16 listopada 2013

girls night


Wczoraj spędziłam miły wieczór w babskim gronie, przy dobrym filmie i masie żarcia!
Czasem lubię się tak oderwać, a najważniejsze że wreszcie trochę wygadałam się z
Pacią, nie widziałyśmy się ze sobą - na dobre - już jakieś 2,3 miesiące. Dzisiaj jest
okropnie zimno, ale nie obiecuję że zostanę w domu do wieczora, bo wybieramy się
ze znajomymi w pewne miejsce.




Brakowało mi takiego wieczoru! Dziękuję dziewczyny. A jak zaczął się wasz weekend?
Jakieś plany na dzisiaj? Czy tylko nauka? Haha, ja mam dość i chyba nic dziś nie ruszę!

67 komentarzy :

  1. uwielbiam twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :D

      rubinowe-wino.blogspot.com

      Usuń
    2. Ja też! Zawsze świetnie oddają klimat postu ;)

      Zapraszam :)

      Usuń
  2. Udanego.wypadu :))


    niikablog.blogspot.com <------- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi teraz smaka narobiłaś na to wszystko! Bardzo ładne zdjęcia ♥
    http://tina-tinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są takie spotkania z bliskimi sercu osobami :) żarełka było naprawdę dużo, pyszotka :D

    Weekend zaczął się pracą, teraz czas na odpoczynek, a jutro odwiedziny mojego chrześniaczka ;)

    Viele Grüße!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:55

      Boze przerazaja mnie te twoje niemieckie teksty haaha.Podziwiam ja niemieckiego nie rozumiem

      Usuń
    2. studiuje niemiecki i to taki nawyk juz :-) lubie czasem wtracic cos auf Deutsch.

      Usuń
  6. Anonimowy15:36

    cheetos duos najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:55

      Tak omomommn

      Usuń
  7. Ale mi smaka narobiłaś :c

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem głodna... zjadłabym takie naleśniki ehhh


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój weekend jest OK. Zaraz przychodzi do mnie przyjaciółka więc będzie jeszcze lepiej.
    Lody? Niestety nie na moje przeziębienie :c
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:44

    kto jeszcze oprócz paci byl?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:44

    to jest u Paci w pokoju?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15:50

    W ile czasu to wszystko zjadlyscie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aż się głodna zrobiłam xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia ;)


    cristinesart.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17:35

    o mamuniu, zjadłabym wszystko <3 same pyszności i tyle tego :O super fotki ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. mi też brakuje takich dni z przyjaciółmi!
    muszę się z nimi w końcu dogadać.:):)
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm... pychotka :* Świetny design bloga! Piękne masz zdjęcia!!! <3 Twój blog przypadł mi do gustu :3


    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18:32

    Plapa chociaż w weendy pisz częściej notki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:33

    na ostatnim zdjęciu to Twoje paznokcie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie ogląda się Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ile pyszności <3 wspaniałe zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie piękne zdjęcia, pacia ma chyba prześliczny pokój *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. klimatycznie tam u was było :))dawno nie bylam na takiem babskim spotkaniu, człowiek tak jest zabiegany na co dzien
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:13

    Kto narysował ten rysunek z 18?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paci znajoma chyba z tego co kojarzę

      Usuń
  26. Ja planowałam odrobić wszystkie lekcje, ale i tak prawie nic nie zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy00:25

    oo wreszcie zdjęcia na jakie czekałam! piękna jakość i wszystko! photoshop czy nic nie robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy11:45

    ale jedzonko omomomom! :D
    ale ładnie Pacia ma w pokoju, tak na biało ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm uwielbiam ten malinowy sorbet! :D
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy12:42

    Jak robisz ta piane na kawie czy kakao ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to bita śmietana

      Usuń
    2. Anonimowy14:34

      ale chodzi o to czy to kawa czy kakao? :)

      Usuń
  31. Anonimowy14:34

    Dodasz dzisiaj posta? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy16:58

    dodawaj częściej posty prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy17:04

    "dziękuję wam dziewczyny" to ile was tam było? na każdym zdjęciu masz po 2 szklanki i 2 łyżeczki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, zdjęcia robiłam wcześniej, było nas 3

      Usuń
  34. Świetny post! :) Uwielbiam Cię! Zrobisz room tour? :*
    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20:43

    Gdzie kupiłaś te lody grycan? Bo ja nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię takie babskie wieczory :) pełno pysznego jedzenia, to jest to♥
    uwielbiam Twoje zdjęcia, mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20:03

    bosz ile ty żresz niezdrowych rzeczy xd nie boisz sie że przytyjesz ? ale powiem szczerze, że miło tak sb popatrzeć na zdjecia takich pyszności ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:24

      Hahahaha nie moge z takich ludzi ... Przytyjesz od 1 naleśnika i pizzy :o

      Usuń
  38. Anonimowy20:46

    Paula mam pytnie ladowalam akumulatory a po wsadzeniu ich do aparatu od razu zaczęła mi pikac slaba bateria, co ile zmieniasz akumulatory?

    OdpowiedzUsuń
  39. ile pysznościi.. mniam <3

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęci :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy22:21

    wie ktoś może, w którym spożywczaku można dorwać ten sorbet? ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy16:33

    dodaj dzisiaj nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  43. mmm uwielbiam te lody *_*
    wgl, to świetna ta lampka, i ten klimat zdjęć z kawą i tak dalej.. :D
    świetnie ;>

    paulinagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy21:24

    jaki film oglądałyscie ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy12:56

    byś nowy post dodała, a nie zmieniasz co chwilę tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy16:35

    Nie wiesz może jak nazywa się kolor na ścianach u Paci w pokoju,albo Pacia może mogłaby udzielić odpowiedzi jeśli wie? Haha sorry za to pytanie,ale serio sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie pyszności, omniom <3

    OdpowiedzUsuń