8 listopada 2013

przygotowania


Jestem! Tak.. wreszcie się zjawiam. Cały tydzień trochę mnie przygniótł, ale dzisiaj już
w pełni na luzie, mogę do was napisać. Wczoraj koło 17/18 pojechałam pomóc wraz z 
kilkoma innymi osobami w przygotowaniu sali na dzisiejszy wieczór. Najgorsze były te
pękające balony.. których rzekomo miało być sto, a dam sobie uciąć rękę że nie było
tylu. Ale jakoś się udało je rozmieścić, a przy okazji mogliśmy się trochę pośmiać, nawet
posłuchać muzyki i potańczyć! Wszystkiego po trochu. 




Nie wiem dlaczego znowu zjadło jakość..  Strasznie mnie to wnerwia. Nie
chcę dodawać zbyt dużej ilości zdjęć, by nie zdradzić jak wygląda sala po 
naszych dokonaniach. Dlatego proszę, czekajcie cierpliwie na stos zdjęć z urodzin.

JAK WAM MINĄŁ TEN TYDZIEŃ ?

30 komentarzy :

  1. BAW SIĘ DOBRZE! :)

    ten tydzień był strasznie ciężki, ale naszczęście już dobiega końca do tego w następnym nie mam w ogóle zajęć na uczelni tylko praca zostaje, ufff... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, nie mogę się doczekać zdjeć całej sali <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyłam myślą "Aby do piątku". Strasznie dużo mamy w następnym tygodniu kartkówek i sprawdzianów.
    Świetna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baw się dobrze ;) ostatnie zdjęcie mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:14

    Beznadziejnie. Mialas kiedysnalbo bd miala staly aparat na zeby?

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę świetnej zabawy!
    Śliczne zdjęcia ;)

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej zabawy, na pewno będzie świetnie, czekam na zdjęcia.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11:46

    jak bylo na 18stce? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłej zabawy! :3

    Obserwujemy?:) Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie w komentarzu!:)
    http://dosia-dosiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12:22

    kiedy post ze zdjeciami z osiemnastki ? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ty jesteś śliczna *.*
    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy16:28

    te zdjęcia robiłaś z lampą błyskową? czy bez? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia ;)
    Paula, proszę Cię odpowiedz.
    Jak wygląda Twoja współpraca z firmą SheInside.

    Czy musisz cokolwiek płacić?

    OdpowiedzUsuń
  15. Tydzień okej :)
    Bawcie się dobrze :D
    ______________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. udanej zabawy :))
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. napewno wygląda świetnie *-*

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy00:20

    Gdzie kupiłaś kurtkę? :))))))
    kiedy? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanej zabawy! ;)
    Fajne zdjęcia. :D

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy10:06

    Mam nadzieję, że mi odpowiesz :) Na la moda, musisz podawać swoje konto bankowe, żeby się zweryfikować, czy coś w tym stylu ? Czy można, tak jak na allegro załatwiać wszystko na pay U ? Z góry dziękuję za odpowiedź :* Miłej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15:23

    Sala w Fijałkowie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha musiało być świetnie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń