27 października 2013

each photos


Co do tytułu postu.. kurcze! Strasznie szybko się ściemnia :o jestem w szoku. Godz. 17
jest już praktycznie ciemnica. Nieporozumienie jak ten rok mija, nie wiem kiedy :o
Już wyjaśniam dlaczego mnie tutaj nie było. Otóż w piątek niespodziewanie stałam się
szczęśliwą posiadaczką ps6 :) Jak możecie się domyślać przez cały weekend nie mogłam
się odkleić od wypróbowywania go, tworzenia, sprawdzania opcji. Doczekałam się tego
własnego programu, na który czekałam tyle czasu. Oprócz tego dzisiaj byłam z dziadkiem
w kościele, a jakieś 30 minut temu wróciłam od kuzyna. Mam dla was trochę zdjęć! Muszę
szybko się stąd zmywać, bo przedemną jeszcze czytanie streszczenia ' Ferdydurke ' ... i
kilka innych szkolnych spraw. Na szczęście, jutro jadę samochodem i tylko na 2h - polski.
Potem muszę zawieść moją kuzynkę na egzamin i mamy potem jeden ciekawy plan. Oby
wszystko wypaliło. Jeśli się uda, to jutro napiszę. Haha, dzisiaj miałam okazję zobaczyć
nowego kota mojego kuzyna. Jest strasznie skoczny i nie do opanowania. Wszędzie się
wpycha, a przez przypadek, kiedy zajrzał za szafę prawie przycięła go pułapka na myszy.




Dobrej nocy !

30 komentarzy :

  1. A najgorsze jest to że ja boję się ciemności xdd
    Piękne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;)
    Śliczny koteke ;3
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:51

    jak ci się sprawuje kurtka, którą dostałaś od Sheinside? Jest wystarczająco ciepła by chodzić w nij zimą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, nie jest jakoś specjalnie ciepła, ale ja zawsze noszę pod spodem sweter

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia i kotek uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kotek *-*

    Zapraszam do siebie

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:08

    u mnie się ciemno zrobiło dopiero ok 18 xd

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia*_*

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia mają klimat ;o
    aktiwee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, wspaniały kotek! *o* Zazdroszczę ci tak wspaniale spędzonych weekendów, ja na ogół siedzę w domu i potrafię cały dzień tylko słuchać muzyki i siedzieć na YT. :c Pozdrawiam. :))
    __________________________________________
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ♥♥♥ Szczególnie jestem oczarowana tymi robionymi na przeciwko słońca.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham.twoje.zdjęcia <3 są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię zimy m.in dlatego, że szybko robi się ciemno. Piękne zdjęcia, zwierzaki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia!
    Kocham jesień za to, że jest tak kolorowo, jednak szybko zapadający zmrok jest jej główną wadą.
    Ciemność za oknem jest dobrym powodem do zaszycia się w domu z książką i ciepłą herbatką. ;)

    Zapraszam na mojego bloga, na którym dopiero zaczynam urzędować ;)
    http://miqila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdjęcia!

    wiskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14:52

    To rasowy kot ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kot domowy :) nie wiem czy jest rasowy

      Usuń
  17. piękne zdjęcia, klimatyczne bardzo :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjecia, bardzo magiczne!

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ! Jak się sprawdza kurtka ;) ?
    _________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:19

    Co sądzisz o parkach, które mają dłuższy tył? Proszę,odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17:51

    Ile zapłaciłaś za parkę? Jest super

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17:52

    Tą kurtke dostałaś za darmola?

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15:47

    Saved as a favorite, I love your blog!

    my web site :: DelJBehner

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy14:01

    I appreciate, cause I found just what I was having a look for.
    You have ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day.
    Bye

    Review my web blog ... ErinGMede

    OdpowiedzUsuń