zdjęcia o.o <3 :) Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy12:57

    mam pytanie odnoście sheinside.com
    Czy przesyłka do Polski jest darmowa?

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba sama muszę spróbować zrobić takie babeczki :)

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14:50

    U nas zawsze żywa:) bez choinki nie wyobrażam sobie świąt!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dzisiaj stroiłam choinkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Magicznie! W kazdym domu powinna tryskac taka energia, milosc i poswiecenie do dzialania, w te Swieta!

    Wesolych Swiat! Buziaki !
    Pozdrawiam i zapraszam <3

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń