29 listopada 2013

with M



O wreszcie! Mamy piątek.. niedawno byłam u Moni, teraz leżę i odpoczywam. Matury
wykończyły mnie do tego stopnia, że codziennie po powrocie do domu leżałam i spałam,
po czym jak tylko się obudziłam (wyrwana ze snu) - kontynuowałam powtarzanie.. ale
wreszcie z głowy! Wreszcie spokój! Jutro ostatni dzień listopada już ;o macie jakieś
plany? Ja jadę do znajomych i chill, bo ten tydzień już tak konkretnie mnie zmęczył 




Czasami mam wrażenie, że mój blog zmienia się w kuchnię! haha, cóż.. jak po 
maturach?! Ktoś z was pisał wos, historię, ang. rozsz. ? trudne dla was? 
Dla mnie historia i matematyka były najgorsze :( MATMA ODWIECZNY PROBLEM.

55 komentarzy :

  1. Śliczne kubeczki, a to co w nich wygląda jak z profesjonalnej kawiarni ^^
    _________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:54

    Paula przyjedź do mnie i zrób mi takie pyszności! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:54

    kiedy są wyniki tych matur próbnych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas jakoś w grudniu, znając moich nauczycieli - pewnie już w tym tygodniu

      Usuń
  4. Anonimowy18:55

    będziesz miała studniówkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia ;)
    Fajne kubki *u*

    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. NIo matma była koszmarna ;/ Ale cudnie wyglądają te pyszności :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:08

    Paula mam pytanie te buty co masz z daichmana czarne to one mogą być na zimę czy nie za bardzo ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:10

    co do matmy to zad z jablkami bzlo najlepsze hah!! ogolnie porazka ...
    myslisz ze zdasz ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, trudno powiedzieć

      Usuń
  9. No,cóż ja jeszcze żadnych próbnych matur nie pisałam [ jestem w szóstej klasie ],ale czeka mnie test szóstoklasisty ;-)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:18

    do kogo jedziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:19

    mozesz zdradzic przepis tych pysznosci na górze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:13

      napisz jak je zrobiłaś! proszer ;)

      Usuń
    2. Anonimowy23:30

      no kakao. ale to na górze takie białe pewnie bita smietana ale tam jeszcze takie cos czerwono-rózowe jest

      Usuń
  12. Miłego odpoczynku ;)
    ________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się cieszę że piątek mamy :**

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby zwykłe kakao a jaki efekt! Ale mam ochote na coś takiego, :D

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupujesz te pyszniutkie pianki? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez te matury mam to samo. Codziennie po powrocie do domu idę spać ;p
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. omnomnom *.*

    zgubione-w-swiecie-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też strasznie wykończyły te matury :(
    Faktycznie matma najgorsza..
    Ale za to angelski super, chociaż ja pisałam podstawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja do matury mam jeszcze trochę. :D Fajne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:34

    Paula czy odpowiedz na instagramie w komentarzu czy trzeba pisać w innym miejscu? Czekam już baaaardzo długo a Ty chyba nawet nie czytasz tego co Ci ktoś tam napisze :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Się głodna zrobiłam. ;-;
    Możesz wstawiać takie zdjęcia ile wlezie, moje kubki smakowe szaleją. XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy01:12

    napisz błagam jak robisz to kakao ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie! dodaję gorące mleko do proszku i tyle

      Usuń
  23. ja też pisałam historię i to była masakra :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10:34

    Ja pierdole jakie zjeby nie wiedzą jak zrobić kakao. :o

    OdpowiedzUsuń
  25. z matmą nie jesteś sama, u mnie pewnie gorzej niż u Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te pianki są cudowne , tak smakowicie wyglądają !
    trzymam za ciebie kciuki , zęby matura wyszła jak najlepiej :)
    lolz43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ach ta matma :CCC

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13:09

    gratuluje przetrwania próbnych matur :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. wypiłabym takie kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy14:21

    kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14:21

    jakich języków obcych się uczysz ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy14:52

    ale Monika ma wielkie oczyska ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16:15

    Skoro dla Ciebie próbne matury i to nawet nie te oficjalne były takie trudne i męczące to co będzie na prawdziwych ?
    i dobrze że sobie powtarzałaś bo u nas w szkole mówili abyśmy nie powtarzali bo mamy zobaczyć czego nie potrafimy jeszcze po czym mieliśmy po wynikach 2 raz więcej nauki ponieważ stwierdzili że mamy za duże braki... xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do prawdziwych zdążę sobie wszystko dokładnie powtórzyć :)

      Usuń
  34. Mam smaka na to kakao ; O

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak to pysznie wygląda <3 No rzeczywiście ostatnio blog kulinarny ahhaha :D



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy17:16

    Historia może być, matma-KOSZMAR!

    OdpowiedzUsuń
  37. Każdy się cieszy,że jest piątek :)
    Śliczne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Czasem fajnie że robisz taką 'kuchnie' na blogu, aż przyjemnie :) Ja maturę mam za dwa lata, ale moja siostra pisze w tym. Trzymam kciuki za pozytywne wyniki ❤

    OdpowiedzUsuń
  39. tak, matma okazała się katastrofą, u mnie 9 osób w klasie nie zdało a chodzę do dość dobrego LO
    noemisoul.blogspot.com
    lulemino.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam tego bloga! same pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja jeszcze sporo czasu mam do matur, ale już zaczynam się bać ^^ pychota!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy14:48

    A jak Ci poszly jezyki?

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy01:23

    Hmm ... A gdzie nabyłaś te malutkie pianki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jeszcze matury nie pisalam :D
    Mniam, jejku dasz przepis na tą pyszność?:)

    OdpowiedzUsuń