23 listopada 2013

with friends


To nie fair, że nie dość że chodzimy do szkoły 5/7, to jeszcze w
domu praca domowa i nauka.. ale niestety, jak sobie kto pościeli.. dlatego ważne żeby
jakoś to zdać i zaliczyć. Wczoraj byłam z Pacią i Grzesiem na pizzy i miło spędziliśmy
calutki wieczór. Uwielbiam uczucie, kiedy w piątek wychodzę po lekcjach ze szkoły, ze
świadomością, że przede mną 2 dni spania do godziny do której mi się podoba, a nie do
której mogę spać.. Nie dodaję postów, bo jak tylko wracam ze szkoły, to albo fakultety,
albo lekcje, albo jestem tak wykończona, że jedyne o czym myślę to moje łóżko i sen.
Obiecuję wam, że jeszcze dzisiaj, bądź jutro odezwę się tutaj. Teraz trochę się spieszę,
bo jedziemy z mamą na zakupy, więc przeglądajcie sobie zdjęcia i do napisania, buziak.



miałam na sobie cudowną koszulę z voguec.com, którą uwielbiam/ pod spodem koszulkę,
 którą niedawno dorwałam w sh, być może dodam wam później outfit 


Jak zwykle przegadała ze mną pół nocy i niedawno pojechała do domu. Jak tam 
wasz weekend? coś ciekawego działo się w tygodniu? 

41 komentarzy :

  1. piękne zdjęcia :) aż mam ochote na taką kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, czas strasznie szybko leci :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia:)
    u mnie codzienna rutyna, nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten weekend u mnie raczej zapowiada się w domu :(

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post wpadaj do mnie http://fashionandsecret.blogspot.com/
    miło jeśli zaobserwujesz <33333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:42

    Mam do ciebie ważne pytanie! Postaraj się odpowiedzieć!
    Odpadł mi zamek od aparatu ortodontycznego z samego tyłu. Do wizyty mam około 2 miesiące. Mam zadzwonić do orto i umówić sie na przyklejenie tego czy poczekać do wizyty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojedź do swojego orto i poproś o wosk :) jak sobie przykleisz z tyłu, to ulży Ci, wiem coś o tym bo sama miałam problem z tylnym zamkiem

      Usuń
  8. Ja też nie mam na nic czasu :c
    Aż mi szkoda, że tylko w weekendy mam czas na przeglądanie Twoich postów :c
    Koszula faktycznie świetna! :D

    + informuję, że zmieniłam nazwę i adres mojego bloga na:
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tyle nauki, że w piątek zapomniałam o zajęciach dodatkowych xd ogólem masakra


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam pizzę :D uwielbiam te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:26

    dodawaj częściej outfity! :D mam nadzieje ze ten dzisiejszy tez dodasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:35

    ucz się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:35

    to jest Paci chłopak?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17:36

    na jakie zakupy jedziesz spożywcze czy ciuchy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spożywcze i domowe trochę ;) ale niestety nic konkretnego nie udało mi się kupić

      Usuń
  15. Anonimowy17:36

    dodaj dzisiaj drugiego posta!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18:13

    Mowilas ze w polowie listopada bedzie filmik mama.kiedy on wkoncu bedzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdę czas!

      Usuń
    2. Anonimowy19:24

      a bd go wogóle nagrywać ?

      Usuń
  17. tak bardzo piękna i naturalna jesteś! czytam Twój blog od pierwszego posta a dziś już piszesz o maturach! ten czas błyskawicznie leci:)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:23

    Jak wekeend? a spoko co godzinkę sprawdzałam Twojego bloga czy nie ma postu takie tam

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam matury w tym tygodniu , ale co tam damy radę! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia ♥
    Powodzenia na tych maturach próbnych!!

    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18:56

    Oni byli u ciebie czy ty u Paci?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy19:05

    gdzie kupiłaś te spodnie ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyślam się, że chodzi o spodnie Klaudii? ;) chyba tally weijl

      Usuń
  23. Anonimowy19:24

    Świetny ten nowy wygląd bloga, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:38

    Prosze cię powiedz ile masz wzrostu i ile wazysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 176, a jak z wagą obecnie to nie wiem, stawiam na 57/8

      Usuń
  25. napisałabyś nazwę czcionki, którą masz napisane swoje imię i nazwisko w nagłówku? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20:33

    widzę że masz białe etui na telefon. Mam pytanie czy Ci się nie brudzi bo mi strasznie i czy masz jakiś sposób na doczyszczenie go ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszula cudna :) Mnie też szkoła totalnie wykańcza...

    OdpowiedzUsuń
  28. Pizza ! omomommomomo ! chceu ! <3
    ________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. pizzzaa!!<3 mmmmmmmm ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy16:46

    It's nearly impossible to find experienced people about this topic,
    however, you seem like you know what you're talking about!

    Thanks

    Stop by my web page JacqualineEDerksen

    OdpowiedzUsuń