15 września 2013

Sunday - outfit

Nie wspominałam o tym w poprzednim poście, ale przez całą noc nie mogłam usnąć.. oczy
same mi się otwierały i za żadne skarby nie byłam w stanie na dobre wypocząć. Jestem w
sumie trochę zła, bo jutro budzę się już o 6 rano i pędem na autobus.. grr, zaczyna się to
samo. Ten tydzień w domu minął mi bardzo, bardzo szybko. Teraz muszę trochę ogarnąć
sprawy w szkole, bo jednak siedem dni - to cała masa nowych informacji! :( niestety ...
Cóż, pociesza mnie fakt że mam tylko 4 lekcje!! I to same języki, więc dam radę. Potem
mam zamiar iść kupić kilka książek i później pewnie odwiedzę rossmanna i aptekę! Na
koniec lecę do moich znajomych do innej szkoły, bo mam sprawę do załatwienia. Jutro
może o tym napiszę. Za chwilę idę się umyć, cały dzień nie mieliśmy wody. Porażka. 
Byłyśmy dzisiaj z mamą na cmentarzu, a później pojechałam do babci, zapraszała mnie
koniecznie na pyszne placuchy! :) mam dla was zdjęcie outfit'u z dzisiaj. Postanowiłam,
że co jakiś czas będę je tutaj dodawała, bo sporo dziewczyn mi o tym pisało - i pisze! 



sweterek i koszulka - sh, okulary lenonki - ny, spodnie - c&a, buty - deichmann

Jeśli chodzi o buty, to dzisiaj był pierwszy dzień kiedy miałam je na nogach! 
Mam numer 39, ale są w sumie trochę za luźne.

100 komentarzy :

  1. Anonimowy19:23

    sh? czyli ten sklep co w poprzednim poście dodałaś? jeśli tak, to jak z przesyłką?:) w polskich płaciłaś? ile czekałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:47

      Ahaahhahhahahahhahaaahahhaaahaahhahkah, taka tam sieciowka

      Usuń
    2. Anonimowy19:47

      sh-second hand-ciucholand lumpeks-sklep z odzieżą używaną

      Usuń
    3. Anonimowy20:02

      sh - second hand :) lumpeks :D

      Usuń
    4. Anonimowy20:25

      second hand.

      Usuń
    5. Anonimowy21:11

      sh-second hand czyli ciucholand :d

      Usuń
    6. Anonimowy22:25

      Sh czyli second hand (jak się nie myle)

      Usuń
    7. Chyba chodziło o second hand, czyli ciuchland :)

      Usuń
    8. sh to second hand

      Usuń
    9. Anonimowy23:12

      sh... mnie się wydaje, że to second hand, ale co ja się tam znam ;)

      Usuń
    10. sh to ciucholand,lumpeks :)

      Usuń
    11. Sh to second hand-lumpeks

      Usuń
    12. sh to raczej second hand, lumpeks :)

      Usuń
    13. Anonimowy12:50

      chyba chodzi o lumpeks:D

      Usuń
    14. Anonimowy16:39

      ahahahahahahahha! ale teraz dałaś :P chodzi o second hand, inaczej mówiąc sklep z używaną odzieżą :)

      Usuń
    15. Anonimowy16:39

      SH - Second Hand, witamy w internecie.

      Usuń
    16. Anonimowy16:45

      sh to second hand..... :))))

      Usuń
    17. To jest zapewne second hand czyli lumpeks prościej mówiąc...

      Usuń
    18. Anonimowy19:29

      second hand tempoku xd

      Usuń
    19. Anonimowy19:47

      każdy może się pomylić nie:) od razu od tempaka wyzywasz ;]]

      Usuń
    20. Anonimowy20:29

      sh czyli second hand, lumpeks ;)

      Usuń
    21. lol, miałam napisać to co każdy powyżej ale już mnie wyręczyło 20 innych osób XD

      Usuń
  2. Anonimowy19:51

    wejdz na aska :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:03

    sh- lumpeks

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny styl ubierania masz, taki luzacki. Do tego fajnie łączysz sport z elegancją. Życzę Ci abyś ogarneła matme i w ogóle wszystkie zaległości. Take care! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:11

    gdzie masz cycki ?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:11

    buty mega !

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:17

    mogłabyś zrobić post na temat jakich kosmetyków używasz do twarzy, masz bardzo idealną cerę

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:33

    chodzisz do koscioła?

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:03

    Polecasz swojego tamrona 70-300? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:05

    Ale kłamczucha z Ciebie jest! :) O 15:21 ktoś zapytał pod poprzednim postem czy coś zamówiłaś i odpowiedziałaś o 17:07, że jeszcze nie a zaledwie 2 godziny po tym "sweterek i koszulka-sh", chyba, że o lumpa Ci chodziło to musisz się wyrażać jaśniej. Bez obrazy ale te okularki średnio Ci pasują ale najważniejsze żeby to Tobie się podobało to jak wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o co ci chodzi? haha, to second hand ?! haha, spoko.. tobie nie musi się podobać, nie mam zwyczaju w kreowaniu MOJEGO stylu kierować się opinią innych ;)

      Usuń
    2. Anonimowy21:59

      Bo myślałam, że ten skrót "sh" to skrót od Sheinside bo dawałaś o tym poprzedni post.. Ale w trakcie pisania komentarza pomyślałam, że o second hand Ci mogło też chodzić i stąd dopisek "chyba, że o lumpa Ci chodziło to musisz się wyrażać jaśniej." bo wprowadziło mnie to w błąd i widzę, że nie tylko mnie.. Nie zrozumiałaś mojego komentarza trochę ale ja nie mam zwyczaju wyśmiewania się z ludzi "haha", jak Ty to zrobiłaś ponownie :) Przecież nie napisałam, że masz się kreować opinią innych, a wyraziłam tylko moją opinię i nie widzę w tym wielkiej obrazy, zwłaszcza, że dodałam na samym końcu, że to Tobie ma się podobać :)

      Usuń
    3. Anonimowy23:11

      o Chryste ci to maja problemy że naprawdę.

