13 grudnia 2013

backing time


Niby piątek 13, przesądy, zły dzień - tragedia - coś strasznego! Nie, otóż już
pomijając fakt że nie wierzę w przesądy typu: Nie przechodź przez środek słupa 
elektrycznego, bo będzie nieszczęście, to dzisiejszy dzień również utwierdził mnie w
przekonaniu, że w takie głupoty nie warto wierzyć. Może to trochę dlatego, że dzisiaj
mamy piątek, ale serio bardzo dobrze się czuję i ten dzień był chyba jednym z moich
lepszych w ostatnim czasie.




Aktualnie słucham sobie muzyki i odpoczywam po całym tygodniu! Jutro bardzo będę się
starała coś tu napisać, mam nadzieję, że mi się uda.. jak wam minął ten tydzień? 

44 komentarze :

  1. Kurde twój blog jest uroczy! : * Prześliczne zdjęcia ♥ . Obserwuję < 3 .
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie wierzę w te przesądy. ;)
    Babeczki wyglądają pysznieeeee! ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają te babeczki. ;)

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:40

    Monia daleko od Ciebie mieszka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:43

    po co jedziesz do Białegostoku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mini trip ze znajomymi od rolek :) jadę robić zdjęcia i odpocząć

      Usuń
  6. A co to za pyszny krem na babezkach ? Podzielisz sie przepisem z nami :)?? wygladaja smakowicie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie wierzę w przesądy i dzień dzisiejszy był dobry do 21 godz. Bo potem odkleił mi się zamek z aparatu i nie wiem czy mam dzwonić do ortodonty(a kawałek mam), a on jest tak tylko raz na tydzień, czy czekać do następnej wizyty czyli do 9 stycznia. No i przed chwilą myszka mi się popsuła -.- Na szczęście jest jeszcze ta wbudowana w laptop ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22:02

    Jesteś taka zabiegana .. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:43

      Haha, śmierdzi ironią na kilometr :D

      Usuń
  9. Anonimowy22:27

    Jak wchodze na Twojego bloga mam wrazenie ze opisujesz moje zycie.Serio.Szkola, szkola, szkola, szkola a no i bym zapomniala o szkole -,- I duzo innych rownie waznych spraw do zalatwienia.
    A tak z innej beczki tej przyjemniejszej.Podoba ci sie piosenka Eminema z Rihanna Monster?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłodniałam przez te babeczki ;D
    http://mikaaach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tydzień ogólnie był dość męczący, może to przez pogodę ;)
    Babeczki wyglądają pysznie, jak wszystkie kulinarne pyszności, które dodajesz ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mi ten tydzień miną o k r o p n i e ! ale widze ze nie jestem sama ;)
    gabu-babu.blogspod.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, lubie Twoje wyroby :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Babeczki wyglądają pysznie :3
    Dzisiaj miałam dobry dzień i nawet luźny jeśli chodzi o lekcje. Tydzień był ogółem dość luźny, ale sprawdzian z chemii, rosyjskiego, fizyki i matematyki w następnym tygodniu mnie przeraża O.O

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy09:09

    Tęsknie za twoimi wpisami gdzie dawalas tyyyyle zdjęć ale rozumiem że masz sporo na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również za tym tęsknię, ale jeszcze to wróci!!!!!!!!!! nie ma się co martwić, ten ciężki czas jest do przeżycia

      Usuń
  16. Anonimowy09:09

    zrobiłas mi smaka na babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy09:11

    Paula czuć już u ciebie w domu święta? Są już jakieś plany,przygotowania? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuć wszędzie, ale nie u mnie w domu, z mamą nas ciągle nie ma i jakoś czasu brak, ale myślę że czym bliżej, to tym bardziej będzie czuć

      Usuń
  18. Ślicznie wyglądały babeczki udekorowane,ciekawe czy też tak smakowały! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wyglądają! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. aż chce się robić takie babeczki ;p

    http://tutajsiedzieje.blogspot.com zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:03

    babeczki robisz z gotowców ze sklepu? czy masz swoj przepis ze skladnikami ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też nie wierzę w przesądy, narobiłaś mi ochoty na babeczki <3



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pracowicie. Weekend również taki się zapowiada. Ostatnie poprawki w semestrze, kilka sprawdzianów. Jak dobrze, że to już ostatni tydzień w szkole tego roku. Trzymam kciuki żeby Ci się wszystko udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mówiłam już że zazdroszczę Ci urody :c
    Babeczki musiały być pyszne... zjadłabym :(


    zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy14:21

    Bardzo słabo ;x ten tydzien a zwlaszcza piatek to najgorszy dzien w tym roku... ja sie urodzilam 13 w pt i chyba pech mnie nie ominie... wyjezdzasz gdzies na swieta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, za tydzień będę w Warszawie i pewnie coś ustalimy z rodzinką :)

      Usuń
  26. Jeeeju, zjadłabym takie babeczki ♥ Ja swoje będę robić dopiero na piątkową wigilię klasową :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie pyszności! Mi tydzień minął leniwie - byłam chora i mogłam trochę odpocząć od szkoły :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. głodna się zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zjadłabym sobie teraz babeczki, mniam mniam<3
    Też nie wierzę w piątek trzynastego, mi zleciał bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy14:34

    podasz przepis na babeczki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale pysznie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja teraz mam ciężki tydzień:/ pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń