8 września 2013

trip Piaseczno - Warszawa

Cześć. Ale jestem zła.. gdybym wiedziała, że mój wypad ze znajomymi na skateparki do
Piaseczna i Białołęki zakończy się leżeniem w łóżku z przeziębieniem i lekarstwami, to
z pewnością bym sobie odpuściła. Wczoraj jak wracaliśmy z otwarcia skateparku, czułam
że już coś się złego dzieje ze mną. Katar, kaszel, szczypiące oczy. No i oczywiście TAK!
Rozłożyło mnie na dobre. Jestem straszliwie wkurzona, bo nie chcę opuszczać szkoły, to
trzecia klasa i nie mogę pozwolić sobie na leżenie w domu z chorobą.. :( porażka. No nic.
Na niektóre sprawy nie mamy wpływu! Dam radę. Jakoś. Co do wczorajszego dnia, mimo
nieprzyjemności związanych z chorobą, było całkiem, całkiem. W sumie nie miałam ze
sobą moich rolek, ale wzięłam aparat. W Piasecznie spotkaliśmy naszych znajomych, cały
event nie miał w sumie jakieś organizacji, wszyscy chodzili gdzie chcieli i robili co im
pasowało. Najgorsza jak zawsze okazała się droga. Ogólnie ja uwielbiam jeździć gdzieś
dalej, ale przemierzając CAŁĄ dosłownie CAŁĄ Warszawę - mieliśmy okazję na maxa się
wynudzić.. głupie, cholerne światła co 10 metrów -_____- W drodze powrotnej wpadliśmy
na pomysł żeby zajechać na skatepark na Białołęce w Wa-wie i tak zrobiliśmy. Powiem 
wam, że zdjęcia robiłam tylko w Warszawie, bo w Piasecznie jakoś nie miałam ochoty i
upał wylewał ze mnie resztki jakichkolwiek sił. Doszłam do wniosku, że w potoku lekcji i
tygodniowej nauki w szkole, w weekendy mogę sobie pozwolić na spotkanie się ze 
znajomymi i odpoczynek. Aktualnie leżę w łóżku i chyba do wieczora nie wstanę, muszę
robić wszystko żeby jutro iść do szkoły! Jak tam wasze pierwsze dni w szkole? Aha, a na
koniec chcę wam polecić bułki z budyniem i owocami leśnymi z BIEDRONKI! My z Kasią
je uwielbiamy, szczególnie takie cieplutkie - prosto z pieca! POLECAM




51 komentarzy :

  1. Anonimowy15:09

    Haha te bulki to mistrzowsto.kiedys mama mi kupila jedna na posmakowanie i odrazu polecialam do biedry kupilam odrazu 20 a wszyscy patrzyli sie na mnie jak na niezrównoważona. Sa jeszcze z czekolada. A co do choroby to jak masz choc troche sily to wychodz na dwor i sie poruszaj teoche to sie szybciej wypocisz ja w czwartek mialam goraczke a ze bylko cieplo to mama mi kazala wyjsc na dwor i sie poruszac ci w sobote ani sladu po chorobie.
    Zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. te bułeczki są pyszne :)
    zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem w identycznej sytuacji, trzeciego dnia szkoły musiałam się zwolnić z lekcji i od tamtej pory jadę na lekach i dziś kolejny dzień w łóżku :) a również matura przede mną. bułeczki są pyszne, zachodzę czasami po nie :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam pączki z biedronki i bagietki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:37

      Bagietka czosnkowa.polecam grzanki pomidor oregano sa jeszcze inne smaki

      Usuń
    2. Anonimowy21:55

      oj tak bagietka czosnkowa <3

      Usuń
  5. Zdrowiej szybko! :*
    Obserwujemy?
    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka!Fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:00

    lubisz milene ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:49

      sosnowską ,tą z którą byłas na tym wypadzie

      Usuń
    2. nie znam jej na tyle, żeby napisać czy ją lubię, nie umiem tego stwierdzić po 2(?) rozmowach

      Usuń
    3. Anonimowy17:01

      to byłas z nią na wyjezdzie gdzie siedziałyscie raem w samochodzie ,spedzałyscie razem czas i tylko 2 razy z nią gadałas O.o ?

      Usuń
    4. no i co z tego, że siedziałyśmy w samochodzie?! oO boże, haha.. nie byłyśmy tylko we dwie i jakoś nie mamy zbyt dużo wspólnych tematów i tak wyszło, że nie gadałyśmy dużo, nic w tym dziwnego nie widzę

      Usuń
    5. Anonimowy20:35

      może dlatego że jak powiedziałas kiedys nie lubisz gimbusów i szufladkujesz ją w ten sposób hahah boże O.o

      Usuń
    6. Anonimowy20:36

      ps: nie denerwuj się tak ;)

      Usuń
  8. Ojej jakie ladne zdjecia, bardzo fajnie widziec ze pomimo skonczonych wakacji ty nadal zyjesz wakacjami, wyjezdzajac i korzystajac ze sloneczka hihi :D

    Skatepark to teraz najczesztrza atrakcja mego chlopaka :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej!
    Fajne zdjęcia :)

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia. ładny.. płotek :D
    Kocham te bułeczki :D Sa mega ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji jeszcze jeść ich jeszcze ciepłe, ale co prawda to prawda są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia <3
    A te bułki wyglądają pysznie, muszę spróbować.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o! współczuje ci

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te bułki *__*

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNA ZDJĘCIAA, JADŁAM PRZED CHWILĄ TAKĄ BUŁKĘ ;d


    http://natkaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracaj do zdrowia! :)
    Tych bułek jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! :d
    Życzę powrotu do zdrowia :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy tam będziesz znowu ?

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham te bułeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:10

    Po co wgl jezdzisz do skateparkow ciagle jak nie bierzesz rolek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, może dlatego że lubię spędzać w ten sposób czas ze znajomymi?;) a i jeszcze sporo zwiedzam w ten sposób, bo nie zawsze kończy się tylko na skateparkach i robię zdjęcia ;)

      Usuń
    2. Anonimowy21:54

      nie trzeba zaraz jeździć tam, czasem fajnie jest posiedzieć i popatrzeć sobie co wyprawiają inni:)

      Usuń
  21. Te bułki są przepyszne. Uwielbiam je. :)
    Rewelacyjne zdjęcia.
    Zdrowiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo. :( Zdrówka życzę :*

    Ale wypad widzę udany :D

    Zapraszam na mojego bloga z fryzurami. :)
    mojswiatfryzur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze świetne zdjęcia. :] Ja strasznie chciałabym mieć rolki, i podszkolić się w jeździe na nich. :c Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy23:53

    Jaki masz kontakt z Justyną otłowską? Fajna jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gadamy czasem, jako koleżanka z klasy jest okej :)

      Usuń
  25. zdjęcia świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19:31

    rób codzienne outfity, ponieważ uwielbiam oglądać takie zdjęcia i ciuchy :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:54

      ona ma maturę na głowie teraz i nie ma czasu na codzienne pisanie tutaj to jak może mieć czas na to?

      Usuń
  27. Anonimowy14:42

    sciełaś włosy ? chodzi mi o drugie zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  28. bułeczki przepyszne, jadłam kiedyś, ale teraz nie mogę pozwolić sobie na takie przyjemności..

    zdrówka zyczę! :*
    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy22:14

    jak się czujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13:31

    Gdzie kupiłas te swoje spodnie dresowe z wąskimi nogawkami bo są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń