26 listopada 2013

prosto i smacznie!


Dzisiaj chcę wam pokazać prosty przepis na pyszną sałatkę! Często zdarza się, że nie mam
czasu przygotować sobie czegoś więcej, dlatego taka lekka przegrycha to świetny pomysł!
Wszystkie składniki znajdziecie w lidlu. Ogólnie jeśli mam być szczera, to polskie markety
do mnie nie przemawiają, ale niestety coś trzeba kupować, więc najczęściej wybieram
właśnie ten. zazwyczaj wszystko co lubię jeść się tam znajduje i często wrzucają na sklep
jakieś interesujące przekąski! Dzięki temu miałam okazję zjeść makaroniki :) no nic, bo
jak zawsze odbiegam od tematu.. więc potrzebujecie:

- świeże warzywa (wedle gustu), ja wybieram pomidory koktajlowe, ogórek zielony,
paprykę, czasem dodaję kukurydzę i groszek, no i koniecznie!! - sałata, w lidlu jest
fajnie zapakowana i mi starcza akurat na porcję dla mnie i dla mamy, są różne rodzaje

- słonecznik bez soli, wyłuskany - dodaje posmaku i przyjemnie się do gryzie

- zalewka do sałatek, wedle życzenia - ją również znajdziecie w lidlu! 


Reszta to już prosta sprawa, w większą miskę wrzucamy składniki, kolejność nie 
jest ważna, ale ja zazwyczaj zaczynam od sałaty, a kończę na zalewce. Jak tego
użyć macie napisane na opakowaniu. Myślę, że to jedno z najprostszych, szybkich
sposobów na w miarę zdrowe, dobre żarcie! Jeśli macie jakieś swoje, fajne,
proste przepisy to piszcie! Jestem otwarta na wasze propozycje i chętnie je
w mojej kuchni wypróbuję. Więc bierzcie się do pracy i smacznego! pomyślałam
że napiszę tego posta, bo często pytacie się co jadam, w jakich ilościach itp.
Otóż.. nie jem dużo. Ja mam takie "fazy", jakiś czas jem dużo, później mniej, 
potem znów dużo i tak ciągle. Ale od jakiegoś czasu patrzę na to co wkładam sobie
do ust i rezygnuję z chipsów, słodyczy.. w sumie to ograniczam się do kawy i
czegoś na ząb i oczywiście NIE CODZIENNIE.


41 komentarzy :

  1. możecie pisać aż tyle?
    My mamy:
    wt. polski pp
    śr. matma pp
    czw. obcy pp
    pt. jeden wybrany przedmiot (pp lub pr)
    Sałatka to świetny pomysł, chociaż mam wątpliwości co to warzyw z plastiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:13

      i u mnie w pt tylko jeden przedmiot wybrany....

      Usuń
  2. Jak zobaczyłam odpowiedzi z polskiego to już się tak nie cieszyłam... porażka. A jutro będzie jeszcze gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznieee.! ;)
    Powodzenia jutro na matematyce!
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:40

    Wyjdź za mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam!Uwielbiam tego typu sałatki;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! ♥
    Dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia <3
    głodna się zrobiłam,uwielbiam tą sałatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za "zielskiem" jak ja to mówię, ale wygląda apetycznie. Koniecznie z koleżanką musimy sobie taki mix zrobić. Wow, dwa języki, podziwiam i powodzenia życzę na reszcie matur! :-) uff... jak ja się cieszę, że nie musiałam zdawać matmy bo dla mnie to czarna magia :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:36

    Taka salatke to ja mam codziennie do obiadu.nie wyobrazam sobie zeby jej nie zjesc jakiegos dnia.jak nie pasuje do obiadu to na kolacje.tylko ja nie przepadam za pomidorami w salatkach bo robi sie taki mega miekki i oblesny (?).naogol jest to papryka ogorek swiezy salata i to yyle takie sa najlepsze plus sos koperkowo ziolowybale ja preferuje te sosy z biedry a nie z knora np.. moja mama czesto tez robi swoj sos jakby musztarda cukier ocet sol pieprz.

