15 grudnia 2013

with friends


Jestem taaaaaaaaka niewyspana.. wczoraj coś koło 3:30 dopiero ustawiałam sobie budzik
na dziś rano, bo przecież miałam być aktualnie w Białymstoku, ale tak wyszło że nie 
dałam rady się obudzić, poza tym gardło i katar nie dawały mi spokoju. Teraz jestem już
u siebie w domu i za moment idę jeść i zrobić zadania na korki, tak bardzo się nie chce!
Wczoraj pojechałam z Darią po Pacię i poszłyśmy na zakupy, obżarłam się strasznie przez
co do tej pory nie mogę spojrzeć na słodycze.. ale czekoladę milki OREO - polecam wam.
Jutro już poniedziałek.. te tygodnie tak szybko lecą, przecież na dniach wystawienie 
ocen - za pasem święta - potem sylwester - a dalej to poleci do matury już szybko...
NIE! Nie chcę o tym nawet myśleć. Pokażę wam krótką fotorelację, a w tygodniu mam
zamiar dodać bardzo ważnego dla mnie posta, więc koło środy/czwartku postarajcie się
być tu jak najliczniej się da. Muszę napisać o czymś cholernie ważnym, ale póki co
przeglądajcie sobie zdjęcia, a ja dopijam herbatę i lecę odrabiać z matematyki.




Daria zaserwowała mi wczoraj tyle żarcia, że potem przez godzinę nie byłam
w stanie wstać z fotela! Kurcze, cieszę się że spędziłam z nimi ten weekend,
pogadałyśmy, pośmiałyśmy się i jakoś tak jest mi dużo lepiej!

51 komentarzy :

  1. ale dobre rzeczy miałyście do jedzenia <3 deser
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥ . Świetny post! < 3 . Obserwuję < 3 .
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog oraz info! : * : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Gorąco : *

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny kolor obudowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pyszności*o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:54

    ale ty jesteś piękna :)) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:11

    Co to za telefon ten w zielonym etui?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:23

      Iphone 4 chyba

      Usuń
    2. Anonimowy00:35

      nie wiesz gdzie Pacia dorwała te etui? :) mogłabyś zapytać?:)

      Usuń
  8. Jakie pyszności tam mieliście. Ślinka cieknie xD
    Milka z oreo jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile słodkości <3 mniaaam ;))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaww, aż się głodna zrobiłam. :o

    OdpowiedzUsuń
  11. lody <3
    Genialny wygląd bloga :)

    mój blog ♥ (klik)

    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś tu u Ciebie coraz bardziej kulinarnie :D I dobrze, wszystko wygląda pysznie, sama mam ochotę na takie coś :)
    Czekam na środę w takim razie ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ile pyszności *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:28

    jaki jest przepis na tą sałatkę? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka postów temu podawałam fajny przepis na sałatkę :)

      Usuń
    2. Anonimowy16:53

      ale to jest inna sałatka

      Usuń
    3. Anonimowy14:45

      ale napisała, że podawała przepis na FAJNĄ sałatkę, a nie, że na konkretnie tą :)

      Usuń
    4. Anonimowy15:50

      dodaj do tego fete i masz podobna ;d

      Usuń
    5. Anonimowy18:40

      właśnie i chodzi o konkretnie tą :)

      Usuń
  15. o tak MILKA OREO jest pyszna, ale najbardziej i tak preferuje DAIM, albo z RYŻEM, pyszooootka! :) fajne takie babskie spotkania i jak zawsze widzę same pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:37

    kto jest na 5 zdjęciu w rogu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:44

    jaki pacia ma tel?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:46

    pacia ma insta ? jesli tak to podaj prosze

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnóstwo pyszności.
    Z niecierpliwością czekam na tego mega ważnego posta!
    Miłego uczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Milka OREO rządzi xd Ładne zdjęcia :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mam pytanie.
    kiedy ściągałaś aparat to cieszyłaś się czy raczej było Ci przykro, że już go nie będziesz miała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszyłam się, nie było zbyt wygodnie

      Usuń
  22. same pyszności xD


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba lubisz gotować :D

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:40

    pacia ma chlopaka ? ile z nim jest?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:32

    Hej jeżeli mogę się zapytać to jaki model telefonu posiadasz ? Czy jest on dobry ? Jaki poleciłabyś najbardziej ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam teraz sony u, ale zmieniam chyba niebawem :) znudził mi się ten telefon

      Usuń
    2. Anonimowy15:06

      jaki byś chciała ?

      Usuń
  26. Świetna fotorelacja! :-) Ja się już nie mogę doczekać tych świąt. Mam dość szkoły. :c Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy15:26

    Będziesz miała jakieś 2 na półrocze w szkole ?

    OdpowiedzUsuń
  28. skąd case na iphona? szukam takiego;))

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog:)
    zaczynam prowadzić bloga o fotografi! jesli wejdziesz, zobaczysz.. bedzie mi bardzo miło!
    z góry dziękuje! http://empire-of-impressions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mmmmm... ale pysznosci !

    youngster-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy19:23

    takie spotkania są zawsze udane. :)
    śliczny sweterek!

    http://eloswagbro.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy21:05

    jest adwent a Wy pijecie alkohol? ręce i nogi opadają

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16:55

    To byla jakas imprexa czy zwykly babski wieczor?

    OdpowiedzUsuń