6 października 2013

outfit time

Zauważyłam, że zawsze tytuły moich kolejnych postów są w języku angielskim haha, 
nie wiem dlaczego - ale już się przyzwyczaiłam do tego. Muszę powiedzieć, że pierwszy
raz udało mi się przeczytać aż 80 stron lektury przez jeden dzień, jestem w szoku, jak
widać można! Powiem wam że nie wyspałam się dzisiaj tak konkretnie jak powinnam się
wyspać, ale to dlatego że miałam dużo na głowie, postanowiłam wstać wcześnie i zająć
się obowiązkami, żeby potem mieć chwilę by jechać na cmentarz i odwiedzić babcię! 
Wczoraj wieczorem moja mamuśka stwierdziła, że zrobi coś dobrego na ząb i tym razem
padło na biedronkę. To ciasto robi dość często, ale tym razem wyszło chyba najlepiej jak
do tej pory. PYYYYCHA, moja mama nie lubi przebywać w kuchni, ale jeśli 
już to czaruje. Kawałek zaniosłam również moim kochanym babci i dziadkowi, a teraz
już leżę w łóżku i mam zamiar dokończyć lekturę na dobre, żeby mieć to z głowy. Jutro
czeka mnie nauka z matematyki, czyli muszę zarezerwować na to calutki dzień. Kolejny
post doda się tutaj automatycznie. Koniecznie muszę pokazać wam co zrobiła moja, a
potem zobaczycie trochę mnie dzisiaj. Postanowiłam, że skoro już jest takie słońce, to
muszę wyjść z domu.. tak, właśnie! Dzisiejsza pogoda poprawiła mi samopoczucie ! 




buty - atmosphere, koszulka - sh, spodnie - C&A, kurtka - szafa mamy, okulary - new yorker 

31 komentarzy :

  1. Ja też mam teraz sporo nauki, aż nie wiem za co się wziąć, w końcu wychodzi na to że nie biorę się za nic, a 1 coraz więcej. :c Masakraaa... a jeszcze niektórzy nauczyciele wymagają tyle jakbyśmy nie wiem kim byli ... bogami! Że nauczymy się 3 rozdziałów w 1 dzień. -.- No Bitch Please! xd Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcia bardzo smakowite :) Szkoda, że nie udało Ci się pojechać na koncert ;c
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha ! Zapomniałabym, jak ty to robisz, że posty dodają ci się automatycznie? :o Proszę odpowiedz . : >

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi ochoty narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:47

    Na jaki koncert chcialas isc?

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:52

    kurde, też jestem dziewczyną, ale wiem, że te jakby "salutowanie" robi się prawą ręką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma znaczenia, to nie żaden znak, to tylko do zdjęcia

      Usuń
  8. Mniam!Śliczne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jaka ty jesteś śliczna, zazdroszczę Ci tej urody.
    Ja też mam sporo nauki, szczególnie matematyki której nie pojmuję brrr...

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:24

    a torebka skąd?

    OdpowiedzUsuń
  11. Och to ciasto wygląda cudownie <3 Ja dzisiaj robię galaretkę z bitą śmietaną i posypką *.*
    Śliczne zdjęcia. Mi strasznie szybko minął weekend, nawet nie wiem kiedy...

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też powinnam ją czytać, ale po 40 stronach się poddałam. Podziwiam, że chcesz ją całą przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ciacho wygląda na apetyczne, mniam :) i of course fajny outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, gratuluję :) książka musi być ciekawa ! :)
    u mnie również dużo nauki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto ci zdj. robi ?ł

    OdpowiedzUsuń
  16. Paula po jakim czasie odpisujesz na e-mail?

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ty masz długie włosy :O

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny outfit! strasznie mi się podoba *__* <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda smakowicie :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your photos!! It's doesnt matter of what you take picture, it's always look good. Don't stop :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pysznie wygląda ta biedronka ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy16:14

    mogłabys podac przepis na tą biedronkę ? w internecie są ale inne a twoje wygląda bardzo apetycznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15:12

    To łóżko które masz jest z IKEI? Jak ci się sprawdza? Wygodne? Mam zamiar kupić i potrzebuje opinii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty śliczna. ♥

    OdpowiedzUsuń