19 października 2013

I'm here, Warsaw !


Przez fakt że pojechałyśmy do Warszawy samochodem - mogłam wziąć co tylko
chciałam i w jakich ilościach mi się podobało, dlatego pomyślałam o laptopie i mogę tu
teraz napisać. Aktualnie zaparzyłam sobie gorący kubek i zaraz będę to jeść, bo umieram
z głodu! :( Udało mi się pojechać na Stare Miasto warszawskie i mam kilka czy tam trochę
więcej zdjęć. Dodam je dzisiaj, a jeśli czas mi pozwoli to jutro postaram się również coś
wam pokazać, uwielbiam jak mogę do was napisać bez problemu i przedstawić krótko 
zdjęcia. Nie cierpię zawodzić moich czytelników, tak wiec jestem!




Warszawa jest dzisiaj niesamowicie smutna i ponura, to wszystko przez pogodę! 
Jak wasz weekend? Robiliście coś ciekawego? 

36 komentarzy :

  1. Anonimowy21:15

    Boże jak patrze na te czarno białe zdjęcia to stwierdzam ze ty musisz być fotografem!Jak nic!:D Mistrz i pomyśleć że dopiero zaczynasz*.*Widać że to nie jest takie zdjęcie od tak.Moim zdaniem jest w każdym zdjęciu jakieś drugie dno:D

    OdpowiedzUsuń
  2. bylam wczoraj na wycieczce w Warszawie i w 100% się z toba zgadzam, że to piękne miasto 1 :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Ja dzisiaj byłam na mieście, potem u koleżanki :D
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:54

    Czy mogłabyś zrobić post o swoim sprzęcie do fotografi ?
    piękne djęcia robusz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:08

      Dolaczam sie :) jqk bys mogl zrobic

      Usuń
    2. Anonimowy17:46

      dobry pomysł xD

      Usuń
  7. Mój początek weekendu kończył się siedzeniem u kuzynki, a disiaj kończyłam swój dzień u przyjaciółki na kolacji. taka tradycja xD

    dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj byłam na ognisku :)
    Fajne zdjecia ;•)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. siedzenie w domu pod kołderką i ciepłą herbatką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja siedzę w domu, ale za to do Warszawy na tygodniu :) Genialna jest ta panda na pierwszym zdjęciu! Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam klimat pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje mi się że w tak dużym mieście jak Wawa nie może być smutno heh :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ! *>*
    ___________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe zdjęcia! Najlepsze to z pandą :)

    pozdrawiam!
    paulinagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy09:52

    Czemu fotografujesz innych ludzi ? Robisz to bez ich zgody ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10:07

    Słyszałaś o tym, ze w Przasnyszu był napad na księdza? http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/przasnysz-napad-na-ksiedza-z-bronia-w-reku/316fn

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze zdjęcie jest niesamowite!

    zapraszam; http://smaajll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11:15

    wspaniałe zdjęcia :o

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielniam ciekawie ukazane zdjęcia ludzi w mieście ! :) pięknie ci to wyszło
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia !
    Zapraszam http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsze zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz wspaniałe zdjęcia!
    Fajnie, że o nas pamiętasz :D

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia! <3

    Już dzisiaj zmiana adresu mojego bloga z girls-trio.blogspot.com na life-by-katiee.blogspot.com
    Jeśli chcesz być na bieżąco, zapraszam do obserwacji!
    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zdjęcia cudowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Panda jest genialna.
    Robisz często zdjęcia instax'em?

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne miasto! Szkoda, że tak rzadko mam okazję tam bywać :C

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16:48

    Genialne zdjęcia *.* Wysyłaj swoje pracy na konkursy i tego typu rzeczy! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia *.*

    http://jaagaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Robisz wspaniałe zdjęcia, bardzo mi się podobają! *__*

    straciatella-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia i panda :D

    OdpowiedzUsuń