    POWODZENIA Z MATURA.Ja dopiero jestem w 3gim ale wiem ze lada moment to ja bede miec mature-,-'i tez nie nawidze matmy! Ale wczoraj choc nic nie kumalam to dostalam ze sprawdzianu 3 a dla mnie to jest wyczyn haha
    Trzymam kciuki.Dasz rade.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:37

    Taka salatke to ja mam codziennie do obiadu.nie wyobrazam sobie zeby jej nie zjesc jakiegos dnia.jak nie pasuje do obiadu to na kolacje.tylko ja nie przepadam za pomidorami w salatkach bo robi sie taki mega miekki i oblesny (?).naogol jest to papryka ogorek swiezy salata i to yyle takie sa najlepsze plus sos koperkowo ziolowybale ja preferuje te sosy z biedry a nie z knora np.. moja mama czesto tez robi swoj sos jakby musztarda cukier ocet sol pieprz.

    POWODZENIA Z MATURA.Ja dopiero jestem w 3gim ale wiem ze lada moment to ja bede miec mature-,-'i tez nie nawidze matmy! Ale wczoraj choc nic nie kumalam to dostalam ze sprawdzianu 3 a dla mnie to jest wyczyn haha
    Trzymam kciuki.Dasz rade.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowicie wygląda :>

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, zjadłabym coś tak zdrowego :)
    Powodzenia jutro :)
    _________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia jutro! u mnie taka sałatka zazwyczaj jest do drugiego dania :>

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie jeszcze tylko jutrzejsza matematyka, bo z języków i dodatkowych przedmiotów nie mamy.. ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda przepysznie :*

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:47

    Jaki jest Twoj ulubiony przedmiot ?

    OdpowiedzUsuń
  18. ummm pycha, ale jestem zbyt leniwa żeby sobie zrobić xd


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15:42

    Dlaczego nie przemawiają do Ciebie polskie markety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jest mały wybór i nie ma nic co by mi w 100% odpowiadało, wszędzie jedno i to samo

      Usuń
    2. Anonimowy20:26

      tylko,że większość "polskich" marketów,nie pochodzi z polski,więc błędne rozumowanie.

      Usuń
  20. Anonimowy16:07

    mam pytanie, jak znajdziesz czas to zrobisz ten post z odpowiedziami Twojej mamy o Tobie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! obecnie serio ani ja, ani moja mama nie narzekamy na brak zajęć

      Usuń
    2. Anonimowy22:06

      rozumiem, to nie jest ważne, ale tylko się pytam, ponieważ jestem ciekawa odpowiedzi Twojej mamy :)

      Usuń
  21. Ja uwielbiam gyrosa. Tylko nie takiego ułożonego warstwami tylko wszystko wymieszany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:07

    orginalnoscia nie grzeszysz

    OdpowiedzUsuń
  23. ja robię dokładnie taką samą sałatkę tylko nie dodaję pestek słonecznika, ale dodaję ser feta :)) Pyszności !

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy22:55

    Ja robię podobną sałatkę, tylko nie dodaję pestek słonecznika tylko rukole i ser feta i mocarella. Pyszne, spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  25. robię tak samo, tylko zamiast słonecznika fetę lub mozzarellę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy16:44

    Sałata,ogórek,pomidor,cebula,groszek do tego olej sól pieprz bazylia oregano. Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piszesz, że od jakiegoś czasu uważasz na to co wkładasz sobie co ust a na głównej stronie twojego bloga są kawy/czekolady z bitą śmietaną i piankami, 2x pizze, oponki, naleśniki z nutellą, lody XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że całe moje życie chyba znasz haha

      Usuń
  28. Anonimowy17:36

    http://1.bp.blogspot.com/-EzCaBBVJgXY/UfvXUR1SSuI/AAAAAAAAPkI/HfCooMmYE_M/s1600/_DSC0125.JPG
    jak zrobilas taki efekt zdjęcia????????<3 :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy18:35

    zawsze bylam ciekawa co Cię tak inspiruje w Eminemie, dlaczego tak lubisz i cenisz Jego osobę i Jego muzykę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, jego całokształt, to jak postrzega świat, jakie ma podejście do wszystkiego, mam szacunek za muzykę którą tworzy, za to co potrafi :)

      Usuń
    2. Anonimowy22:46

      Bo ma tzw. "wyjebane"? Inspirujesz się nim?

      Usuń
  30. Także lubię lidla, skorzystam z przeposu :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy15:30

    Valuable info. Lucky me I discovered your web site
    accidentally, and I'm shocked why this accident didn't
    happened in advance! I bookmarked it.

    Feel free to visit my web site ... CarleyYHarriss

    OdpowiedzUsuń