20 października 2013

fav book's + outfit


Wreszcie w domu! Droga zajęła nam zaledwie 1h i 30 minut, także całkiem szybko poszło.
Jutro już poniedziałek, początek kolejnego tygodnia zmagań z matematyką, która jest dla
mnie totalną porażką, no i o kolejne dni bliżej do matury.. grrr. No nic. Póki co cieszmy 
się chwilą! Właśnie ślęczę trochę przed tv, a trochę przed laptopem i pomyślałam, że do
was napiszę. Nie wiem czy wiecie, czy nie wiecie - ale jestem niezłym molem, ale to
tylko jeśli chodzi o książki o fotografii! Dzisiaj weszłyśmy do pewnego sklepiku i nie
mogłam uwierzyć oczom. Mnóstwo cudownych książek o temacie który najbardziej mnie
interesuje.. możecie się domyśleć, że jak tylko to zobaczyłam, to usiadłam przy półkach i
nie mogłam się odkleić od kolejnych stron, dlatego do domu zabrałam aż trzy z nich. 
Uwielbiam pogłębiać moją wiedzę w tematach które dosłownie we mnie wsiąkają, a do
tego coś z nich wynoszę i zapamiętuję bez większych problemów. Koniecznie muszę wam
napisać o tych książkach coś więcej i na 100% to zrobię. Zjadłam kolację, leżę i strasznie
chce mi się spać, to pewnie dlatego, że połowę wczorajszej nocy przegadałam z moimi
kuzynami. Jutro mam masę nauki, aż nie chce mi się o tym myśleć. Oby do piątku!! 
Co do tytułu, dla mnie wszystkie książki na temat fotografii są magiczne i niesamowite.




Po drodze na szybko wpadłyśmy z mamą do kilku sklepów ogrodowych i meblowych,
a potem jeszcze do galerii na zakupy ciuchowe.

okulary - NY, spodnie - z szafy mamy, koszulka - sh, buty - deichmann, torba - NY


36 komentarzy :

  1. Anonimowy20:41

    idziesz na studniówkę z kimś czy sama ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko wyszłaś na zdjęciach :) Ja tam nie mam czasu na czytanie.. no niestety, ale tak wychodzi. :3




    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post ! :D

    http://l0veeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:15

    Paula jakaś taka inna na tych zdjęciach...:o wciąż śliczna ale tutaj jakioś wyjątkowo wyglądasz na tą swoją klasę maturalną :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam aż o nich napiszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te żelki :D
    Powodzenia z tą matematyką ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd książki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez nienawidzę matematyki..
    nie dziwie się że aż tyle książek zabrałaś ze sobą do domu jesli kochasz fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjadłabym takie słodkości :D ciekawi mnie książka :) powodzenia z nauką !

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy07:38

    powiesz mi jak zrobiłaś, że przy adresie Twojej strony jest taka filiżanka, a nie "firmowy" znaczek "B"?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, prosty, wygodny zestaw :)
    Te książki muszą być ciekawe.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nienawidzę matmy , ugh..

    zapraszam w wolnej chwili do mnie , zaczynam od nowa :)

    http://candy-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. niby zwyczajnie a jednak we wszystkim ci pięknie :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywne zdjęcia. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie lubię matematyki, brr... Książki o fotografii, nie mam żadnej, ale przeglądnęłam ich całą masę.Uwielbiam fotografię! Te słodycze na wagę są pyszniutkie. Obserwuję, bardzo ładny blog ^^
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17:17

    Kupilas jakies fajne ciuszki na zakupach ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17:49

    ile dałaś za książki ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż nabrałam chęci na słodycze :3
    Które według Ciebie są najlepsze ?

    www.blue-milly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. książki mogą być super :)
    tak, oby do piątku!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17:44

    Ładnie wygladałas <3 i swietnie ksiazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. aksed19:32

    http://paulamroczkowska.tumblr.com/image/63289514330 gdzie je dostanę? błagam, poomóż

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:47

    co sie stalo z twoim kitem ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się Twój blog, od dłuższego czasu go czytam. :) Co do książek, to fajnie, może Ci się przydadzą.

    Pozdrawiam http://duskaboom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19:33

    Ooo ja lubie czytac biografie ale jak mam przeczytac jakas lekture do szkoly to mnie sciska normalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19:05

    Gdzie kupiłąś żelki i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie !!

    obserwujemy
    marcela´-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne książki, podziwiam takie osoby jaką jesteś Ty, z pasją i w ogóle, jesteś wspaniała! :)
    pozdrawiam!

    paulinagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super inspiracje :)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy14:30

    Jaki masz telefon? ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam na recenzje o książkach! Gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22:35

    piękna ! super zdjęcia. gdzie kupujesz słodkości candy king ?;D w arkadi ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello dear! Beautiful blog! Great your photo :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    CENTRAL STREET

    kiss Madina

    OdpowiedzUsuń