24 listopada 2013

outfit for bad


Wczoraj humor nie bardzo mi dopisywał, dlatego darowałam sobie pisanie posta i trochę
zajęłam się zmienianiem kilku rzeczy na blogu, czego efekt z pewnością każdy z was już
zdążył zauważyć! ;) jeśli chodzi o nowy nagłówek, to dlatego że lubię minimalizm i ten
obecny taki właśnie jest, poprzedni nie dość że mi się znudził, był w tragicznej jakości i
już przestał mi się podobać, bo ile można .. mam nadzieję, że do obecnego każdy się
szybko przyzwyczai. Już niedziela! - dzień, który dla mnie osobiście jest przekleństwem.
Szczęśliwie tak się składa, że w poniedziałki mam same języki. Niestety w tym tygodniu
matury próbne i wypadałoby jakkolwiek się przygotować do tego..




Co do jazdy samochodem, dla tych co nie są na bieżąco - w czerwcu jakoś odebrałam 
moje prawo jazdy! Był to jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów tego roku.
Świetna sprawa! Im częściej jeżdżę - tym lepiej czuję się za kółkiem, gdyby nie moje
częste bóle pleców, mogłabym nie wychodzić z samochodu, bo sprawia mi to niezłą
radochę. Niebawem ponownie wybieramy się z mamą do Warszawy, tylko tym razem..
a z resztą - wszystkiego dowiecie się, czytając mojego bloga! 


czapka - house, 
zarówno rurki jak i koszula - sh, komin - ? 
 kurtkę nabyłam na sheinside.com 
buty - ? 


40 komentarzy :

  1. Uwielbiam twojego bloga ♥
    BARDZO PROSZĘ O KLIKANIE W LINKI W MOIM NAJNOWSZYM POŚCIE SHEINSIDE :)
    http://blog017.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek bardzo fajny.Świetny outfit:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę chyba sobie zrobić taki kanapki z nutellą i bananem bo aż mi ślinka cieknie jak na to patrzę.
    Śliczna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia u Ciebie są tak cuuuuudowne, że mogłabym je non stop oglądać :) i z niecierpliwością czekam na new post. Jestem bardzo ciekawa co tam dobrego wymyśliłaś. Küsse! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. niedługo mama nauczy się dobrze robić zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:28

    czapka świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:28

    masz już jakieś plany na Sylwestra czy raczej jedziesz do Wawy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już plany, zostaję u siebie/ znaczy nie do końca, bo jadę ze znajomymi na jakąś imprezę

      Usuń
  8. Nie wiem jak ty to robisz ze wygrzebujesz w sh tak cudowne ciuszki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. masz w sobie coś co sprawia, że nie da się Ciebie nie lubić...

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) nie ma co pisać na siłe
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ^.^
    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia, też bym już chciała jeździć autem xd


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie nagłówek wygląda z pozostałością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:47

    czy na sheinside trzeba rpbic przelew? Odpowiedz bo zamierzam kupic tam kurtkę a nie orientuję się, i boje się, że moga mnie oszukać czy cos w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia jak jest z przelewem, ale raczej tak, nie oszukają Cię :) bynajmniej mi się tak wydaje

      Usuń
    2. Anonimowy18:53

      a ciepla?

      Usuń
  15. Anonimowy15:12

    http://www.sheinside.com/Green-Fur-Hooded-Long-Sleeve-Zipper-Drawstring-Coat-p-102896-cat-1735.html to jest ta twoja parka tak?:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i śliczny blog. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ♥
    Bardzo podoba mi się nowy wygląd! ;)

    niksza.blogspot.com <---------nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17:42

    dużo powtarzasz do matury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę, że dużo, ale staram się jak mogę

      Usuń
  19. Śliczne zdjęcie po lewej stronie! :)
    Już któryś raz widzę kanapki z nutellą i bananem i pytam, czy to jest dobre? ^^
    Kocham Warszawę, życzę udanego wyjazdu, sama chętnie pojechałabym tam choćby zaraz!
    _____________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:27

    ale Ty robisz takie pysznosci do żarcia <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:37

    Paula, przycięłaś włosy, czy mi się tylko wydaje? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten nowy szablon naprawdę jest minimalistyczny ale wręcz śliczny! Zapraszam na wyjątkowy ( przynajmniej dla mnie :d ) post, z relacją z koncertu O.S.T.R Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22:28

    którego masz studniówkę? czynisz w tym kierunku jakieś juz przygotowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie angażuję się w te sprawy :)

      Usuń
  24. Anonimowy18:06

    mam pytania co do kurtki: 1.to jest jakaś amerykańska strona prawda? 2. zamówiłaś ja bez problemów? 3. ile dni minęło od zamówienia zanim ją dostałaś? 4. jest ocieplana także w rękawach?
    przepraszam za taką ilość pytań XD uwielbiam twojego bloga i powodzenia na próbnej maturze :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy18:20

    http://allegro.pl/x-0386-xs-kurtka-parka-kaptur-kozuszek-kurtki-34-i3711040666.html
    Ta kurtka jest jak coś na allegro i jest bardzo ciepła bo sama zamawiałam :)

    http://www.sklep.house.pl/odziez-meska_777/czapka_826/czapka-meska_42011.html/s/pcreateddate/a/11452
    A tu jest czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy14:11

    długo szła paczka po tym jak zamówiłaś kurtkę ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy14:13

    Jaki rozmiar kurtki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratutuluję prawojazdów :3
    Jak czytam twoje notki, to aż chcę mi się jeść, mniam!<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy18:54

    " They are planning nationwide tea party protests on the doorsteps of as many local left-wing media media outlets as possible this coming October 17th, 2009. Shadow and Flame-5 Bolsters Shadow Bolt and Incinerate. "Where is Washington taking us in, now, this new commitment
    of action.

    Feel free to visit my web blog Minion Rush Cheats

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy21:25

    I am regular visitor, how are you everybody? This article posted
    at this web site is truly fastidious.

    Here is my web blog: Monster Squad Hack

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy07:40

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say
    that I've really enjoyed browsing your blog posts.
    After all I will be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

    my web site; Simcity Buildit Cheats

    OdpowiedzUsuń