      Usuń
  11. Anonimowy22:15

    jak robisz te cudowne koczki? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no tak jakoś ;) haha - tak serio, to prościzna! kiedyś dodałam o tym posta, poszukaj

      Usuń
    2. Anonimowy22:17

      dziękuję!

      Usuń
    3. Anonimowy14:04

      Plapa kochanie, przeszukałam caluteńki blog i nie znalazłam...może pamiętasz kiedy go dodałaś i wrzuciłabyś tu link?

      Usuń
  12. Śliczne butyy *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie pytnie do kogos kto wie jak to zrobic, chodzi mi mianowicie o to jak zrobic taki naglowek bloga jak ma np.plapart własnie. Moze to nie jest odpowiedni post do tego aby zadac to pytanie, ale po prostu mnie to interesuje. Z gory dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22:31

    Za ile buty kupilas bo ja tez je chce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22:33

    Kiedys tez mialss buty w tym stylu gdzie je kupilas.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamte to były zwykłe, miękkie workery z jakiegoś sklepiku na mieście, bodajże bazzar? o ile jest coś takiego

      Usuń
  17. Chciałam kupić te buciki. ;D
    Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, sweterek jest cudowny! Zauważyłam, że te swetry z sh są o wiele efektowniejsze niż te ze sklepów! Dobry zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie outfity :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:21

    Ale przepiekna<3 Dziekujemy i oby wiecej takich postow :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy07:37

    workery?

    OdpowiedzUsuń
  22. sweterek i pazurki rewelacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12:51

    Mam pytanie zewzgędu na moją ślepotę:D mógłby mi ktoś powiedziec czy te buty maja zamek z tyłu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma z tyłu zamka, ma z boku, z tyłu są tylko ćwieki

      Usuń
    2. Anonimowy23:10

      o dzięki:D widziałam identyczne tylko zamek był z tyłu:D

      Usuń
  24. Anonimowy14:23

    weź idź na modelkę !!! ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny ten sweterek, też chce taki sh u mnie w mieście! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15:49

    masz śliczne oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam zamiar sobie kupić bardzo podoobne buty, tylko przez internet. Ładnie wyglądają :)



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Zazdroszczę tak małej ilości lekcji :D

    ZAPRASZAM NA KONKURS! DO WYGRANIA POST PROMOCYJNY NA DWÓCH BLOGACH *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16:52

    Świetny outfit! :) Chciałam tylko zapytać- buty kupiłaś jakoś niedawno? Bo straasznie mi się podobają i nie wiem czy jeszcze je dostanę?

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie mi się podoba twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Za ile kupiłaś spodnie w C&A ? :)) świetny outfit <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je bardzo dawno temu.. chyba koło 50zł

      Usuń
  32. Anonimowy17:38

    troooochę nie na temat, ale chciałam się dowiedzieć, jak przylepiłaś zdjęcia do ściany? bo pamiętam, że kiedyś miałaś, a nie mogę znaleźć żadnego pytania dotyczącego tego. bardzo chcę sobie zrobić fragment ściany w zdjęciach, a nie wiem, jak nie niszcząc ściany, tego dokonać. poradzisz? pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam owszem, ale kiedyś.. na UHU patafix, takie gumeczki przylepne w rossmannie - nie wiem czy jeszcze tam są, aczkolwiek ja na nie właśnie przylepiałam

      Usuń
    2. Anonimowy19:56

      nie ubrudziły Ci ściany? ; )

      Usuń
    3. trochę tak, ale już pomalowane

      Usuń
  33. Uwielbiam takie grube, cieplutkie, białe cardigany. Nie dość, że są śliczne to jeszcze pasują do wszystkiego i są takie wygodne ♡ świetny look

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny outfit! :)

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy18:42

    Skad pierscionki??

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też dziś nie mogłam zasnąć od 4.00 nie spałam a o 6.50 musiałam wstać ;)
    Ładny sweterek ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy19:05

    Paula powiedz jak sie kupuje w tym sklepie co wspomnialas wczesniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawałam linka pod jakimiś komentarzami, to sobie znajdź ;)

      Usuń
  39. Anonimowy19:20

    Czesc Paula. Moglabys polecic mi jakas lustrzanke? Od jakiegos czasu mysle o wymianie na cos bardziej profesjonalnego, obecnie mam sony a390. Twoim zdaniem lepsze sa canony czy nikony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież gdybym wolała nikony, to kupiłabym nikona

      Usuń
    2. Anonimowy20:41

      dlaczego canony?

      Usuń
  40. Anonimowy19:41

    Dlugo sie czeka na ciuchy z sheinseide?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem! jeszcze nic od nich nie mam

      Usuń
  41. sh czyli second hand? i pomyśleć że takie perełki można wygrzebać za grosze! świetne! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładny :) taki świezy sie wydaje
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczny sweterek;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. genialnie wyglądasz i piękny lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy15:50

    Hej , chciałam zapytać gdzie kupiłaś te 2 pierścionki które masz na środkowym palcu? są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:48

      dzięki za odpowiedź... :C

      Usuń