7 października 2013

autumn!


Wczoraj do powrocie do domu postanowiłam, że odwiedzę działki. Już jakiś czas temu
miałam taki plan, ale jakoś tak nie wypalało. Chciałam zorientować się jak teraz wygląda
kawałek mojej ziemi i ogólnie jak to wszystko się prezentuje, no bo przecież mamy już
jesień! Jeśli chodzi o kolory to chyba obok lata jest to najbardziej kolorowa pora roku. 
Wtedy najchętniej fotografuję naturę, bo wszystko tak pięknie się prezentuje! Udało mi
się nawet załapać na skosztowanie winogrona - smak dzieciństwa! Jako dzieciaki ciągle
lataliśmy tam żeby coś zjeść. Wiadomo - owoce prosto z drzew najlepsze..




Jak widać jesień pojawiła się już na dobre. Doszłam do wniosku że dawno nie dodawałam
zdjęć natury, ciągle brakowało mi czasu żeby robić te zdjęcia, ale na szczęście uporałam
się ze wszystkim co miałam do zrobienia i wreszcie wyszło

29 komentarzy :

  1. uwielbiam takie jesienne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczne zdjęcia, chciałabym aby moje były choć trochę tak idealne jak Twoje.Bardzo lubię czytać Twojego bloga.Po prostu kocham Cię Paula :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jesień właśnie za te piękne kolory jakie nam daje. Cudowne zdjęcia, aż moje robione cyfrówką się umywają :P hihi. POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:25

    jaki masz obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ♥
    Jesień jest śliczna :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!! Aż czuć ten klimat jesieni!

    paulinagawlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia:>

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:47

    Piękne zdjęcia!
    A tak przy okazji - znasz może jakąś Anię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, tęsknię za działkami. Co roku w wakacje było tam bardzo kolorowo i przyjemnie :) Niestety, mój dziadek musiał ją sprzedać z powodu licznych kradzieży. Ale dobrze, że chociaż las jest niedaleko mojego domu! :3

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam Twojego bloga całkiem przez przypadek. Ale zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Robisz cudowne zdjęcia! Jesień z tego wpisu jest taka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:06

    Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. Tez muszę się niedługo wybrać na jakieś. :p

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna jesień!


    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20:37

    Duza jest ta twoja dzialka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta o której jest tu mowa, nie

      Usuń
  18. Anonimowy22:00

    Masz talent :) W przyszłości planujesz pracować np. przy zabójstwach itd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle myślę nad tym.. póki co chciałabym bardzo zdać maturę :(

      Usuń
  19. ooo, u mnie na działce są takie winogrona :D pyszne! a zdjęcia jak wykle świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ale wszystko zaczyna robić się smutne - ale w końcu jesień. Nie lubię.. ale trzeba jakoś przeżyć :)




    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. Widać, że jesień zagościła u nas na dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22:45

    Dodasz kiedyś posta, w którym pokażesz jak wygląda jedno wybrane zdjęcie przed jakąś poprawką, a jak wygląda po jej zastosowaniu? Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17:48

    It is appropriate time to make some plans
    for the longer term and it's time to be
    happy. I've read this submit and if I could I wish to
    suggest you few attention-grabbing issues or suggestions.
    Perhaps you can write next articles referring to this article.
    I wish to read more things about it!

    Also visit my page: CherilynAAlevedo

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy22:43

    Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement
    account it. Look advanced to far added agreeable from you!
    However, how could we communicate?

    Here is my webpage ... DemetraWHeifner

    OdpowiedzUsuń