28 października 2013

my cousine driving licence


Pamiętam jak niedawno ja zmagałam się ze stresem jaki towarzyszy zdawaniu praktyki z
prawa jazdy, a dzisiaj wiozłam moją kuzynkę by także tego doświadczyła. Na szczęście
zdała, a potem pozwoliłyśmy sobie na dobrą wyżerkę w maku. Ten dzień jest dla mnie
niesamowicie męczący.. ledwo zdążyłam jechać do szkoły, zaraz zbierałyśmy się na
egzamin. Jak tylko wpadłam do domu, zaczęłam odrabiać pracę domową, bo jutro dla
mnie mega ciężki dzień w szkole. Aktualnie mam chwilę odpoczynku. Boli mnie głowa,
a jeszcze nie koniec wrażeń na dziś. Jak tylko obejrzę serial, idę się wykąpać i potem
muszę jechać po mamę. Na domiar złego pogoda jest fatalna - pada deszcz i ostro wieje.
Jak wrócę, to na 20:40 mam lekcje doszkalające. Porażka. W dodatku teraz jest już tak
straszliwie ciemno. Nienawidzę października.. co za okropny i ponury miesiąc. Niebawem
już zima, za niecały tydzień święto zmarłych. Jestem w szoku.. oby do piątku! 




Jestem nie do życia

31 komentarzy :

  1. pogratuluj kuzynce!

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie już o 17 ledwo widać ;/
    Fajne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodkie to trzecie zdjęcie :) gratuluję kuzynce !

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:05

    kurde Paula, na tym zdjęciu z kuzynką w samochodzie wyglądacie normalnie jak małe dzieci, które weszły się tam pobawić ;o :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:09

    tak z ciekawosci pytam..szybko jezdzisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia *-*

    ZAPRASZAM DO MNIE U MNIE KONKURS !
    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz prawdopodobnie zdać to nie tak łatwo :)
    dobrze ze jej sie udało
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie tez to niedługo czeka :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuje ja marzę już dziś o łóżku !

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:21

    Piękne zdjęcia ! Nawet nie wiesz jak lubię twojego bloga, aż miło popatrzeć. Genialnie piszesz posty, robisz świetnie zdjęcia i nie chowasz twarzy pod stertą makijażu. Dzięki tobie ostatnio zaczęłam interesować się fotografią. Mogłabyś polecić jakąś książkę o fotografii dla początkujących ? Wiem, że czytasz takie książki, bo wspominałaś na blogu.Tzn. nie dla początkujących ale co tam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam się na polecaniu, pogrzeb w internecie :) sama musisz sobie coś dobrać zgodnie z Twoimi umiejętnościami

      Usuń
  11. Dasz sobie radę~!
    Ale faktycznie - październik wcale nie daje nam energii, raczej dobija i sprawia, że jesteśmy cały czas zmęczeni :c

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:34

    masz śliczny nosek haha *__*

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:34

    co masz tam na ręku jesli moge spytac ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog , i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesu jaka jesteś śliczna! <3 :3
    _______________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:27

    To byla praktyka czy teoria? Kiedy kn ma urodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktyka, ma już niebawem :) 2

      Usuń
  17. Anonimowy14:50

    Jaki serial ogladalas ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15:11

    miewasz jeszcze takie momenty ze sie boisz jezdzic ? chodzi mi min. o to czy np .miewasz uczucie ze najezdzac na druga czesc jezndni lub w partkowaniu >??

    OdpowiedzUsuń
  19. GRATULACJE :D przekaż jej to <3
    zapraszam :))
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:46

    kiedy te odpowiedzi mamy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16:05

    mała poprawka, to jest święto wszystkich Świętych, a nie "zmarłych" :)
    ps. wydajesz się być bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:45

    ŁAŁ ciągle coś żresz a i tak jesteś chuda jak patyk ;O śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń