25 listopada 2013

learning


Niedawno wróciłam ze szkoły, w poniedziałki na szczęście mam tylko 3 lekcje, przez co
weekend nie jest mi straszny! niestety, dzisiaj muszę trochę przysiąść do książek. Jutro
próbna z polskiego.. w sumie to nie wiem jak się do tego przygotować, bo nie kupiłam 
jeszcze repetytorium, a streszczenia lektur dopiero zamówiłam. Czekam na obiad, a po
obiedzie wypadałoby zajrzeć. Dzisiaj dorwałam ( chyba w zielonym ) wreszcie moje
kochane mini-pianki i wypiłam w domu gorące kakao do którego je wrzuciłam. 




Czas brać się do roboty! Wszystko jak zwykle na ostatnią chwilę, czy
ktoś z was też od jutra będzie zmagał się z próbnymi? 

64 komentarze :

  1. Ja również nie wiem co mam powtórzyć. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak uwielbiam słodycze, tak za piankami nie przepadam w ogóle ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. tak,niestety ja :(

    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. eh, próbne również przede mną :) powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety ja też się będę z nimi zmagać -.- i jeszcze 5.12 mam próbną z biologi ; /

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie za niedługo czekają próbne testy gimnazjalne ;(


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:22

    Moja siostra też jutro zaczyna próbne matury. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam♥
    Zaraz pójdę sobie zrobić kakao!Powodzenia jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:45

    powodzenia Plapa! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:46

    czytasz Cosmopolitana ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to tak jak ja, ale to tylko próbne damy radę sprawdzimy się <3
    ps. hihihi mamy tak samo na nazwisko<3

    OdpowiedzUsuń
  12. też sobie takie robię :) jutro wszyscy siedzimy na próbnych wiec powodzenia :)
    noemisoul.blogspot.com
    lulemino.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście nie:))
    Powodzenia!;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci, że tak wcześnie kończysz!
    Powodzenia ;))

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia, ja jeszcze mam trochę czasu do matury ^^ teraz czeka mnie nauka z biologii i podstaw architektury :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16:15

    Ja mam próbne dopiero na początku stycznia. Good luck :) Jestem ciekawa, jakie będą tematy na waszym jutrzejszym polskim.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia :* !
    __________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że na polski nie da się nauczyć. Trzeba się orientować tylko co w jakiej lekturze jest. Viel Glück! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy16:57

    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia!<3

    http://be-angie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17:13

    Paula mam pytanie co do ostatniego zdjęcia. Gdzie kupiłaś tą książkę u góry matura 2014 z matematyki ( testy i arkusze z odpowiedziami )? Znam ten ból, mnie też jutro czekają próbne, a najgorsze że nie wiadomo czego się spodziewać. Oby tylko przeżyć ten tydzień i o więcej nie proszę. Take care!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go od pani ze szkoły, nie wiem gdzie to kupowała

      Usuń
  22. POWODZENIA :D
    Mam małą prośbę,mogłabyś poklikać u mnie w banner lub linki Sheinside ?
    Bardzo mi na tym zależy :)
    OBSERWUJĘ :)
    Każdy kto kliknie i mi o tym napisze dołączę do jego obserwatorów .!
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłabym poklikać, nie mam czasu na takie rzeczy

      Usuń
    2. Anonimowy15:29

      Rzygam tymi ludzmi ktorzy byli by wstanie zjesc gowno zeby ich zaobserwowac czy poklikac.

      Usuń
  23. Życzę ci powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy18:44

    Masz juz plyte Dawida Kwiatkowskiego? Zamiezrasz kupic?

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że też lubisz zeszyty kołowe ;)
    __________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19:15

    JA! i niestety mogę nam jedynie współczuć :< patrzyłam na matury próbne z ostatnich 7 lat i na 5 z nich była lalka! właśnie najlepsze jest to, że ogarniam klucze odpowiedzi z tej książki z operonu z testami,cholera wie może nas zaskoczą i coś się trafi?hahaha Ale mam jakieś przeczucie,że może być wesele :) trzymaj się i powodzenia jutro! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Do moich próbnych matur zostało jeszcze ohohoho czasu! :D Życzę powodzenia i na pewno będę trzymać kciuki! :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20:51

    Ja jestem w twoim wieku ale na szczęście matura za rok! haha ;d to jedyny plus pójścia do technikum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem czy taki plus.. ja wolę mieć z głowy, niż myśleć że mnie to czeka aż za rok :) ale to kwestia indywidualna

      Usuń
    2. Anonimowy15:30

      Tak ale jak masz technikum to chociaz masz zawod a nie jestes bez niczego.

      Usuń
    3. Anonimowy16:06

      tylko że w XXI w liczą się raczej znajomości :<

      Usuń
  29. Anonimowy21:41

    mam pytanie Paula- jak robisz to kakao to zalewasz goracym mlekiem i na to wrzucasz pianki? czy jak? bo pod piankami masz taką fajną chyba białą śmietanke czy coś. Prosze odp :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie na mleko, na bitą śmietanę

      Usuń
  30. Jako tegoroczna maturzystka łącze sie w bólu. To dopiero próbne a ja już sie stresuje. Powodzenia Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy12:07

    co będziesz zdawać rozszerzone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:17

      żądnych innych przedmiotów rozszerzonych nie zdajesz , jestes na policyjnym to powinnas coś z humanistycznych rzeczy, chcesz po tym iśc na studia ? powodzenia, bo raczej na anglistyke się nie wybierasz .

      Usuń
  32. Anonimowy15:26

    Gdzie kupiłaś pianki takie małe bo nie moge znaleźć ich nigdzie? jaka nazwa sklepu czy coś? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy15:30

    Paula jak Ci poszedł polski?

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy19:39

    gdzie kupiłaś te pianki jeśli można wiedzieć ? ;) i powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:35

      ale tak się nazywa ten sklep czy co? niestety nie wiem :(

      Usuń
  35. Anonimowy19:51

    Na jakie studia chcesz isc i czy wgl na jakies ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę, jeśli z kryminalistyką się nie uda, rozważam fotografię, ale byłoby ciężko ..

      Usuń
    2. Anonimowy21:00

      Do stolicy na kryminalistyke?

      Usuń
    3. tak nie ma chyba tego kierunku

      Usuń
  36. Anonimowy21:38

    Gdańsk? Zawsze chciałaś do Wawki chyba :c

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł , na pewno skorzystam !
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy17:35

    Jak się nazywają te pianki?

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę zrobić sobie takie kakao, wygląda smacznie i ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń