23 grudnia 2013

decorations


Rano jak tylko wstałam, dziewczyny wyciągnęły mnie na zakupy. Stwierdziłam że to nie
jest taki zły pomysł, tym bardziej że potrzebowałam kilku drobiazgów w związku ze
świętami. Jak wróciłam, umyłam okno, ogarnęłam w domu i aktualnie czekam na moją
mamę, bo niestety jeszcze dzisiaj jest w pracy... myślę że dziś czeka nas sporo pracy!
Jutro nie wyrobimy się ze wszystkim i jeśli uda mi się tu wpaść, to pewnie przed 
samym pójściem do babci. U mnie ( nie wiem dlaczego ) zawsze zostawia się sprawy
związane ze świętami na ostatnią chwilę, haha. W międzyczasie jak sprzątałam udało
mi się zrobić kilka dekoracji do domu, przez które jeszcze bardziej wkręcam się w 
świąteczny nastrój! W tym roku nie upiekłam pierników. Stwierdziłam że z nich 
zrezygnuję, bo zupełnie nie mam do tego ręki. Ale w to miejsce mamy zamiar zrobić
coś innego, o wiele pyszniejszego, niż oklepane, tradycyjne pierniki. Nawet się nie
pytam, bo zapewne każdy z was ma swoje ulubione, świąteczne potrawy? Ja kocham
pierogi z kapustą i grzybami, kluski z makiem ( bez rodzynek ) i karpia, mimo tych
okropnych, duszących ości.. grrr. Powoli zaczynam wkręcać się w nastrój związany ze
świętami! Wiem, że jutro cały dzień będę pomagała w domu, dlatego jeszcze dzisiaj
muszę uporać się z dodanie zdjęć z ostatnich sesji zdjęciowych jakie zrobiłam. 




Moim numerem jeden każdego roku są pomarańcze, na które nabijam goździki! 
Nie dość że pachną tak bardzo świątecznie, to również dobrze wyglądają. 

A wy macie jakieś ciekawe pomysły na dekoracje świąteczne? 

38 komentarzy :

  1. Świetne pomysły na deko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi gałązkami w słoiku.Moja mama by mnie zabiłą gdybym się zwinęła na zkaupy, zmaist pomagać haha :D

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. moim wymysłem w tegoroczne święta jest ozdobiona styropianowa choinka :) ślicznie wygląda <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł z mandarynkami i gałęziami :))

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:44

      to pomarańcze :) mandarynki są nieco mniejsze :) + NAPISAŁA W POŚCIE,ŻE TO POMARAŃCZE :)

      Usuń
  5. Anonimowy19:35

    Czy ten pomysł z gałązkami w słojach zaczerpnięty od Beaty?

    Wesołych Świąt Paula! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:17

      też sobie zadałam te pytanie :D

      Usuń
  6. Fajne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:43

    Oooo jest i moja kartka świąteczna! Pozdrawiam cieplutko :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zawsze mam pokój ustrojony lampkami, od razu można poczuć taką fajną magie. :D Mmm, narobiłaś mi smaku na kakao.. Muszę iść sobie zaraz zrobić.! :D Życzę Ci Wesołych, Spokojnych I Rodzinnych Świąt *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. te gałązki dają fajny efekt :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:53

    Spedzasz wigilie z Kinga?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:53

    Czemu nie sprzatasz calego domu tylko swoj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam innego domu niż ten który dzielę z mamą

      Usuń
    2. Anonimowy22:02

      chodziło mi, że sprzątasz tylko swój pokój, a nie cały dom :)

      Usuń
  12. Te gałązki w słoiku robiła też Becia :)
    A fajny pomysł z tymi pomarańczami :)
    Kakao wygląda pysznie
    Życzę ci udanych Świąt i pogodnego sylwestra : )))

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem ładnie wyglądają takie sztuczne prezenty porozkładane po pokoju czyli jakieś puste kartony owinięte w papier prezentowy


    http://enemiesblogs.blogspot.com/2013/12/211213-vogueccom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama ma zamiar zamiast tradycyjnej ryby zrobić rybę po japońsku. Jest przepyszna! Kiedyś zrobiła ją na wigilię w pracy i wszystkie się tym zachwycały. W moim pokoju też mam lampki.
    Ja udekoruję jakoś świątecznie moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napewno zajelo to pare godzin jak i duzo poswiecenia za co podziwiam! dlatego i efekt jest nieziemski!
    U mnie rowniez Swieta i dekoracje ida pelna para, dlatego lampeczki w oknach, choinka i prezenty sa juz gotowe!

    Pozdrawiam!

    Buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne dekoracje :) o tak, moją ulubioną potrawą są krokiety z pieczarką, pyszotka! :)

    W tym miejscu chciałabym Ci życzyć Wesołych, pełnych nadzieji, radości, miłości i pokoju Świąt! Trzymaj się cieplutko! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ozdoby i zdjęcia! <3 Ja uwielbiam piec i ozdabiać pierniki. Co do karpia nie jem go już od kilku lat, bo mam traumę, kiedyś połknęłam ość i kilka godzin się z nią męczyłam, coś okropnego.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie dekoracje w pokoju dają poczuć magie świąt.
    Za oknem znowu brak białego puchu, dlatego zrobiłem po raz pierwszy sam dekoracje w pokoju.
    Pod moją niewielką choinkę na meblach położyłem stos gałązek z prawdziwej choinki i delikatnie posypałem watą.
    No i obowiązkowo - kolorowe światełka. :)

    PS: Śliczne są te twoje dekoracje, pomysł z mandarynkami wykorzystałem z rodzinką rok temu. Gwarantuje, że zapach goździków, będzie wbijał się we wszystkie części ciała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne dekoracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też zawsze robię to samo z goździkami i pomarańcza :)
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22:00

    oo inspiracja od Beci ? :) bo Beata też robiła takie kakao ii ten ustrój :)
    dobre jest kakao z piankami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyyyyyszne, jakieś z internetu :)

      Usuń
  22. Uwielbiam zapach cynamonu, ponieważ kojarzy mi się ze świętami. Tak więc kupiłam kadzidełka/pachnące patyczki czy jak to tam się nazywa. Nagle cały mój pokój zaczął walić, bo nie pachnieć, tym cynamonem. Co za dużo to niezdrowo! haha
    Gdzie kupiłaś te małe pianki? Szukałam ich chyba wszędzie i nigdzie nie mogłam znaleźć :)
    Zapraszam: bukaziom.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22:45

    ja mam pełno świeczników i świeczek w pokoiku ;D i standardowo na karniszu lampki ;)
    WESOLYCH! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. moja babcia też robiła te pomarańcze z goździkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy10:29

    Ja nie lubie wykonywac dekoracji , wgl nic nie dekoruje tylko choinke, a Ty jakie masz ozdoby w pokoju ?

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie niestety brakuje tych świątecznych dekoracji ;) A czekolada oreo jest przepyszna! <3
    Śliczne ozdoby, Wesołych Świąt! :))
    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ozdoby! Ja tam najbardziej lubię pierogi <3 co powiesz na wspólna obserwacje??http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie ci to wyszło ;)
    Ja też zrobiłam pomarańcze z goździkami, od razu jak zobaczyłam ten post to poleciałam do sklepu po goździki i tak właśnie powstały u mnie te przepiękne ozdoby, jednak ich zapach jak dla mnie nie jest zbyt ciekawy ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, możesz zobaczyć jak wyszły mi pomarańczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia i ozdoby ! :)
    wika-wikkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesołych Swiat <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń