13 października 2013

colorful

Miałam się tu pojawić dużo, dużo wcześniej, ale od kiedy ciocia przywiozła mnie do 
domu, nie mogłam uporać się z bólem głowy.. później jak trochę przeszło - odwiedziłam
babcię i dziadka, następnie mamę w pracy, a jakiś czas temu, może z 1h, wróciłam od
Moni. Także.. chcąc, nie chcąc laptopa uruchomiłam dopiero teraz. No ale jestem!! :)
Mam zdjęcia z wczoraj, które udało mi się pstryknąć w lesie. Niestety jakiś czas kropiło,
co strasznie działa mi na nerwy.. 




Jesień przyszła już na dobre! Uwielbiam fotografować lasy w tej porze roku, coś
niezwykłego. Chcę tylko dodać że nie wiem czy jutro uda mi się tu pokazać, bo
jakoś popołudniu jedziemy z mamą do Ciechanowa do centrum handlowego, a
potem pewnie wsiąknę w lekcje i książki. Niestety, na to też muszę znaleźć 
chwilę.. eh. Tyle w sumie co u mnie. Jak tam wam minął ten weekend?

38 komentarzy :

  1. Jeeeej <3 Ale śliczne zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Mi weekend strasznie szybko minął i uważam, że nie wykorzystałam go dostatecznie dobrze :///

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś kurtkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona ma już trzy lata z tego co kojarz, czy jakoś 2.. nie jestem pewna, ale chyba z CACHECACHE

      Usuń
  4. śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną masz czapkę ! :)
    Piękne zdjęcia i widoki:)
    Pozdrawiam M.
    PS. Zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super kurtka !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, ale ty ładna jesteś no :c A czapkę masz świetną, gdzie kupiłaś? :) I brat też fajny :D haha
    Bardzo żałuję, że nie mam dobrego aparatu i nie mogę uwiecznić pięknej jesieni...
    bukaziom.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:12

    kurtka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, jesienne zdjęcia! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:44

    http://digitalcamerapolska.pl/wydarzenia/507-zostan-twarza-kalendarza-fujifilm-instax-2014

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:51

    Przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś!
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, jesienne zdjęcia. Uwielbiam takie! :)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23:00

    gdzie kupiłaś czapkę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kurtka;)
    śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy23:22

    gdzie kupiłaś spodnie ;)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zdjęcia !:3 :3 <3 Świetnie wyglądasz! <3 '
    Tak ... jesień już jest . I koloruje drzewa :3
    __________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy10:02

    Skad kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:47

    Ten las jest w twojej okolicy ?

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniała jesień, ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dodasz dzisiaj nowego posta ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:13

    A gdzie kupiłaś spodnie :)?

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22:16

    https://www.facebook.com/events/425153547590576/?fref=ts może chcesz pomóc? Dziewczynka jest z mojego miasta i ucieszy się z każdej kartki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17:19

    powinnaś zacząć współpracować ze stroną www.goodies.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy09:48

    dasz link do czapki ?

    OdpowiedzUsuń